Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Richmond Hotel Apartments

PO Box 191504, Behind Manazal Towers, Al Mankhool Road, Bur Dubai, Dubai, Forenede Arabiske Emirater

Nye kundeanmeldelser

Alle anmeldelser (619)
Sortér efter:
Stine C. Gruppe Denmark, 18. november 2009
Richmond Hotel, Dubai

roomservice hele døgnet, god og billig mad, venligt personale
7,7
Da vi ankom til Richmond Hotel fik vi udleveret nøglen til en lækker lejlighed. Vi var overraskede over, at der var køkken med både køleskab, fryser og det hele. Desværre var der ikke en altan, som vi havde regnet med. Vi henvendte os i reseptionen, og personalet var med det samme behjælpelige til at opfylde vores ønske. Vi fik en endnu større lejlighed med altan. Her boede vi i 10 dage, og vi ville meget gerne være blevet i 10 dage mere. Personalet på hotellet var under hele vores ophold søde, venlige, sjove og hjælpsomme.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Hvis man skal på ørken-safari, så skal man vide, at noget af turen i ørkenen er vild og slingrende kørsel, som kan fremkalde tendens til køresyge!
Samir A. Forretningsrejsende Singapore, 21. august 2015
Business Travel

locatin price
good
Hamad A. Forretningsrejsende Kuwait, 1. juni 2015
nice place

no noise
Relax all without the inconvenience of hosts
Hamad A. Forretningsrejsende Kuwait, 25. maj 2015

staff ,parking
9,3
Andrey Z. Familie med ældre børn Uzbekistan, 15. marts 2015
Amazing Stay

Rooms are big, Quite and clean
In was very good. Location, service all was good.
Bojana B. Forretningsrejsende Croatia, 15. marts 2015
good enough

privacy, good stuff,
the internet is too expensive, bed is not so good, old mattress, sheet are clean but bed it self is dirty.
Shiras A. Forretningsrejsende India, 15. marts 2015
Very bad service and cleanliness

Nothing
2,7
Dwayne G. Rejsende alene United States of America, 12. marts 2015
You Get What You Pay For!

If I don't have anything good to say, then I won't say anything!
If I don't have anything good to say, then I won't say anything!
1 af 1 anmeldelse
Richmond Hotel Apartments DubaiRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - GæsteværelseRichmond Hotel Apartments Dubai - SwimmingpoolRichmond Hotel Apartments Dubai - SwimmingpoolRichmond Hotel Apartments Dubai - Rekreative FaciliteterRichmond Hotel Apartments Dubai - RestaurantRichmond Hotel Apartments Dubai - DansesalRichmond Hotel Apartments Dubai - LobbyRichmond Hotel Apartments Dubai - ReceptionRichmond Hotel Apartments Dubai - IndgangRichmond Hotel Apartments Dubai - Hotellet udefra

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C05