eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Royal Phawadee Village Hotel

3 Sawatdirak Road,, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Udsigt Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tub Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tub Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Restaurant
Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Fitnessrum Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Badeværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Badeværelse
Område: Patong Antal værelser: 38

Niels R. Par Denmark, 21. november 2013
Rimeligt godt

Beliggenheden, Værelset, Morgenmaden
7,7
Det første værelse i haven var ikke iorden. Der var mange mangler og fejl, som blev meddelt i receptionen. Det resulterede i, at vi blev flyttet til hovedbygningen og fik et meget bedre værelse, selv om der også var småfejl der, men de blev løst.
Margit J. Par Denmark, 13. september 2013
Meget slum i Patong, meget dyrt. Ikke kønt.

Personalet, restaurant, beliggenhed
Hotellet er ikke så pænt som på billederne, det første værelse vi fik var der ikke varmt vand, det andet vi fik lugtede jordslået, der er mange myg pga de store træer der er i haven, og de tager meget for solen, så der er ikke så meget sol ved poolen. Der var meget støj fra renovering af nogle værelser der har Været brændt. Der var meget lydt fra værelset oppe over os.
Ivan M. Par Denmark, 12. september 2012
Dejligt hotel

Lækker morgenmads buffet
8,3
Fint hotel tæt paa strand og natteliv. En af de bedste morgenmads buffet, jeg har spist.
Bo R. Familie med ældre børn Denmark, 24. juli 2012
Super hotel med fin service og hjælpsomt personale

perfekt beliggenhed i forhold til strand og by og meget roligt og ugenert
blev opgraderet til fint hus i to etager, dejligt poolområde, venligt, hjælpsomt og smilende personale. Poolen ligger i lukket gårdhave med palmer og fin beplantning med hyggeligt stisystem mellem husene. Ryddeligt, rent og velholdt. vi havde bestilt afhentning i lufthavnen, og blev mødt med chauffør med skilt med vort navn. prisen var den samme, som hvis vi skulle have taget en taxi.
Tina T. Familie med ældre børn Denmark, 24. juli 2011
Phukets bedste hotel

Smukke omgivelser, super service, fredeligt hotel kun 400 meter fra Bangla road. 2 min gang til stranden
dette hotel er det bedste hotel vi nogensinde har boet på. vi havde ønsket 2 værelser tæt ved poolen i stueetage,-og fik det. vi bad om ekstra sprød bacon til vores "scrampled egg"- og fik det så hver morgen. selv om hotellet var fuldt booket, var der ikke et eneste tidspunkt hvor alle liggestolene var optaget. de mange høje palmer der er overalt på hotelområdet giver meget skygge, (også ved poolen) hvilket gør, at det ikke er ulideligt varmt på området. alle ansatte var søde og imødekommende. alle talte flydende engelsk, en enkelt kunne også lidt dansk. det gratis internet virkede dog ikke altid. hotellet ligger i gåafstand fra alt, og opfyldte alle vores krav til en god ferie. vi vil helt sikkert vende tilbage til dette hotel igen.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Tag en tur til Phi Phi øerne.
Morten N. Par Denmark, 28. marts 2011
En natur perle midt i en storby jungle

Man bor midt i en utroligt smuk have og rigtigt flotte værelser - service helt i top.
Super hotel, super omgivelser, super betjening og rigtigt søde receptionister. Hotellet ligger rigtigt flot placeret midt i Patong by, men er gemt væk inde i en baggård, indrettet som en botanisk have. På hele vores tur var dette det klart bedste hotel, både hvad indretning og service angik. Hotellet ligger også blot en spytklat væk fra stranden. Der er ikke så meget andet at sige end at dette hotel definitivt er værd at bo på og jeg giver mine bedste anbefalinger.
Tip om Shopping: Patong er et shopping paradis, men sørg for at prutte godt med gadehandlerne... De starter som oftest 3-4 gange højere end slutprisen.... Udvalget er kæmpe stort og utroligt flot og varierert.
Philip M. Gruppe Australia, 4. juli 2014
Perfect a defiantly stay there again.

Price location very quiet great pool. Loved it.
We loved every thing about it will stay there next time and recommend to friends.
Wee B. Gruppe Singapore, 24. juni 2014
Average hotel with good access to crowded places.

Close to shopping areas, many choices of food around it.
5,3
Overall good experience. Limited choice of breakfast. Good access to popular shopping areas and beaches.
Thomas H. Gruppe Germany, 2. juni 2014
Good Location for a Phuket stopover

Good Breakfast, nice staff, quiet but close to the beach
We stayed for two nights on our way to Koh lanta. While I am still not sold on patong beach but at least the hotel was a nice place to stay during a rainy day in Phuket
Sarinya L. Familie med små børn Thailand, 14. maj 2014
Great hotel

Swimming pool is clean . Good service.
9,3
Everything was great if there wasn't someone opened my refrigerator and drank water then left a 50bath bill for me to pay. But after I told the hotel it wasn't me who drank that bottle of spring water , they didn't charge me money.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Royal Phawadee Village Hotel PhuketRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - UdsigtRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tubRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tubRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BadeværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BadeværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet indefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - ReceptionRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - OmgivelserRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LegepladsRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - MøderumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - MøderumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Badeværelse

Kundeanmeldelser - Royal Phawadee Village Hotel, Phuket

AS-AGWEB-3A04