Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke ledighed og reservere dette hotel

Royal Phawadee Village Hotel

3 Sawatdirak Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tub Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tub Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Gæsteværelse
Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Restaurant Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Fitnessrum Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Lobby Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Swimmingpool Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Udsigt Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra Royal Phawadee Village Hotel Phuket - Suite
Beliggenhed: Patong Antal værelser: 38

Niels R. Par Denmark, 21. november 2013
Rimeligt godt

Beliggenheden, Værelset, Morgenmaden
7,7
Det første værelse i haven var ikke iorden. Der var mange mangler og fejl, som blev meddelt i receptionen. Det resulterede i, at vi blev flyttet til hovedbygningen og fik et meget bedre værelse, selv om der også var småfejl der, men de blev løst.
Margit J. Par Denmark, 13. september 2013
Meget slum i Patong, meget dyrt. Ikke kønt.

Personalet, restaurant, beliggenhed
Hotellet er ikke så pænt som på billederne, det første værelse vi fik var der ikke varmt vand, det andet vi fik lugtede jordslået, der er mange myg pga de store træer der er i haven, og de tager meget for solen, så der er ikke så meget sol ved poolen. Der var meget støj fra renovering af nogle værelser der har Været brændt. Der var meget lydt fra værelset oppe over os.
Ivan M. Par Denmark, 12. september 2012
Dejligt hotel

Lækker morgenmads buffet
8,3
Fint hotel tæt paa strand og natteliv. En af de bedste morgenmads buffet, jeg har spist.
Bo R. Familie med ældre børn Denmark, 24. juli 2012
Super hotel med fin service og hjælpsomt personale

perfekt beliggenhed i forhold til strand og by og meget roligt og ugenert
blev opgraderet til fint hus i to etager, dejligt poolområde, venligt, hjælpsomt og smilende personale. Poolen ligger i lukket gårdhave med palmer og fin beplantning med hyggeligt stisystem mellem husene. Ryddeligt, rent og velholdt. vi havde bestilt afhentning i lufthavnen, og blev mødt med chauffør med skilt med vort navn. prisen var den samme, som hvis vi skulle have taget en taxi.
Tina T. Familie med ældre børn Denmark, 24. juli 2011
Phukets bedste hotel

Smukke omgivelser, super service, fredeligt hotel kun 400 meter fra Bangla road. 2 min gang til stranden
dette hotel er det bedste hotel vi nogensinde har boet på. vi havde ønsket 2 værelser tæt ved poolen i stueetage,-og fik det. vi bad om ekstra sprød bacon til vores "scrampled egg"- og fik det så hver morgen. selv om hotellet var fuldt booket, var der ikke et eneste tidspunkt hvor alle liggestolene var optaget. de mange høje palmer der er overalt på hotelområdet giver meget skygge, (også ved poolen) hvilket gør, at det ikke er ulideligt varmt på området. alle ansatte var søde og imødekommende. alle talte flydende engelsk, en enkelt kunne også lidt dansk. det gratis internet virkede dog ikke altid. hotellet ligger i gåafstand fra alt, og opfyldte alle vores krav til en god ferie. vi vil helt sikkert vende tilbage til dette hotel igen.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Tag en tur til Phi Phi øerne.
Morten N. Par Denmark, 28. marts 2011
En natur perle midt i en storby jungle

Man bor midt i en utroligt smuk have og rigtigt flotte værelser - service helt i top.
Super hotel, super omgivelser, super betjening og rigtigt søde receptionister. Hotellet ligger rigtigt flot placeret midt i Patong by, men er gemt væk inde i en baggård, indrettet som en botanisk have. På hele vores tur var dette det klart bedste hotel, både hvad indretning og service angik. Hotellet ligger også blot en spytklat væk fra stranden. Der er ikke så meget andet at sige end at dette hotel definitivt er værd at bo på og jeg giver mine bedste anbefalinger.
Tip om Shopping: Patong er et shopping paradis, men sørg for at prutte godt med gadehandlerne... De starter som oftest 3-4 gange højere end slutprisen.... Udvalget er kæmpe stort og utroligt flot og varierert.
Jason F. Par Australia, 7. april 2014
the royal was a great place to stay

location, looks and comfort
great except 1 think is the mosquitos that was a turn off by the pool and eating breakfast
John G. Rejsende alene United Kingdom, 1. april 2014
Ok but would stay in another hotel next time

Gardens, location, peaceful
Ok but rooms are tired and in need of renovation. joiner fees per night apply. Room lighting poor. Better hotels available for the money.
Nathan K. Par Australia, 9. marts 2014
Conveniently located, modest accommodation

Location, Thai Charm, Gardens
This hotel looked the part (traditional Thai architecture and lush gardens) and was centrally located in Phuket. However, it was rough around the edges - a long, slow check in process, rooms that smelled of mold, leaking fawcets, air conditioning that didn't work. The accommodation was 'fair'.
Suzanne L. Rejsende alene United States of America, 23. februar 2014
resting after scuba diving during 8 day liveaboard

gardens, Italian food, Thai arquitecture
8,7
I loved the hotel. It was an Indochine fantasy totally different from the modern crass Phuket full of Russians and their girlfriends.I arrived exhausted after 8 days of diving and 8 days of mediocre Thai food. I got wonderful Italian food and the chef asked me, the next day if I had enjoyed it. Across the street is excellent Thai food and next door is a good place for a massage. I wanted to go to Kick Box but it started at 9 pm...too late for me. The hotel consists of teak bungalows. Very pretty. The pool wiggles around palm trees. Shady. Nice. They had a shuttle to the airport. Patong Beach is too populated for me. I need quiet.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Royal Phawadee Village Hotel PhuketRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tubRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hot tubRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - GæsteværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SwimmingpoolRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - UdsigtRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - SuiteRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BadeværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BadeværelseRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet indefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - ReceptionRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - OmgivelserRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LegepladsRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - MøderumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - LobbyRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - FitnessrumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefraRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - MøderumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - MøderumRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - BuffetRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - RestaurantRoyal Phawadee Village Hotel Phuket - Hotellet udefra

Kundeanmeldelser - Royal Phawadee Village Hotel, Phuket

AS-AGWEB-3B07