Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Shogun Suite Hotel

Jan S. Par Denmark, 5. februar 2016
lille værelse meget gadestøj

renlighed og venlighed
5,7
en dags overnatning. Værelset var så lille at man ikke kunne åbne sin kuffert. Der var så meget gadestøj at man var i tvivl om der egentlig var glas i vinduet selvom vi boede på 4 sal ! Kvarteret hvor hotellet ligger er IKKE et sted man bør gå ud alene om aftenen. De var meget strikse med hensyn til ind og udtjekningstider vi kom tidligt og måtte checke ud tidligt og sidde i receptionen i timevis.... ikke særlig smidigt. Vi kan IKKE anbefale hotellet som vores taxi nærmest opgav at finde da vi skulle tilbage om aftenen.
Michael F. Par Denmark, 30. december 2015
Ok Hotel til prisen

The pool on top og morgenbuffetten og endelig lufthavnstransporten
Ganske tilfredsstilende
Jorgen J. Rejsende alene Denmark, 6. maj 2015
ok hotel, men max et 3 stjernet..

tæt på lufthavn.
4,7
heldigvis kun en overnatning, for transfer videre til thailand.. hotellet et ok, men slet ikke et 3,5 stjernet hotel..!! måske max et 3 stjernet..!! området det ligger i er heller ikke et særligt pænt/ godt område.!! man skal nok ikke bare gå rundt ude uden at tænke sig lidt om, ikke have noget der lugter af penge..!!
Nete R. Par Denmark, 3. februar 2013
God betjening men dårlig kvalitet

Fin betjening, fin pool på taget.
6,3
Værelse med vindue ud til ventilationsskakt. Blev vækket flere gange om natten af opringning fra receptionen, som egentlig var henvendt til naboværelset. Vildt støjende aircondition.
Tip om Restaurant: Der kan bestilles morgenmad som roomservice uden ekstra charge, hvis man rejser før restaurantens åbningstid.
Camilla B. Par Denmark, 25. juni 2012
Dejligt hotel med fantastisk pool på taget

Hyggeligt værelse og mulighed for afslapning ved poolen
7,7
Vi oplevede at det var et dejligt hotel. Ikke overdreven luksus, men der var hvad vi havde brug for og vi var heldige at få en dejlig udsigt fra værelset. Poolområdet på taget er ikke stort, men en helt fantastisk oase for afslapning. Morgenmaden, som er inkluderet, er ikke noget at råbe hurra for, hvis man ikke er til ris og tørret fisk.
Heidi M. Par Denmark, 4. februar 2012
vaerlset lugter af cigaret.

de kunne servere mad ved midnatstid uden nogen problemer
vi har rejst i 5 maaneder og vi maa indroemme at hotellet og genereelt manila er foerste gang vi i 5 maaneder har foelt os utrygge. inde for hotellets vaegge er det som alle andre hoteller. men saa snart du traeder ud for doeren. proever folk at tage roeven pa en. stort set alle lokale baerer deres tasker foran sig pga af den hoeje kriminalitet. politi er overalt men man har ingen fornemmelse om det er falsk trykhed eller ej. jeg ved ikke om der findes nogle andre omraader af manila som er mere hyggelige men her kan vi ikke anbefale.
Luzviminda D. Familie med ældre børn Denmark, 30. november 2011
Dejligt hotel,til den lave pris.

pool, poolbar
7,7
Et udmærket 3 stjernet Hotel til en pris under 200 Kr.for 2 i dobbeltværelse.Det ligger ikke så langt fra Manila Airport.
Charly R. Par Denmark, 19. oktober 2011
godt hotel,god behandling

venligt og rart sted nær lufthavn
Lille men rart hotel i gammel del af byen nær lufthavnen,med hjælpsomt personale og altid et smil på læben, kan klart anbefales.
Roy G. Familie med ældre børn United States of America, 1. februar 2016
Great location

Price, location, convenience
7,7
Near everything that i need: airport, malls, grocery store, piblic transportation like: MRT/LRT, taxis, tricycle, jeepneys. Free wifi and breakfast. Rooftop pool. Billards and kareoke on rooftop.
Janelyn O. Rejsende alene Sweden, 7. januar 2016
Stop over

Close to a LOT of transportation
Every time i am in manila i stay at these hotel for the fact that it is close to Almost everything i need to go and be at.
1 - 8 af 8 anmeldelser
Shogun Suite Hotel ManilaShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - BadeværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - BadeværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - BadeværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - BadeværelseShogun Suite Hotel Manila - FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - SwimmingpoolShogun Suite Hotel Manila - SwimmingpoolShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - SwimmingpoolShogun Suite Hotel Manila - SwimmingpoolShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - Rekreative FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - Rekreative FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - GæsteværelseShogun Suite Hotel Manila - Rekreative FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - RestaurantShogun Suite Hotel Manila - FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - LobbyShogun Suite Hotel Manila - RestaurantShogun Suite Hotel Manila - Mad og drikkeShogun Suite Hotel Manila - ReceptionShogun Suite Hotel Manila - RestaurantShogun Suite Hotel Manila - FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - RestaurantShogun Suite Hotel Manila - FaciliteterShogun Suite Hotel Manila - Mad og drikkeShogun Suite Hotel Manila - Hotellet indefraShogun Suite Hotel Manila - RestaurantShogun Suite Hotel Manila - RestaurantShogun Suite Hotel Manila - Hotellet indefraShogun Suite Hotel Manila - Hotellet indefra

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A03