arrow-up-icon Optjen point på din eksisterende bonusordning!
Tilbage til hotelinfo

• Mad/spisning 7,2

michael R.
28 december 2015
Perfekt Juleaften
Professionelt, Location, kundebehandling og super mad
Vi havde booket dette hotel til en enkelt overnatning inden hjemrejse til Danmark og det fortrød vi på intet tidspunkt. Fra første færd var behandlingen yderst professionel og imødekommen. Vi fik vores værelse 3 timer før der var check da vi kom med en træt baby og de satte endda en babyseng i værelset uden ekstra beregning. Værelset var på 25. etage i main building med fantastisk udsigt om aftenen, det var stort og opfyldte alle vores behov. Vi fik roomservice og de burgere vi havde bestilt var yderst velsmagende. Vi spiste i Dinning room om aftenen hvor der var kæmpe seafood buffet og det var intet mindre end fantastisk. Vi fik bl.a. hummer, tigerrejer og østers, Oksemørbrad kalkun, sushi og kæmpe kage/dessert buffet for 1000 Bath pr pers. Vores datter spiste gratis men de havde dækket op til hende med babystol og legetøj. Absolut 5 stjernet behandling og det kan kun anbefales. Tidlig booking kan medføre stor rabat på opholdet. Hotellet ligger super centralt i Bangkok, tæt på shopping og togstation. Taxa til int. lufthavn tager en time og koster 500 Bath. Togstation ligger 600 meter væk. 30 minutter til lufthavn 40 Bath pr. pers.

Prajak H.
06 december 2015
Fint hotel
WiFi morgenmad beliggenhed
Fint hotel hvis man kan lide at shoppe kæmpe morgenmad buffet var lækkert WiFi fungerer godt den eneste ulempe ved dette hotel er at der er mange kinesiske pakke turister som er ret støjende og de tage ikke hensyn til andre!

Rikke G.
29 september 2015
Lækkert hotel
Stort, lækker pool, fine værelser
Vi havde et par dejlige dage på Berkeley. Poolen er super lækker og værelserne er rigtig lækre.

Christer J.
17 september 2015
Perfekt område og lækkert hotel
Beliggenhed, prisen og service
Et rigtig godt hotel, 5 stjernet kanon morgenmad dejlig swimmingpool, og et rigtig godt område, kan klart anbefales

Jesper C.
12 august 2015
Beliggenheden og prisen.
Beliggendeheden, prisen og renligheden.
Dejligt hotelophold slappe af på, jeg nyd de dage jeg havde der og spiste dejlig morgenmad med et godt udvalg. Min kone og jeg vil helt sikkert komme igen. Prisen for dette 5 stjernet hotel er helt i top, da det ligger meget centralt i Bangkok. Vil anbefale dette hotel.

Jesper C.
12 august 2015
Som sædvane skønt hotel
stort og flot, samt centralt i Bangkok.
Dejligt afslappende ophold. Det ligger centralt og vil stærkt anbefale dette til alle. Det eneste negative er taxaerne og tuk tuk udenfor hotellet. De er meget nærgående og Taxaerne vil ikke tage dig med, hvis du vil bruge taxa meter. Samt tuk tuk, nærmest tvinger dig rundt til forskellige firmaer, som ikke havde sin interesse, så en tur til MBK, den varede 2 1/2 time. Under alt kritik. Det burde hotellet gøre noget ved. Ellers alt okay.

bo P.
09 august 2015
sur kælling
beliggenhedden,,morgenmaden,udsigten
Det startede da vi skulle check-in receptionisten var en sur kælling. Mens alle andre personalemedarbejder var til 5 stjerner

Hans S.
04 august 2015
God til overnatning i Bangkok
Beliggenhed. Pool. Tilbudspris
Fint og flot hotel. Værelset trænger til opdatering/renovering - virker slidt og den ene bruser virkede slet ikke. Præget af lavsæson - nogle restauranter lukkede - resterende noget dyre og meget fokus på Thai/Japanise/China mad - ikke muligt at få et vestligt måltid (udover morgenmad).

birthe A.
31 juli 2015
Upersonligt
Dejlig morgenmad, beliggenhed er fin, mange mange shoppingcentre lig om hjørnet.Der skal betales 4000 bath i depositum når du kommer, et meget stort hotel, og derfor bliver det meget upersonligt.
Godt værelse , svimmingpool området rigtig fint, masser af håndklæder ved poolen, da vi først skulle flyve om natten, var tjek ud kl 12, og der kunne kun bades i koldt vand fra bruseren ved poolen.

Tove J.
22 juli 2015
Skønt værelse dejlig beliggenhed, morgenmad middel
Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed