Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

The Berkeley Hotel Pratunam

Alle anmeldelser (16148)
Sortér efter:
Henrik M. Familie med små børn Denmark, 23. april 2016
Henrik Gaardsted
Ok efter standarden. Savnede bacon om morgenen
Ghazwan C. Par Denmark, 21. marts 2016
Super lækkert sted

Lækkert, god service, god mad
9,3
Perfekt, men nogle problemer med wifi
Bill E. Par Denmark, 19. marts 2016
Fint hotel til pengene

Servicen,
7,7
Meget fint, dog var der sorte render af svamp i badet på værelset, derfor er det ifølge min mening ikke et 5 stjernet hotel. Der var dog fint og rent alle andre steder.
Heidi E. Familie med ældre børn Denmark, 10. marts 2016
3 skønne dage i Bangkok

Super lækkert hotel, god beliggenhed rent pænt og skøn morgenmad
Super ophold, lækkert sted og meget flot og rent. Hjælpsomt personale og skøn skøn morgenmad
Christian V. Par Denmark, 26. februar 2016
CV
Grand experience
Rudolf G. Rejsende alene Denmark, 24. februar 2016
Rudolf
4,3
Det er ikke 4 eller 4½ star som det averteres som og det var kun pengene værd pga sær rabat
Charlotte J. Familie med små børn Denmark, 7. februar 2016
Forfærdelig lugt

Belliggenhed, pool, værelse
7,7
Rigtig fin beliggenhed, da vi gerne ville starte i Pratunam. Skrækkelig kloaklugt på værelset, som altså tager lidt af charmen ved oplevelsen! Meddelte det i receptionen, som blot sendte housekeeping op. Lugten var tilbage efter en time. Øv.
Camilla C. Rejsende alene Denmark, 22. januar 2016
Lækkert hotel

Beliggenhed, standard og komfort
9,3
Hotellet var rigtig lækkert. Morgenmaden var lidt skuffende - jeg har prøvet et andet 5* i Bangkok, Lebua State Tower Hotel, hvor morgenmaden var himmelsk og inkluderet i prisen. Morgenmaden kunne slet ikke sammenlignes, og på The Berkeley Hotel skulle man betale 500 Bath for morgenmaden pr. dag.
Michael R. Familie med små børn Denmark, 25. december 2015
Perfekt Juleaften

Professionelt, Location, kundebehandling og super mad
Vi havde booket dette hotel til en enkelt overnatning inden hjemrejse til Danmark og det fortrød vi på intet tidspunkt. Fra første færd var behandlingen yderst professionel og imødekommen. Vi fik vores værelse 3 timer før der var check da vi kom med en træt baby og de satte endda en babyseng i værelset uden ekstra beregning. Værelset var på 25. etage i main building med fantastisk udsigt om aftenen, det var stort og opfyldte alle vores behov. Vi fik roomservice og de burgere vi havde bestilt var yderst velsmagende. Vi spiste i Dinning room om aftenen hvor der var kæmpe seafood buffet og det var intet mindre end fantastisk. Vi fik bl.a. hummer, tigerrejer og østers, Oksemørbrad kalkun, sushi og kæmpe kage/dessert buffet for 1000 Bath pr pers. Vores datter spiste gratis men de havde dækket op til hende med babystol og legetøj. Absolut 5 stjernet behandling og det kan kun anbefales. Tidlig booking kan medføre stor rabat på opholdet. Hotellet ligger super centralt i Bangkok, tæt på shopping og togstation. Taxa til int. lufthavn tager en time og koster 500 Bath. Togstation ligger 600 meter væk. 30 minutter til lufthavn 40 Bath pr. pers.
Prajak H. Par Denmark, 4. december 2015
Fint hotel

WiFi morgenmad beliggenhed
7,7
Fint hotel hvis man kan lide at shoppe kæmpe morgenmad buffet var lækkert WiFi fungerer godt den eneste ulempe ved dette hotel er at der er mange kinesiske pakke turister som er ret støjende og de tage ikke hensyn til andre!
1 - 10 af 80 anmeldelser Næste side
The Berkeley Hotel Pratunam BangkokThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - IndgangThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Hotellet indefraThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ReceptionThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GæsteværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - BadeværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - BadeværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - BadeværelseThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FaciliteterThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FaciliteterThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Hotellet indefraThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Hotellet indefraThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - IndgangThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Attraktioner i nærhedenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Attraktioner i nærhedenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Attraktioner i nærhedenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Transport i nærhedenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - MøderumThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - MøderumThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - MøderumThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Attraktioner i nærhedenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SpaThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SpaThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Rekreative FaciliteterThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - UdsigtThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FitnessrumThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FaciliteterThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SwimmingpoolThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Swimmingpool

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C04