Tilbage til hotelinfo

Sortér efter

Heidi E.
11 marts 2016
3 skønne dage i Bangkok
Super lækkert hotel, god beliggenhed rent pænt og skøn morgenmad
Super ophold, lækkert sted og meget flot og rent. Hjælpsomt personale og skøn skøn morgenmad

Christian N.
01 marts 2016
CV
Grand experience

Rudolf G.
25 februar 2016
Rudolf
Det er ikke 4 eller 4½ star som det averteres som og det var kun pengene værd pga sær rabat

Charlotte J.
11 februar 2016
Forfærdelig lugt
Belliggenhed, pool, værelse
Rigtig fin beliggenhed, da vi gerne ville starte i Pratunam. Skrækkelig kloaklugt på værelset, som altså tager lidt af charmen ved oplevelsen! Meddelte det i receptionen, som blot sendte housekeeping op. Lugten var tilbage efter en time. Øv.

Camilla C.
23 januar 2016
Lækkert hotel
Beliggenhed, standard og komfort
Hotellet var rigtig lækkert. Morgenmaden var lidt skuffende - jeg har prøvet et andet 5* i Bangkok, Lebua State Tower Hotel, hvor morgenmaden var himmelsk og inkluderet i prisen. Morgenmaden kunne slet ikke sammenlignes, og på The Berkeley Hotel skulle man betale 500 Bath for morgenmaden pr. dag.

michael R.
28 december 2015
Perfekt Juleaften
Professionelt, Location, kundebehandling og super mad
Vi havde booket dette hotel til en enkelt overnatning inden hjemrejse til Danmark og det fortrød vi på intet tidspunkt. Fra første færd var behandlingen yderst professionel og imødekommen. Vi fik vores værelse 3 timer før der var check da vi kom med en træt baby og de satte endda en babyseng i værelset uden ekstra beregning. Værelset var på 25. etage i main building med fantastisk udsigt om aftenen, det var stort og opfyldte alle vores behov. Vi fik roomservice og de burgere vi havde bestilt var yderst velsmagende. Vi spiste i Dinning room om aftenen hvor der var kæmpe seafood buffet og det var intet mindre end fantastisk. Vi fik bl.a. hummer, tigerrejer og østers, Oksemørbrad kalkun, sushi og kæmpe kage/dessert buffet for 1000 Bath pr pers. Vores datter spiste gratis men de havde dækket op til hende med babystol og legetøj. Absolut 5 stjernet behandling og det kan kun anbefales. Tidlig booking kan medføre stor rabat på opholdet. Hotellet ligger super centralt i Bangkok, tæt på shopping og togstation. Taxa til int. lufthavn tager en time og koster 500 Bath. Togstation ligger 600 meter væk. 30 minutter til lufthavn 40 Bath pr. pers.

Prajak H.
06 december 2015
Fint hotel
WiFi morgenmad beliggenhed
Fint hotel hvis man kan lide at shoppe kæmpe morgenmad buffet var lækkert WiFi fungerer godt den eneste ulempe ved dette hotel er at der er mange kinesiske pakke turister som er ret støjende og de tage ikke hensyn til andre!

Rikke G.
29 september 2015
Lækkert hotel
Stort, lækker pool, fine værelser
Vi havde et par dejlige dage på Berkeley. Poolen er super lækker og værelserne er rigtig lækre.

Christer J.
17 september 2015
Perfekt område og lækkert hotel
Beliggenhed, prisen og service
Et rigtig godt hotel, 5 stjernet kanon morgenmad dejlig swimmingpool, og et rigtig godt område, kan klart anbefales

Jesper C.
12 august 2015
Beliggenheden og prisen.
Beliggendeheden, prisen og renligheden.
Dejligt hotelophold slappe af på, jeg nyd de dage jeg havde der og spiste dejlig morgenmad med et godt udvalg. Min kone og jeg vil helt sikkert komme igen. Prisen for dette 5 stjernet hotel er helt i top, da det ligger meget centralt i Bangkok. Vil anbefale dette hotel.