eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

The Royal Paradise Hotel & Spa

135/23 Rat-U-Thit Road, Patong, Phuket, Thailand (Se kort)

Book nu!

The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gæsteværelse The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet udefra The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet udefra The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet udefra The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Swimmingpool The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Swimmingpool The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Swimmingpool
The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Swimmingpool The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Lobby The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Lobby The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Reception The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant
Område: Patong Antal værelser: 350

Mad/spisning
Alle anmeldelser (3535)
Sorter efter:
Claus L. Gruppe Denmark, 13. oktober 2012
indgang til hotel fyldt med bøsse barer

godt værelse
da vi kom kl halv 3 var vores værelser ikke klare.. der gik en time før vi fik dem selvom der står indtjekning kl 14.Hotellet er 90% kinesere som fylder alt for meget, morgenmads buffet er kun baseret på kinesisk mad kultur, slet ikke europæisk. pool områddet er meget slidt ned og det er selve hotellet også. derud over er priserne på hotellet 3 x så dyre som uden for hotellet. Og området omkring hotellet er fyldt med bøsse barer som råber efter en når man går til og fra hotellet...
Tip om Restaurant: Hvis man skal bo i patong vil jeg anbefale Nap hotel hae boet der før og er 100% ok, og så skal man spise thai mad på restaurant nr 6 på hovedgaden.
Steen C. Par Denmark, 29. august 2012
Ligger skønt i forhold til byen og stranden

Man kan bo højt med fantastisk udsigt
7,7
Ligger godt. Morgenmads buffet god. Nemt til alt. Mange kinesere på denne årstid.
Finn J. Familie med ældre børn Denmark, 15. april 2012
ok hotel. men en del af det er slidt.

ligger tæt på centrum
7,3
Hvis ikke man kan lide kinessere, skal man ikke vælge dette hotel De fylder meget i morgenmads resturenten. ellers god beligenhed hvis man vil være midt i det hele. hvis man kan lide fred og ro skal man ikke vælge dette hotel.
Kim D. Rejsende alene Denmark, 4. januar 2012
Troede det var bedre

Et rent værelse , og god morgenmad .
En rigtig dårlig oplevelse . Et gammelt hotel , der ligger i et område kun. Absolut ikke et hotel , hvis man har børn med . Alle gader det støder op til hotellet. Og da vi ankom var vores værelse ikke klart , der stod tjek ind kl 14 og vi kom 15.30 og måtte vente yderligere 1 time . uden at blive tilbudt noget som helst . Så holdt vi Nytår på hotellet , havde bestilt til 5 , men kun dækket til 4 og først efter en halv time , fandt de et nyt bord , hvor vi kunne sidde alle sammen . Så en dårlig start på aftenen .
Tip om Natteliv: Der er meget natte liv i byen , blev noget overrasket .
Michael P. Familie med ældre børn Denmark, 15. februar 2011
Dejligt Hotel god beliggenhed

Det var en skøn morgenmads buffe
Det er en dejligt Hotel det ligger dejligt centralt,det er nogle skønne værelser.Et dejligt stort badeværelse med alt. personalet er meget søde og hjælpsomme.det er et skønt pool område med bassinger i flere dybter.og en frodig have. hotellet ligger 10 min gang til stranden,og 5min til centrum.der er gang i den .Men der er fred og ro ved hotellet
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: tag ud og se Fantasia det er en stor oplevelse, tag på snokkeltur til phi phi ¨øerne det er også meget smukt
Martin A. Par Denmark, 18. december 2010
Lækkert hotel og professionel betjening

Stor og dejlig pool med mange liggestole
9,3
Dejligt store værelser med altan og alle nødvendigheder. Ppoolen fungerer som en rolig oase i forhold til stranden og byen hvor der er sælgere overalt. Personalet taler udmærket engelsk og var hjælpsomme når vi havde behov for det - eksempelvis da vi bad om altan-stole. Kvinden ved tour counter var meget hjælpsom og gav udmærkede råd om andet end deres egne ture.
Tip om Shopping: Hotellet ligger tæt på det store supermed Carrefour der ligger i Jungceylon-centeret.
Merete K. Familie med ældre børn Denmark, 1. juli 2010
Hotel Manager

God beliggenhed, god morgenmad samt pragtfuld pool
Lone J. Gruppe Denmark, 17. april 2010
Royal Paradise Hotel, Patong Beach

Hotellet ligger meget central, tæt på nattelivet og strand. Stor swimmingpool og god servering. Kæmpe morgenbuffet. Værelserne var helt i top. Meget imødekommende personale.
8,3
Vi havde fornøjelse af en uge ophold på Royal Paradise Hotel i Patong Beach. Vi blev mødt af et meget imødekommende personale og blev vist op til vore dejlige værelser i Wing fløjen. Til hotellet hører også det store højhus med restaurant på ca. 20.etage. Værelserne var store og rigtig flotte og rejser man som os, hvor vi var 4, kan man åbne en dør mellem værelser. Det var rigtig smart. Balkonen havde udsigt over swimmingpoolen. Men man skal huske at bestille i de øvre etager for vore udsigt var en smule blokeret. Eneste ulempe var støjen fra Gay-Street, men den høje musik vænner man sig også til.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Hvis man har tænkt sig, at være derude, men de fejrer nytår, vil det være en rigtig god ide, at tage en regnfrakke med, for man bliver drivende våd :-) Vi lejede en tuk tuk og kørte væk fra byen, men lige meget hjalp det. Overalt stod de ude på gaden og kastede vand på alt og alle :-)
Inger M. Par Denmark, 30. januar 2010
14 skønne dage på Royal Paradise hotel

Skulle ikke selv have håndklæder med,dem fik vi udleveret ved skranken i receptionen, når vi skulle til stranden, når vi kom hjem igen afleverede vi bare. ligeledes ved swimming-poolen der fik vi også håndklæder udleveret.
Alt ialt synes vi rigtig godt om hotellet, dejligt at man kan lave sig en kop kaffe eller the, og at der er vand sat frem, køleskab er også rigtig godt. Morgenmaden er skøn, du kan vælge imellem mange retter så der er noget for enhver smag. Swimming-poolen er og så dejlig indrettet med mange steder hvor man kan finde skygge, også rigtig dejligt at man kan nyde et let måltid der, betjeningen er rigtig god, de er meget hjælpsomme med at sætte parasoller op,vores rengøringsdame var også rigtig sød, satte en dag roser på værelset.
Tip om Restaurant: Hvis man er dansker er der rundetårn hvor man spiser rigtig god dansk mad og smørebrød Der er også Tiger INn som ligger lige ved hotellet, der er fri salatbar, med næsten alt
Mikkel H. Gruppe Denmark, 25. januar 2010
Slidt med godkendt

Hotellet tilbyder at hjælpe med at booke ture og ringe til thai numre for en. Der er god morgenmadsbuffet.
Alt i alt et okay hotel, men som nævnt er det ret slidt. Den nye fløj er god, men den gamle ligner noget der havde sin storhedstid i starten af 90´erne. Jeg blev skuffet over fasciliteterne, der ikke fremstod helt så nye og flotte som i beskrivelsen. Alligevel vil jeg anbefale hotellet til andre, da man absolut får noget for sine penge.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

The Royal Paradise Hotel & Spa PhuketThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GæsteværelseThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet udefraThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet udefraThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Hotellet udefraThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SwimmingpoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SwimmingpoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SwimmingpoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SwimmingpoolThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - LobbyThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - LobbyThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - ReceptionThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - FitnessrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - FitnessrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - FitnessrumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - MøderumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - DansesalThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - DansesalThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - MøderumThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Dansesal

AS-AGWEB-3A01