Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

The Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur

Alle anmeldelser (5825)
Sortér efter:
Jan L. Rejsende alene Denmark, 13. marts 2016
Perfekt

Fantastisk morgenmad, komfortabelt værelse, venligt og hjælpsomt personale
Placeret en lille smule væk fra storbyens mylder, og alligevel tæt på alting, kun nogle få hundrede meter til storcentret Pavillion og Bukit Bintang, er det et perfekt valg hvis man ønsker at opleve centrum af KL. Morgen buffeten er fantastisk, med alt hvad hjertet begærer af mad og frugt i alle afskygninger. Personalet virker meget proffesionelt, og er meget venlige og hjælpsomme. Værelset var rigtig komfortabelt, med både bruseniche og karbad, eneste lille minus var at lydisoleringen kunne have været bedre, da naboens børn tydeligt kunne høres igennem væggen, men alt i alt en yderst positiv oplevelse, og jeg benytter gerne dette hotel igen, hvis min vej falder forbi
Michael T. Par Denmark, 29. december 2014
Et hotel med virkelig høj standard.

Fantastisk Deluxe lejlighed. Centralt beliggende.
9,7
Vi havde nogle dejlige dage i Kuala Lumpur, med hotellet som base. Kunne nå de fleste af de ting vi skulle se på gåben.
Birgitte G. Par Denmark, 14. november 2014
Fantastisk Hotel.

Stemningen. Servicen. Beliggenheden.
Flot hotel. Super fin service. Stort rent værelse med stort velindrettet badeværelse. Fin swimmingpool og fitnesscenter. Lækker morgenbuffet.
Ola E. Rejsende alene Sweden, 30. november 2013
Mycket prisvärt med centralt läge

Rent, stora rum, centralt
Bra hotell som var mycket prisvärt, ligger centralt. Bra mat, stora rum, bra säng. Kan absolut rekommenderas.
Mads I. Par Denmark, 24. juli 2013
God placering, godt tilbud på overnatning

Placering, lokalt design, service
Godt ophold der varede 3 nætter, venligt og hjælpsomt personale og gåafstand til shopping, spisning og Twin Towers.
Martin A. Familie med små børn Denmark, 27. maj 2012
Flot hotel, god locationmen dårlig service

Location, store rum
7,7
Flot hotel, god location i nærheden af malls, two towers m.m. Men meget dårlig service og priserne på morgenmad og i bare er ekstrem høje.
Tip: Se two towers, Petronas
Lise B. Familie med små børn Denmark, 22. september 2011
Rigtig dejligt hotel med god beliggenhed

Central beliggenhed, dog lidt gåtid til nærmeste offentlige transport som er monorailen
det er bestemt et hotel der kan anbefales. dog synes jeg det var lidt for dårligt at vi 2 gange skulle henvende os til receptionen for at få en seng op til vores søn, trods vi havde skrevet det på bookingen og havde sendt dem en mail med det også. prøv at få et værelse med udsigt til twin towers
Tip om Shopping: Pavillion er ikke vildt dyrt, og de har en super god food court i underetagrn.
Lars L. Par Denmark, 27. januar 2011
Rigtig godt

Venlig og flot
Vi fik et premier rum, selvom vi kun havde booket deluxe. Rigtig fint hotel og rent, ikke de forhold vi er van til i DK. Jeg kan anbefale dere buffe til ca. 80 dkr, men det bliver lidt for meget når man hele tiden har en tjener i nakken. De er super flinke og professionelle, jeg kan kun anbefale dette hotel.
Tip om Shopping: Glem at shoppe China Town, det er billigere i Times Square og de samme produkter. China Town skal dog opleves, men de sætter prisen meget højt, betal kun 1/3 eller under og maks 1/2
Tony T. Forretningsrejsende Malaysia, 26. april 2016
15 minutes walk to Pavillion shopping centre
5,3
Good for family and business travellers
Hana H. Rejsende alene Singapore, 25. april 2016
Unfriendly receptionist
4,7
Was greeted halfheartedly by the female receptionist attending to me. Asked her if I could get a complimentary upgrade but she just ignored my request. The menu for breakfast were lower than I expected. The chef making omelete was cold as well. The only thing I loved about then hotel is it's room and live band service at night. Totally appreciate the extension of 1.5 hours approved by a male receptionist.
1 - 8 af 8 anmeldelser
The Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala LumpurThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GæsteværelseThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GæsteværelseThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GæsteværelseThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GæsteværelseThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - ReceptionThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - LobbyThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - LobbyThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - LobbyThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - IndgangThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet indefraThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet indefraThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/LoungeThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/LoungeThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/LoungeThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/LoungeThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - LuksusloungeThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - LuksusloungeThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - MøderumThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - DansesalThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - DansesalThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - SpaThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - SpaThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurantThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - SwimmingpoolThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - SwimmingpoolThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - UdsigtThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet udefraThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet udefraThe Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet udefra

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C08