eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Tony Resort

206/300 Raj-u-thid 200 Pee Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Tony Resort Phuket - Reception Tony Resort Phuket - Restaurant Tony Resort Phuket - Restaurant Tony Resort Phuket - Gæsteværelse Tony Resort Phuket - Gæsteværelse Tony Resort Phuket - Gæsteværelse Tony Resort Phuket - Hotellet udefra Tony Resort Phuket - Hotellet udefra Tony Resort Phuket - Hotellet udefra Tony Resort Phuket - Hot tub Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Gæsteværelse Tony Resort Phuket - Gæsteværelse Tony Resort Phuket - Gæsteværelse Tony Resort Phuket - Restaurant
Tony Resort Phuket - Restaurant Tony Resort Phuket - Restaurant Tony Resort Phuket - Restaurant Tony Resort Phuket - Pub/Lounge Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Swimmingpool Tony Resort Phuket - Reception Tony Resort Phuket - Reception
Område: Patong Antal værelser: 102

Erik J. Par Denmark, 16. marts 2013
Fint ophold på hotellet

God beliggendehed,meget roligt hotelområde
5,3
Udmærket ophold, men dog meget slidt hotel,morgenmad ikke særligt inbydende,dårlig internet. Venligt personale,meget roligt hotel til trods for det ligger midt i byen.
Michael H. Par Denmark, 12. marts 2013
Helt igennem en god oplevelse

Værelset, betjeningen og belligenheden
Helt igennem en god oplevelse, dog var jeg ikke tilfreds med internet hastighed og det minimale morgenmads udvalg !
Tom E. Familie med ældre børn Denmark, 23. februar 2013
Hotel med god beliggenhed, gode værelser,

Der er dejligt roligt,og tæt på alting, rimlig morgenmad
6,7
Et roligt hotel som ligger tæt på alting i Patong, det er dejlige store værelser rene og pæne, hotellet bære præg af at være slidt, poolen er ikke i orden den er meget slidt og ikke så ren som man kunne ønske sig, personalet er venlige og hjælpsome,morgenmaden er ok.
Klaus H. Gruppe Denmark, 15. november 2012
Fint hotel med skøn beliggenhed.

God placering og fin pool.
8,3
Hotellet ligger ca. 5 - 10 min. gang væk fra den mest støjende gade i Patong = du har fred og ro om aftenen/natten. Hvis du vælger De Luxe værelserne, får du altan lige ud til en skøn pool, hvor man sagtens kan få nogle timer til at gå.
Lars M. Par Denmark, 14. november 2012
Skøn beliggendehed, men alt var gammelt og slidt

Der var ingen støj fra nærliggende barområder.
4,7
God beliggendehed tæt på indkøbscentrers og barområder, rimelig gåafstand til stranden, dog i den ende hvor Patongs kloak løber direkte ud i havet. Det er muligt og finde dejlige restauranter i nærheden til rimelige penge for Patong. Hotellet er gammelt og slidt, man ser det ikke ved første øjekast, men mår man har været der en time, kan man godt se at maling ville gøre underværker. Poolen er dejlig, men baren havde aldrig åben, liggestolene var slidte fyldt med grønne alger og madrasserne til liggestolene var slidte og revnet. Morgenbuffet er kedelig og smagsløs. Alt i alt ikke et hotel jeg ville tage tilbage til, det bedste var beliggenheden. Vi har fundet et nyt hotel der hedder De Cuze som er nyt og dejligt med lækker pool og dejlige vedligeholdte værelser, dog lidt væk fra stranden, men det betyder intet når der er taxiservice til stranden og indkøbscentrer.
Tip om Hoteldetaljer: Vær sikker på at du har fået en stuvkrampe indenfor de sidste 10 år.
Jan T. Gruppe Denmark, 1. november 2012
God beliggenhed og store værelser med stor altan

Ligger meget centralt og tæt på nattelivet og shopping område
8,3
Ligger tæt på det store shopping center Jung Ceylon.. Alle værelser har pool udsigt og vender væk fra gaden så minimale støjgener fra nattelivet.. dejligt badeværelse med ordentligt vandtryk på både koldt og varmt vand. Meget valuta for pengene så kan varmt anbefale dette sted.
Steen B. Par Denmark, 9. marts 2012
Dette hotel bør ikke være første valg.

Værelserne er fine, store og lyse.
4,3
Hotellet er fint beliggende. Og trods ved trafikeret gade er der fint stille på og ved hotellet. Desværre var der mens vi boede desværre i stedet en del brovtende, tæt drikkende, og støjende englændere.. De formåedecat råbe til hinanden fra alle altaner, samt drikke tæt ved poolen. Vi har boet på mange hoteller i verden, og er ikke sarte, men et irriterende lydbillede, som hotellet nok burde sikre dæmpet, til glæde for flertallet af gæster. Modsat hvad vi har mødt alle andre steder i Thailand, var personalet her desværre yderst uengageret, og tog ikke initiativ til at være hjælpsomme. F.eks baksede vi en dag med en parasol ved poolen. Personalet så på, men tilbød ikke hjælp. Det regnede en aften. Flere stod og ventede på tørvejr. Jeg spurgte efter en paraply. Det havde de skam. Men de tilbød dem ikke automatisk tilbeders gæster. Værelserne var fine, omend slidte. De fleste kontakter på alle etager var knuste. Morgenmaden var usædvanlig kedelig, og gav mere lyst til at tage den ude i byen. Da vi bad dem bestille en taxi til lufthavnen, kunne det ikke lade sig gøre. De anbefalede os at finde en ude i byen, der kunne køre os dagen. Nu er vi meget selvhjulpne, hvorfor det ikke vat problem. Blot meget uhjælpsom. Så bestil blot her, hvis du får et megetbbilligt tilbud.
Jesper T. Par Denmark, 17. februar 2012
To dejlige pools.

Tæt på alting.
5,7
Vi forlængede vores ophold på hotellet, da de levede op til de forventninger vi havde. Billederne på Agoda illustrerer udmærket det vi oplevede.
Jesper T. Par Denmark, 15. februar 2012
Dejligt og fint hotel.

To pools og meget centralt.
5,7
Vi havde knap en uge på det her hotel, og vi var glade for hotels beliggenhed, da vi kunne vælge at gå til stranden (ca. 10 min gang fra hotellet), på shopping i de utallige små forretninger eller i det store shopping center der ligger i nærheden af vores mening det frygtelige Banglaroad.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Lån evt en motorbike og kør ud til Kata eller the big Budha.
Dorte S. Par Denmark, 14. februar 2012
Dejligt hotel med skøn beliggenhed

Meget tæt på stranden og lige midt i byen - uden nogen støj! Skønt at alle værelser vendte ud mo svimmingpoolen så der ingen støj var fra gaden - helt utroligt!
8,3
dejlig ferie og skønt hotel. meget stille og roligt hotel, hvor man kunne slappe af fra gadens støj og larm uden at blive generet. pænt stort værelse. der manglede dog en el-kedel så man kunne lave dansk kaffe på værelset og så var poolbaren stort set lukket hele tiden.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Tony Resort PhuketTony Resort Phuket - ReceptionTony Resort Phuket - RestaurantTony Resort Phuket - RestaurantTony Resort Phuket - GæsteværelseTony Resort Phuket - GæsteværelseTony Resort Phuket - GæsteværelseTony Resort Phuket - Hotellet udefraTony Resort Phuket - Hotellet udefraTony Resort Phuket - Hotellet udefraTony Resort Phuket - Hot tubTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - GæsteværelseTony Resort Phuket - GæsteværelseTony Resort Phuket - GæsteværelseTony Resort Phuket - RestaurantTony Resort Phuket - RestaurantTony Resort Phuket - RestaurantTony Resort Phuket - RestaurantTony Resort Phuket - Pub/LoungeTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - ReceptionTony Resort Phuket - ReceptionTony Resort Phuket - Hotellet udefraTony Resort Phuket - StrandTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - Hotellet udefraTony Resort Phuket - SwimmingpoolTony Resort Phuket - Swimmingpool

AS-AGWEB-3B01