Deja Vu Hotel

136, Sec. 1, Fuxing S. Rd., Da-an Bezirk, Taipeh, Taiwan 106 (Karte ansehen)

Deja Vu Hotel Taipeh - Business Center Deja Vu Hotel Taipeh - Restaurant Deja Vu Hotel Taipeh - Gästezimmer Deja Vu Hotel Taipeh - Gästezimmer Deja Vu Hotel Taipeh - Business Center Deja Vu Hotel Taipeh - Restaurant Deja Vu Hotel Taipeh - Gästezimmer Deja Vu Hotel Taipeh - Hotel Innenbereich Deja Vu Hotel Taipeh - Hotel Aussenansicht Deja Vu Hotel Taipeh - Hotel Aussenansicht Deja Vu Hotel Taipeh - Gästezimmer Deja Vu Hotel Taipeh - Gästezimmer Deja Vu Hotel Taipeh - Hotel Innenbereich Deja Vu Hotel Taipeh - Restaurant Deja Vu Hotel Taipeh - Business Center Deja Vu Hotel Taipeh - Golfkurs
Deja Vu Hotel Taipeh - Restaurant Deja Vu Hotel Taipeh - Konferenzzimmer Deja Vu Hotel Taipeh - Hotel Innenbereich Deja Vu Hotel Taipeh - Hotel Innenbereich Deja Vu Hotel Taipeh - Restaurant
Gegend: Da-an Bezirk

Paar (143)
Flurina T. Paar Switzerland, 19. November 2013
alt, heruntergekommen

sehr freundliches Personal
Das Zimmer war das Schlimmste unseres gesamten Aufenthaltes in Taiwan. Heruntergekommen, die Dusche mitten im Bad,alles schmuddelig,die Aussicht hässlich, lahmes Internet und das Ganze als Upgrade verkauft. Das Frühstück ist für Europäer sehr spärlich. Einzig die Lage ist direkt bei der MRT-Station angenehm.
Andrea S. Paar Germany, 7. Oktober 2012
Älteres Hotel, freundlicher Service, beste Lage

Die Lage dieses Hotels ist einfach super!!!
Das Hotel ist etwas eigenartig. Sehr verschachtelt. Unser Zimmer war mit großer Wanne, großer Dusche, einer Dampfbadmöglichkeit, zwei Waschbecken und einem seperaten Klo ziemlich "badlastig" ausgestattet. Das (große) Fenster haben wir erst am Abreisetag gefunden, da es so gut unter einer Jalousie versteckt war, dass wir davon ausgingen es handle sich um einen Raum ohne Fenster ;-) Da wir von früh bis spät unterwegs waren hat uns das nicht weiter gestört Das Frühstück war auch für Westler ausreichend, frisches Obst, frisch zubereitete Eier - wir waren zufrieden!!!!
Sightseeingempfehlung: Auf keinen Fall das Palastmuseum verpassen!
Chow Y. Paar Hong Kong, 8. Oktober 2014
Good Location

Nice staff & good location
Zan H. Paar Malaysia, 7. Oktober 2014
We love this hotel !

Super nice location, super friendly staffs and nice room !
We stay this hotel for 5 days and we have no complaints at all, it is just too good 1) location is superb, less than 5 mins to MRT ZhongXiaoFuXin station, or SOGO, and many other shopping centres 2) outside the hotel can take direct bus to JiuFen ( bus number 1062, about 1hr ride ) 3) bus stop near the hotel can get to TaoYuan airport directly ( also 1hr ride, TWD140 per person ) 4) hotel/room is a bit old, some areas are dusty, but we don't mind, overall it is still very clean, it makes you feel very comfortable during your stay 5) all of their staffs are very friendly, and i always ask them for directions or travel tips 6) breakfast is good, many choices, free vitagens and yogurts ! you gotta try their eggs 7) wifi is fast, good and stable connections 8) free 1 x apple and 1 x banana provided in room after room cleaning everyday when we got back from shopping or outings Definitely will stay there again if i go Taipei next time.
Leung K. Paar United Kingdom, 4. Oktober 2014
Main Street entrance is not easily noticeable.

General no special items to mention
Good but old.
Hon C. Paar Hong Kong, 9. September 2014
Good location, Big shower rrom, but beroom small,

Good location
Tuck G. Paar Malaysia, 31. August 2014
Pleasant stay with my wife

Location
No comment
Shih J. Paar Singapore, 18. August 2014
A good location hotel in Taipei

Location near metro, spacious room, good for city shopping
It was a good stay where the hotel is near metro, major shopping centres and many great food around it.
Peggy T. Paar Singapore, 18. August 2014
Great location hotel

Big room, centrally located, free but weak wifi
Lau K. Paar China, 4. August 2014
great location

location, location, location
Great location for short stay, room a bit old but acceptable

Deja Vu Hotel TaipehDeja Vu Hotel Taipeh - Business CenterDeja Vu Hotel Taipeh - RestaurantDeja Vu Hotel Taipeh - GästezimmerDeja Vu Hotel Taipeh - GästezimmerDeja Vu Hotel Taipeh - Business CenterDeja Vu Hotel Taipeh - RestaurantDeja Vu Hotel Taipeh - GästezimmerDeja Vu Hotel Taipeh - Hotel InnenbereichDeja Vu Hotel Taipeh - Hotel AussenansichtDeja Vu Hotel Taipeh - Hotel AussenansichtDeja Vu Hotel Taipeh - GästezimmerDeja Vu Hotel Taipeh - GästezimmerDeja Vu Hotel Taipeh - Hotel InnenbereichDeja Vu Hotel Taipeh - RestaurantDeja Vu Hotel Taipeh - Business CenterDeja Vu Hotel Taipeh - GolfkursDeja Vu Hotel Taipeh - RestaurantDeja Vu Hotel Taipeh - KonferenzzimmerDeja Vu Hotel Taipeh - Hotel InnenbereichDeja Vu Hotel Taipeh - Hotel InnenbereichDeja Vu Hotel Taipeh - Restaurant