Weinert - Blick

Erich-Weinert-Str. 135A, 10409 Berlin, Germany, Prenzlauer Berg, Berlin, Deutschland

Zlatko L. Geschäftsreisender Croatia, 20. September 2012
Lovely hotel and service with a smile

Very quiet environment - close to public transport
It's in very quiet environment. Very close to public transport. Great experience, good hospitality from all stuff. I would like to stay here again during my next trip to Berlin. Keep the good work!
1 von 1 Rezension
Weinert - Blick Berlin - Hotel AussenansichtWeinert - Blick Berlin - Hotel InnenbereichWeinert - Blick Berlin - GästezimmerWeinert - Blick Berlin - Hotel InnenbereichWeinert - Blick Berlin - SuiteWeinert - Blick Berlin - SuiteWeinert - Blick Berlin - GästezimmerWeinert - Blick Berlin - EmpfangshalleWeinert - Blick Berlin - GästezimmerWeinert - Blick Berlin - GästezimmerWeinert - Blick Berlin - GästezimmerWeinert - Blick Berlin - SuiteWeinert - Blick Berlin - SuiteWeinert - Blick Berlin - Hotel InnenbereichWeinert - Blick Berlin - BadezimmerWeinert - Blick Berlin - BadezimmerWeinert - Blick Berlin - Badezimmer