arrow-up-icon Vali oma lojaalsusprogramm punktide nägemiseks
Hotelli info juurde

8,7 Elizabeth M.
Denmark
22 oktoober 2014
Skøn bydel
Beliggenhed, rent og fin pris
Opholdet var meget fint. Det undrer dog mig, at personalet ved udtjekning ikke informere om at alt offentlig tog strejker, da det jo havde betydning for vores hjemrejse,

8,3 Iben B.
Denmark
25 aprill 2013
Vi havde 4 skønne dage på Kastanienhof.
Man får meget for pengene, hotellet er hyggeligt og familiært .Der er sporvogn lige uden for døren.
Som allerede nævnt var vi meget tilfredse og overraskede over at hotellet var så hyggeligt. Vi havde fået hotellet anbefalet af gode venner.

6,7 Katharina W.
Germany
28 august 2013
Gute Lage für Städtetrips & Geschäftsreisen
Lage, Service
Aufenthalt war sehr angenehm, Personal an der Rezeption zuvorkommend (Wegerklärungen, Verkauf von BVG Tagestickets etc), Einzelzimmer allerdings recht klein.

7,7 Krzysztof B.
Germany
04 aprill 2013
Ruhiges Stadthotel mit einer guten ÖPNV Anbindung
Freundlichkeit des Personals, Sauberkeit, bequemes Bett

8,3 Veldman J.
Netherlands
28 oktoober 2012
leuk familie hotel met goede service
goed eglegen tramhalte voor de deur
Gedurende hemelvaartsweekend genoten van goede service in dit familiehotel.

10 Viktor S.
Sweden
18 juuli 2012
Ett av bästa hotell jag varit i alla avseenden
Rent, ordning, snellt personal står till tjänst, hjälper
bra och bekvämt läget, nära berlin center, dags trafikkort köper man direkt i reception, spårvagn, buss, tunnelbana - allt ligger nära. rena rum, ordning, frukosten med stort urval av fräscha produkter - ostarna, korvar, grönsaker, kakor mm. nackdelen - i berlin finns 7 kastanjenallen och flera hotell med liknande namn, så det är enkelt att komma till fel hotell dessvärre mitt på natten. studera karta innan du tar taxi eller åker allmän trafik

7,3 Albin G.
Sweden
29 august 2012
Trevligt litet hotell
Centralt i Prenzlauer berg
rent och snyggt hotell. vid min vistelse pågick ett bygge i grannhuset som störde lite. frukost ingick inte i mitt pris, men det finns många fik i området som serverar frukost. det finns ingen wifi på rummet.