Hotelli info juurde

Jean-Claude V.
Prantsusmaa
17 jaanuar 2013
très bel emplacement
la vue, près des restaurants (avec voiture)
parfait. Bon petit déjeuner. wifi rapide.la chambre avec salla de bains séparée est parfaitement agréable, et la séparation n'est pas handicapante, juste de l'autre côté du couloir. Choix suffisant au petit déjeuner.

R S.
Holland
06 november 2014
Grandioos Country House
We waren verrast over hoe mooi het erbij lag. Het was werkelijk een droom, veel mooier dan de internet foto's doen geloven. De prachtige tuin met 2 zwembaden, luxe ligbedden, bloemen, top ontbijt!
Als we hadden geweten dat het zo mooi en zo goed was waren we absoluut langer gebleven. Alles was tot in details afgewerkt, lag er op en top bij. De verschillende kleinschalige gebouwen stonden verdeeld over het domein. Zeer vriendelijke ontvangst, werden na check in, meteen uitgenodigd voor een wijntje in de bar. De kamers waren mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Luxe badkamer met heel toepasselijke spa eminities, allen gemaakt van wijn druiven. (shampoo, badschuim etc.) Het zwembad met comfortabele ligbedden met handdoek service keken prachtig uit over het gebergte en de wijnranken. Het ontbijt wordt s ochtends buiten geserveerd, ook weer met een geweldige view, aan een prachtige vijver. We hebben ook nog een grandioze massage gebruikt in de onlangs geopende spa, waar zich ook nog een gym bevond die uitkeek over de wijngaarden. We vroegen ons af of daar ooit wel eens iemand gebruik van heeft gemaakt. Enig min punt vonden we dat wil je er diner gebruiken, je het 48 uur van te voren moet laten weten. Een blik in de keuken schetste wel het beeld dat er zeer professioneel gekookt kan worden. De gastvrouw was attent om voor ons in het dorpje te reserveren, hetgeen een goede keus was! Een absolute aanrader dus! Wij komen zeker (langer) terug!