tai

Syötä matkapäiväsi tarkistaaksesi saatavuuden ja varaa tämä hotelli

Bay Leaf Cottages & Bistro

2372 Atlantic Hwy, Lincolnville, Lincolnville (ME), Yhdysvallat 04849 (Näytä kartta)

Varaa nyt!

Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Leikkikenttä Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Kylpyhuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone
Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Kylpyhuone Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilat Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellihuone
Alue: Lincolnville Huoneiden lukumäärä: 20

Hotellin kunto/siisteys
Huonemukavuus/taso
Ruoka/syöminen
10,0
Perhe isojen lasten kanssa (1)
Järjestä:
Felicia S. Perhe isojen lasten kanssa United States of America, 26. elokuuta 2012
Met my expectations.

beds were confortable but shower tight.
9,7
We had a lovely stay and receptionist was helpful. It fit our needs.
Hotelliin liittyvä vinkki: we did not have dinner at hotel but the meal was reasonably priced.

Varaa nyt!

Pidä kiirettä – rajoitetusti tilaa!

Bay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - LeikkikenttäBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Parveke/TerassiBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Parveke/TerassiBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - HotellihuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin sisätilatBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - KylpyhuoneBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - LeikkikenttäBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoliBay Leaf Cottages & Bistro Lincolnville (ME) - Hotellin ulkopuoli

AS-AGWEB-3A03