arrow-up-icon Ansaitse pisteitä omaan bonusohjelmaasi!
Takaisin hotellitietoihin

• Vastinetta rahalle 8,1
  • Ruoka/syöminen 8,1

Riitta K.
11 syyskuu 2014
Trevligt hotell med bra läge.
Läge, egen inredningsstil med finska design möbel och enkelhet
Trevlig, jag var nöjd och kommer att bo där flera gånger under vistelser i Helsingfors

Paevi P.

Arto P.
31 elokuu 2014
Mukava hotelli
Hyvällä paikalla, hyvä aamiainen
Yhden yön majoitus Tallinan matkan jälkeen

Arto P.
26 lokakuu 2013
Välieteppi ennen loppupaikkaa
Huone viihtyisä, hyvä sijainti ja runsas aamupala

Paivi K.
29 heinäkuu 2013
Miellyttävä hotelli, suosittelen!
Hyvä sijainti, todella hyvä aamupala, tilavat huoneet.
Kaikenkaikkiaan miellyttävä hotelli, sijainti hyvä, todella hyvä aamupala, tilavat huoneet. Suosittelen!

Raili M.
05 helmikuu 2013
Siisti, rauhallinen hotelli, hyvä sijainti
hyvä sijainti, siisti, rauhallinen
hyvä sijainti, rauhallinen, pieni mutta siisti huone. kaikki tarpeellinen. Hyvä aamiainen

Paavo V.
19 joulukuu 2012
Lovely hotel and service with a smile
Location
Hyva hotelli ja hyva sijainti. Henkilokunta avuliasta ja ystavallista

Hannu H.
22 marraskuu 2012
Asiallinen hinta-laatusuhde
Mukavat huoneet. Ei niin hotellimainen.
Kaikki toimi hyvin hotellissa ja henkilökunta oli palvelualtista. Sijainti juuri hälinän ulkopuolella pienen kävelymatkan päässä. Aamupalahuoneeseen kaipasin luonnonvaloa.

Jaakko K.
30 huhtikuu 2012
Hyvä palvelu, sijainti erittäin hyvä, huoneet ok
vanha tyyli, remontoitu tyylikkäästi
Olin työmatkalla Helsingissä keväällä 2012. satuin löytämään hyvän hotellin keskustasta kävelymatkan päässä kaupungin keskeisistä toiminnoista. Erittäin siisti remontoitu hotelli, sopii erityisesti liikematkailuun, mutta varmaan myös normaaliin perhematkailuun. Huone oli erittäin siisti Ruokalistalla oli hyviä herkkkuja ja jopa erikoisuuksia, oli parhaasta päästä varsinkin, jos verrataan normihotelleihin. Aamiainen ok, ehkä tavanominen Ehdottomasti suosittelen ko. hotellia.

Marjaleena L.
Norja
24 huhtikuu 2012
Mukava hotelli
Hyvä sijainti ja mukava hotelli, joka sopii kaikille
Asun Norjassa ja olen usein yöpynyt Helka-hotellissa Suomessa käydessäni. Eniten minua miellyttää hotellin sijainti ja ystävällinen palvelu. Helka on lähellä rautatie- ja bussiasemia, samoin Finnairin lentobusseja. Museot ym. nähtävyydet ovat myös lähellä. Olen aikaisemmin yöpynyt yhden hengen huoneissa, jotka ovat olleet aivan liian pienet. Viime kerralla asuin 2-hengen huoneessa, joka oli mielestäni sopivan kokoinen yhdelle hengelle. - Sänky oli suuri ja hyvä, mutta tyynyt olivat liian suuret ja kovat. Viime kerralla en ehtinyt syödä aamiaista, mutta sain mukaani suuren eväspussin.