Takaisin hotellitietoihin

• Ruoka/syöminen 7,8

Lassi J., Suomi
Majoittui yhden yön, lokakuu 2015
Erittäin mukava alku matkaan
Huone oli erittäin mukava, check-in automaatti aulassa helpotti matkaa ja palvelu aulassa oli hyvää
Kaikki itse hotellissa oli loistavaa ja enemmän kuin rahan arvoista. Ravintolasta sen sijaan ei jäänyt ihan yhtä hyvä mieli. Ruoka oli hyvää, mutta niillä hinnoilla odotan enemmän palvelulta. Tarjoilija ei esimerkiksi menuja antaessaan maininnut lohen olevan loppu, vaan vasta sitten kun lopulta pitkän miettimisen jälkeen olimme päätyneet lohiruokiin. Tilatessamme vettä saimme 8.40e maksavan pullon, jota suositeltiin meille halvempana vaihtoehtona. Toki olemme viiden tähden hotellissa, ja hinnat ovat sen mukaiset, mutta sillä täytyy saada myös poikkeuksellisen hyvää palvelua. Oli sunnuntai-ilta, ja olimme varmasti vähintään yhtä väsyneitä kuin muutkin asiakkaat, mutta olimme lähdössä häämatkallemme ja siksi valitsimme Hiltonin, hemmotellaksemme itseämme.
Arvioitu: 16 lokakuu 2015

Annukka H., Suomi
Majoittui yhden yön, maaliskuu 2015
Lennolle lähtijän unelma
sijainti, parkkipaikat, hiljaisuus
Loistava sijainti aikaisin aamulla lennolle lähtijöille.
Arvioitu: 05 huhtikuu 2015

Eino M., Suomi
Majoittui yhden yön, helmikuu 2015
Yleisilme
Siisteys,henkilökunta,joustavuus
Ulkona hissin edustalla oli kuoppa johon laukkukärryn etupyörä putosi kun työnsi kärryn ulos hissistä js koko laukkupino meni hajosi maahan. Yksi laukku naarmuuntui.
Arvioitu: 09 helmikuu 2015

Ok
Arvioitu: 28 tammikuu 2015

Veera V., Suomi
Majoittui yhden yön, joulukuu 2014
Sijainti lähellä lentokenttää, äänieristetyt huoneet, monipuolinen aamupala
Vierailumme oli erittäin onnistunut. Seuraavan päivän aikaiselle aamulennolle oli helppo lähteä maukkaan ja monipuolisen aamupalan jälkeen. Loistavan sijainnin ansiosta saimme myös nukkua pidemmät yöunet.
Arvioitu: 12 tammikuu 2015

Sari O., Suomi
Majoittui yhden yön, joulukuu 2014
Hyvä sijainti
sijainti, mukavat vuoteet ja rauhallisuus
miellyttävä ja kaikki sujui moitteettomasti!
Arvioitu: 06 joulukuu 2014

Arvioitu: 02 joulukuu 2014

Anja S., Suomi
Majoittui yhden yön, syyskuu 2014
Erinomainen hotelli lentokentällä
Erinomainen sijainti aamulennolle lähdettäessa, palvelu erittäin ystävällistä ja ruokakin oli hyvää.
Arvioitu: 16 syyskuu 2014

Ilona W., Suomi
Yksin matkustava
Majoittui yhden yön, elokuu 2014
yöpyminen
Muhkea vuode, mukava huone, hinta-laatusuhteeltaan kohtuullinen hinta netistä ostettuna
Lentoa odotellessa edellinen yö. Aamiaisen hinta ylisuuri, mutta en sitä nyt tarvinnutkaan.
Arvioitu: 05 syyskuu 2014