arrow-up-icon Valitse asiakasohjelma katsellaksesi pisteitäsi

Kaikki arvostelut (24)

Liikematkailija (1)

Pariskunta (16)

Yksin matkustava (2)

Perhe pienten lasten kanssa (1)

Ryhmät (4)

9,3 Carla F.
21 heinäkuu 2012
Charmigt hotell
Som att komma tillbaka till början av 1900 talet
Andra gången jag besöker detta fantastiska hotell i närheten av Potsdamerplats. Den här gången utnyttjade vi bussarna som går utanför dörren med tio min mellanrum. Du kommer då till Potsdamerplats (S och U bahn)eller till Alexanderplats (förbi Berlin mitte). Trevlig personal och mer än godkänd fruckostbuffé.

9 Sara W.
20 heinäkuu 2012
Spännande hotell med fantastisk personal
inredningen, personalen
Jag och min kompis bodde på detta hotell under vår vistelse i Berlin.Har ingenting negativt att säga, hotellet var spännande inrett och byggnaden som hotellet ligger i är byggd på 1800-talet.Mycket högt i tak och en massa antika saker att titta på.Vi stortrivdes!Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, inget verkade vara ett problem för dem.Mycket bra hotell!

6,7 Henrik H.
09 toukokuu 2012
Helt ok hotell
Helt OK hotell
Läget var inte extremt bra - dock är det en relativt utspridd stad så bra läge kanske är extra svårt i Berlin - dock falsk marknadsföring att kalla sig för Potsdamer Platz när det tog tio minuter att gå dit..

8,7 Alessandro C.
Italy
21 heinäkuu 2015
Hotel Altberlin
Vom Hotel aus in kurzer Zeit alles zu erreichen,Bushaltestelle vor dem Haus. Das Frühstücksbuffet ist mehr als grosszügig und die Mitarbeiter sind sehr freundlich
Sehr zu empfehlen!

8,3 Baerbel J.
Germany
26 joulukuu 2011
Gediegenes Hotel mit gutem Service
Zentrale Lage, viele Sehenswürdigkeiten können gut zu Fuß erreicht werden, guter Service, nettes Lokal mit Berliner Spezialitäten ist dem Hotel angeschlossen, lecker!
Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen wieder. Einziger Kritikpunkt: Die Handtuchhaken sind in dem recht kleinen Bad etwas ungünstig angebracht :-). Ansonsten sehr gutes Preis- Leistungsverhältnis.

4,4 Marina C.
France
12 huhtikuu 2016
Décevant
La note ne correspond pas et m'a induite en erreur. Chambre minuscule , nous avons eu froid pendant la première nuit avec simplement deux petites couettes pour tenir , avec en guide de réponse un personnel peu souriant. Rideau de douche cassée. Je ne recommande pas

7,7 Rene S.
Denmark
28 toukokuu 2013
Hyggeligt hotel hvor vi har boet et par gange nu,
Beliggenhed personale. Prisen

7,7 CLAUDE B.
France
14 maaliskuu 2012
Hôtel agréable
Hôtel bien situé et bien desservi au niveau des transports
nous avons passé un agréable séjour : chambre spacieuse et très propre. les petits déjeuners copieux. l'arrêt de bus devant l'hôtel. personnel pas toujours souriant mais professionnel. sauf une hotesse charmante (le soir).

10 Vladimir E.
Russia
09 toukokuu 2012
красивый отель и приветливый персонал
хорошее расположение
Интерьер отеля очень стильный, как декорация к историческому фильму. Персонал приветливый. Номер чистый, потолки высокие. Есть вай фай. Завтраки очень хорошие. Рядом остановка автобуса и метро. До основных достопримечательностей идти минут 15.

10 Torben L.
Denmark