or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Helnan Marselis Hotel

Strandvejen 25, Aarhus, Denmark (Show on map)

Book now!

Helnan Marselis Hotel Aarhus - Swimming Pool Helnan Marselis Hotel Aarhus - Exterior Helnan Marselis Hotel Aarhus - Exterior Helnan Marselis Hotel Aarhus - Meeting Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Meeting Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Restaurant Helnan Marselis Hotel Aarhus - Hot Tub Helnan Marselis Hotel Aarhus - Swimming Pool Helnan Marselis Hotel Aarhus - Meeting Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Guest Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Guest Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Guest Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Guest Room Helnan Marselis Hotel Aarhus - Beach
Area: Other Number of Rooms: 101

Erik I. Couples Sweden, July 13, 2013
Spot on the beach

Beach, Pool, quiet
7.3
Very nice stay, view over the ocean. Friendly staff in reception but resturant was crap. Staff and food was under any critism at all. Go there, relax have a good time but have your meals somewhere else, unless you want poorly made food served by rude staff.
Muhammad T. Business travelers Bangladesh, March 7, 2013
Lovely service of hotel and great location

Room view towards the sea
8.3
I had a wonderful stay at the hotel though for one night. We had a very good dinner.
Steinar P. Couples Norway, August 3, 2013
Rolig hotell, lett ankomst, fin beliggenhet

Kort avstand til Aarhus sentrum, rolig og familievennlig. Fin utsikt over havet.
6.7
Trivelig, men de var varmt på hotellet. Kunne ikke lufte ut om natten da vi lå på grunnplan og det var kun skyvedør. Ingen vinduer som vi kunne åpne.
Georg L. Couples Denmark, July 24, 2013
tort rummeligt men nedslitte i for af at knager

beliggenheden
6.7
Generelt er hotellet god med en fantastik udsigt over Århus bugt, utrolig skuffende restaurant der skulle være i gourmet klasse, men om sommeren serverede kun et tageselvbord buffet, der var miles talt uspiselig- fiskefilere der smagte af levertran var seje og kedelige, kolde slatne poms, oksefilt der var halvkoldt, smagsløs, gennemstegt, tørt og kedeligt, risret med kylling smagsløse ligeså, for en pris på 278kr/kuvert en burger i byen vil have været 100gange bedre, buffeten stod fra kl.:17:00 og aften ud ( mærkeligt det er der hvor der er flest gæster personalet var alle søde og imødekommende
Steen B. Families with older children Denmark, July 10, 2013
Hyggeligt hotel

udsigt, internet, størrelse på værelset
7.7
ophold OK
Sofie S. Couples Denmark, August 12, 2012
Fine værelser med flot udsigt

Udsigt, behagelig seng, venlig betjening
Afslappende omgivelser med udsigt lige ud til vandet gør, at man kommer helt ned i gear og nyder sit ophold til fulde.
Laila S. Business travelers Denmark, November 11, 2009
Kursusophold Hotel Helnan, Århus

Beliggenhed i bekvem afstand fra Århus og meget naturskønt med dejlig udsigt over vandet. Gode kursusfaciliteter og god forplejning.
6.3
Velindrettet og hyggeligt hotel af god standard. Værelset virkede dog lidt slidt: Kontakt med tekst "loftslys" uden virkning, fordi der ikke var loftsbelysning på værelset. Lyskilden i nærmeste natbordslampe virkede ikke, så i begyndelsen var jeg irriteret over, at lyset på værelset ikke virkede. Men da jeg forsøgsvis prøvede at tænde de øvrige lamper, så virkede disse trods alt. Skydedøren til badeværelset kørte meget tungt og jeg opgav at lukke/åbne helt, fordi den skrabede mod gulvet. Brusestangen på badeværelset manglede det nederste dæksel over monteringsskruen, hvilket trækker det samlede indtryk ned. Gardinet i opholdsrummet manglede at være fæstet i skinnen med den yderste krog i den ene side, hvilket også trækker det samlede indtryk ned. Min kollega og jeg spiste aftensmad på hotellets restaurant. Det var Mortensaften og derfor var der kun andesteg på menuen, hvilket vi fandt helt OK. Maden blev bragt næsten straks som vi havde sat os. Desværre var maden slet ikke ordentlig varm, hvilket vi efterfølgende nævnte for tjeneren, som dog ikke ydede nogen form for kompensation og heller ikke byttede til en varm portion. Skuffende var det også, at en del af vores portion bestod af ande-vinger. Så alt i alt en skidt oplevelse at spise ude på Mortens aften.

Book now!

Sale ends soon!

Helnan Marselis Hotel Aarhus - ExteriorHelnan Marselis Hotel Aarhus - Swimming PoolHelnan Marselis Hotel Aarhus - ExteriorHelnan Marselis Hotel Aarhus - ExteriorHelnan Marselis Hotel Aarhus - Meeting RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - Meeting RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - RestaurantHelnan Marselis Hotel Aarhus - Hot TubHelnan Marselis Hotel Aarhus - Swimming PoolHelnan Marselis Hotel Aarhus - Meeting RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - Guest RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - Guest RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - Guest RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - Guest RoomHelnan Marselis Hotel Aarhus - Beach

AS-AGWEB-3A05