Sign in and get better rates!
×

or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Hotel Aquarium Ringhotel

Am Mittelburgwall 2-825840, Friedrichstadt, Friedrichstadt, Germany 25840 (Show on map)

Book now!

Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Guest Room Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Guest Room Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Guest Room Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Exterior Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Exterior Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Exterior Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Exterior Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Swimming Pool Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Swimming Pool Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Swimming pool Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Spa Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Meeting Room Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Restaurant Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Restaurant Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Restaurant Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Pub/Lounge
Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Bar Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Pub/Lounge Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Pub/Lounge Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Surroundings Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Meeting Room
Area: Friedrichstadt Number of Rooms: 37

Location, relaxation, and history
8.3
Michael S. Couples Germany, July 6, 2014
Wunderbares Ambiente

sehr schönes Zimmer, gemütliches Ambiente, aufmerksames und freundliche Personal
Jung Y. Business travelers South Korea, September 18, 2012
포근하고 깨끗한 방

청결한 위생상태
9.3
하루만 묵었지만 너무 친절한 직원들과 깨끗한 방이 맘에 들었다 주변은 조용하고 아기자기한 동네다. 타운까지는 거리가 좀 있어서 차량 렌트를 해야했다. 교통편말고는 정말 맘에 드는 호텔.
Niklas L. Couples Sweden, October 30, 2011
Mycket trevligt hotell

Stort och bra rum,mysigt- hotellet ligger på en liten gata vid en kanal, väldigt trevligt bemötande, bra mat o dryck
Ett av de trevligare hotell vi bott på, fint och fräscht både rum och övrigt hotell, bra mat i restaurangen och en väldigt bra frukostbuffe. Trevligt bemötande och bra personal. Hotellet ligger fint inne i den lilla staden. Fri parkering, på innergården om plats finnes. Bor gärna där igen om vi är i omgivningarna.
Hans P. Couples Denmark, October 11, 2012
Komfortabelt hotel med dejlige værelser

Central beliggenhed.
Dejligt hotel med fantastisk beliggenhed. Hotellet har godt køkken med spændende mad til en acceptabel pris. Betjeningen er ganske udmærket. Ud over selvfølgelig tysk behersker man et udmærket engelsk.
Svend R. Couples Denmark, May 18, 2012
Skøn beliggenhed med flot udsigt

beliggenhed
9.3
Vi valgte hotellet, fordi det lå inde midt i byen, så man kunne gå rundt. vi var der desværre kun en dag, da vi skulle på virksomhedbesøg. Vi havde glemt badetøj, så vi prøvede ikke den lækre swimmingpool og sauna, hvad vi normalt ville have gjort. Parkerings pladsen var lidt trang, men det var jo også inde i byen, så det var helt okay!
Jette U. Couples Denmark, April 25, 2012
Dejligt hotel med fin beliggnhed

Venlig opmærksom service
7.7
Hotellet levede op til vores forventninger, da vi kender flere par på vores alder , der har boet der - Behov for ekstra store puder blev imødekommet med smil og opfyldt med det samme.
Sightseeing/Attractions Tip: Vores formål var Nolde museet i Seebul, beliggenheden var indenfor en passende længde.
Rie H. Couples Denmark, November 23, 2011
Lækkert hotel og venlig betjening.

Særdeles rent og velholdt.
9.3
Fantastisk lækker aftensmad og en meget opmærksom betjening, samt rimelig pris. Morgenmaden var helt overdådig. Vi har været i byen flere gange, men dette var det bedste sted vi endnu har boet.
John B. Couples Denmark, October 9, 2011
Centralt beliggende hotel med pæne værelser

Hotellets beliggenhed er helt i top. Værelserne var pæne og rene. Morgenmaden helt i top.
7.3
Det var et dejligt centralt beliggende hotel. Badeværelset var af den mindre slags, men havde alle nødvendige faciliteter. Restaurantens mad var blandet og med priser, hvor et skarpt øje er nødvendigt, hvis du skal have value for money.
Shopping Tip: Tag gerne en tur til nabobyen Husum, hvor der er gode shoppingmuligheder
Anne E. Couples Denmark, June 16, 2010
Rigtig god beliggenhed og dejlig morgenbuffe. Afte

I baren måtte der ryges, og der lugtede grimt.
Et dejligt ophold, med lækker mad og en meget venlig betjening.

Book now!

Sale ends soon!

Hotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Hotel ExteriorHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Guest RoomHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Guest RoomHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Guest RoomHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - ExteriorHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - ExteriorHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - ExteriorHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - ExteriorHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Swimming PoolHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Swimming PoolHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Swimming poolHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - SpaHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Meeting RoomHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - RestaurantHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - RestaurantHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - RestaurantHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Pub/LoungeHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - BarHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Pub/LoungeHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Pub/LoungeHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - SurroundingsHotel Aquarium Ringhotel Friedrichstadt - Meeting Room

Customer Reviews - Hotel Aquarium Ringhotel, Friedrichstadt

AS-AGWEB-3A06