Sign in and see our lowest prices
×

or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Hotel Euroglobe

Niels Ebbesens Vej 20, Frederiksberg, Copenhagen, Denmark 1911 (Show on map)

Book now!

Hotel Euroglobe Copenhagen - Guest Room Hotel Euroglobe Copenhagen - Guest Room Hotel Euroglobe Copenhagen - Guest Room Hotel Euroglobe Copenhagen - Guest Room Hotel Euroglobe Copenhagen - Exterior Hotel Euroglobe Copenhagen - Exterior Hotel Euroglobe Copenhagen - Reception Hotel Euroglobe Copenhagen - Restaurant Hotel Euroglobe Copenhagen - Surroundings
Area: Frederiksberg Number of Rooms: 28

Room Comfort/Standard
4.0
Food/Dining
3.0
Families with young children (2)
Sort by:
Peter O. Families with young children Sweden, July 27, 2014
Stämde inte riktigt enl beskrivning.

Läget, läget och läget.
Vi hade bokat två nätter men lämnade hotellet efter första natten. På "Destination" utlovades AC på rummen, vilket var ett avgörande val p.g.a sommarens hetta, men det fanns ej utan vi svettades igenom en natt i 30-gradig värme. Hotellet var sunkigt överlag, med 4st tältliknande sängar i vårt rum (sängkläderna var dock rena). Läget var helt OK men inget hotell som vi kommer att återvända till.
Sarah O. Families with young children Sweden, July 14, 2014
ett hotell dit man bara kom för att sova

utsidan och personalen i receptionen
4.3
Inget hotell jag kommer besöka igen. Det luktade rök inomhus och tom i duschen. Det stod att det skulle finnas ett rum för självhushåll men det var en dörr och innanför en liten skrubb med en spis och en kyl, som inte varit rengjord på säkert 3 år. Det ingick frukost vilken bestod av en färdig tallrik med en macka, ett smör paket, ett paket marmelad,två ost skivor och två korv skivor samt te eller kaffe, inget alternativ till dricka för barnen. Toalett pappret var slut vid två vistelser.

Book now!

Sale ends soon!

Hotel Euroglobe Copenhagen - Hotel EuroglobeHotel Euroglobe Copenhagen - Guest RoomHotel Euroglobe Copenhagen - Guest RoomHotel Euroglobe Copenhagen - Guest RoomHotel Euroglobe Copenhagen - Guest RoomHotel Euroglobe Copenhagen - ExteriorHotel Euroglobe Copenhagen - ExteriorHotel Euroglobe Copenhagen - ReceptionHotel Euroglobe Copenhagen - RestaurantHotel Euroglobe Copenhagen - Surroundings