Enter your dates to check availability and book this hotel

Hotel Molino del Agueda

Bajada de Santa Cruz 37, Ciudad-Rodrigo, Ciudad-Rodrigo, Spain (Show on map)

Book now!

Review Score

requires more reviews
for reliable calculation

see 2 reviews

  • Area: Ciudad-Rodrigo
  • Free Wi-Fi

  • Save money with
    our Best Price Guarantee
  • Great choice from
    over 600,000 properties
  • Here to help in
    English & 12 languages
Room Types
Max
Rates
Single Room
Double or Twin Room
Triple Room
Suite

 

When would you like to stay at this hotel?

Features of Hotel Molino del Agueda
Facilities

bar

car park

elevator

safety deposit boxes

  
Sports and Recreation

fishing

water sports (non-motorized)

 
Internet

free Wi-Fi in all rooms

Wi-Fi in public areas

 
Parking

car park

  

Book now!

Sale ends soon!

Conveniently located in Ciudad-Rodrigo, Hotel Molino del Agueda is a great base from which to explore this vibrant city. From here, guests can enjoy easy access to all that the lively city has to offer. With its convenient location, the hotel offers easy access to the city's must-see destinations.

At Hotel Molino del Agueda, every effort is made to make guests feel comfortable. To do so, the hotel provides the best in services and amenities. Free Wi-Fi in all rooms, Wi-Fi in public areas, car park, elevator, bar are just a few of the facilities that set Hotel Molino del Agueda apart from other hotels in the city.

In addition, all guestrooms feature a variety of comforts. Many rooms even provide air conditioning, heating, balcony/terrace, telephone, television to please the most discerning guest. The hotel's fishing, water sports (non-motorized) are ideal places to relax and unwind after a busy day. Hotel Molino del Agueda is your one-stop destination for quality hotel accommodations in Ciudad-Rodrigo.
Conveniently located in Ciudad-Rodrigo, Hotel Molino del Agueda is a great base from which to explor ... see more
Children and extra beds:

Extra beds are dependent on the room you choose, please check the individual room policy for more details.


When booking more than 5 rooms, different policies and additional supplements may apply.



Recent customer comments

Carolina P. Groups Spain, May 29, 2011
Hotel un poco desastre

Habitación bonita a simple vista
5.3
Reservamos la Suite por tres noches, la habitación está muy bien, techo de madera con mucho encanto, su cama en el centro, un baño individual y un gran jacuzzi en la habitación...... eso es lo que ves nada más entrar. Cuando te vas fijando un poco vimos que el suelo estaba lleno de pelusones, telarañas de las cortinas al suelo, en el cuadro de la luz e incluso me lleve una cuando pasé por la puerta del baño. Sinceramente, las del techo no me molestaban en absoluto pero las otras se quitan pasando una escoba..... Pero aquí viene lo peor..., una mata de pelos en el fondo del jacuzzi, pelos en todo el borde del mismo, y cuando me agaché, aunque parezca mentira, salió un ciempiés corriendo del sumidero. Se lo comentamos a los dueños, que la habitación estaba sucia y que si la podían limpiar, les dijimos un par de cosas de lo que habíamos visto y nos fuimos a dar una vuelta. Cuando volvimos habían limpiado solo lo que les habíamos dicho, quedaban aún cosas tan evidentes como la mata de pelos en el jacuzzi, que la recogí con un papel y se la dejé para que la vieran. En ese momento avisamos al dueño para que subiera y lo viera mejor, le mostramos el papel con los pelos, nos dijo que podían parar de nuevo a limpiarla, pero esas cosas ya deberían haberlas visto antes de que entráramos por primera vez y por lo que decidimos irnos. Tenemos fotos de los pelos, y las telarañas. Así que esa es nuestra experiencia, por lo que tuvimos que buscarnos otro hotel.
Hotel Feature Tip: Puede que esto resultara un caso aislado, pues nos dijeron que llevaban tiempo sin alquilar la habitación, pero eso no quita que la huebieran limpiado el día antes a entrar nosotros y no cuando se fueron los últimos alojados
Report this review
Francisco M. Families with young children Spain, May 1, 2011
Hotel correcto en un entorno precioso

El entorno en el que se encuentra enclavado
7.3
Un hotel correcto enclavado en un lugar muy bonito y con posibilidades de realizar actividades deportivas y de aventura en las traseras del propio hotel. El encargado del hotel fue muy amable y nos permitió salir un poco más tarde de lo habitual No puedo opinar acerca del desayuno porque no desayuné en el hotel pero en el precio estaba incluido
Restaurant Tip: En Ciudad Rodrigo la relación calidad-precio de sus restaurantes es muy buena
Report this review
< Previous page 1 - 2 of 2 reviews Next page >

Book now!

Sale ends soon!


Customer Support


Agoda.com is part of The Priceline Group, the world leader in online travel & related services.

AS-AGWEB-3B04