Back to hotel info

• Food/Dining 5.7

Steinar T.
Norway
September 20, 2013
Et greit hotell sentralt i Charlottenburg
Hyggelig resepsjon, greie rom, Sentralt..
Hotellet var ett helt ok hotell med hyggelig betjening.. Desverre var den som drev frokosten mindre hyggelig. Her manglet der også endel på det man foventer av en frokost. Men hotellet er meget sentralt beliggende med resutranter rett i nærheten og kun en kort gå tur til handlegaten i Charlottenburg.. U og S bahn ca400 - 500 meter fra hotellet.. Buss til Tegel rett på utsiden..

Berit M.
Norway
July 30, 2013
Fint kort feriehotel- sentralt
Sentralt, pris, transport
Bodde der mitt i den varmeste uken med over 30g C, savnet air condition, ble litt mye støy med vinduene åpne.

Rikke S.
Denmark
December 28, 2014
Dejligt hotel og beliggenhed
Værelserne var super fine og rene, vi havde kun lige lidt problemer med vores toilet. Morgenmad kunne man få i deres restaurant ved siden af, det var ikke noget at råbe hurra over - men det var okay, og billigt. Belligenheden er perfekt, 50 m til ubahn, og gode spisesteder tæt ved hotellet. Alt i alt, et rigtig dejlig sted :-)

Bente A.
Denmark
July 14, 2013
Perfekt beliggende, meget for pengene
Rent, venligt personale, meget for pengene
Perfekt beliggende hotel. Vi var to par, det ene værelse var meget stort , mens det det andet var meget lille. Men alt var rent og pænt. Morgenmaden var ok med det der skal være. Baren var fin og med sød betjening. Der manglede et køleskab. Den eneste klage vi i fællesskab kan komme på. Hvis vi skal afsted en anden gang vil vi gerne bo her igen, ligesom vi varmt kan anbefale det. En meget positiv oplevelse.