My Account (sign in)

Enter your dates to check availability and book this hotel

Hotel Rye

Ryesgade 115, Osterbro, Copenhagen, Denmark (Show on map)

Book now!

All reviews (3)
Sort by:
Kristina R. Solo travelers Sweden, May 23, 2013
Äldre hotell med charm

Lungt område, tillmötesgående personal, god frukost
Äldre hotell med charm, rent och prydligt med mkt tillmötesgående personal
Lotta N. Couples Sweden, October 28, 2012
Mysigt och hemtrevligt

Hemtrevligt, gullig värdinna, hembakade bullar på morgonen, rent o snyggt!
8.7
I sanning ett personligt och avslappnat hotell. Så pass att t.o.m. gästerna hälsar på varandra vid frukostborden. Det känns ungefär som att vara på besök hos en äldre släkting som man inte känner så väl, men som man gillar. De delade badrummen är möjligen lite slitna men rena och snygga. Man får ju också morgonrockar och tofflor på rummen så att det ska vara enkelt att röra sig mellan rum och badrum. Vi trivdes mycket bra här och jag är säker på att vi återvänder om vi vill övernatta i Khamn igen.
Restaurant Tip: en mkt bra och trevlig italiensk restaurang i närheten av hotellet. Boka bord. Det är fler som vet om detta.
Erling H. Business travelers Denmark, September 11, 2012
Nedslidt og ramponeret hotel, men rent.

Der var rent, og duftede af sæbe
Hotellet var ramponeret, og de fælles badeværelser var af en standard, man ikke kan være bekendt at byde gæster, uden først at have advaret.

Book now!

Sale ends soon!