or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Hotell Linnea - Sweden Hotels

Prastgatan 4, Helsingborg City Center, Helsingborg, Sweden 25224 (Show on map)

Book now!

Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Bathroom Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Bathroom Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Interior Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Bathroom Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Interior Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Bathroom Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Restaurant
Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Exterior Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Bathroom Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Exterior Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Exterior Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Exterior Hotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room
Area: Helsingborg City Center Number of Rooms: 37

Marie J. Couples Sweden, May 31, 2014
Ett mysigt centrallt hotell, Gammal stil ,

Läget ,frukosten, personalen
9.3
Vi hade en mysig vistelse på hotellet . Bra service god frukost. Fina rum i Gammal stil Centralt och närheten till Helsingör tyckte vi var bra
Lars-Ake A. Couples Sweden, July 10, 2013
Bra hotell centralt läge

Bra frukost, nära till färjehamnen fint rum.
9.7
Bra på alla sätt , nackdel, svårt med parkering bokning p plats rekommenderas.
Mattias E. Business travelers Sweden, February 8, 2013
Perfekt för affärsresenären

Tillgänglighet och smidig in/utcheckning
8.7
Hotellet har en trivsam atmosfär, enkelt men smakfullt. Finns de bekvämligheter som man behöver, dock är vissa av rummen, när det är hög belastning något dåligt ljudisolerade ut mot korridoren. Läget på hotellet är mycket bra och jag rekommenderar parkerkingsplats ca 5min gångväg vid busstationen. Frukosten var bra och i allmänhet rent och snyggt.
Per J. Business travelers Sweden, February 23, 2011
Bra läge, lite slitet

Trevlig personal, rent och snyggt
7.3
Hotell Linnea är ett litet trevligt hotell med bra service och trevlig och hjälpsam personal. Det har ett par år på nacken och vissa saker börjar bli lite slitna såsom möbler och badrum. Det var rent och fräscht, lite svårt att hitta i korridorerna.
Elisabet M. Solo travelers Sweden, February 9, 2011
Ordinärt men trivsamt

Tillmötesgående personal, bra läge, stämning av "mindfulness" - rinnande vatten i matsalen
Inte mycket att säga annat än ett ordinärt hotellrum. Men, stort badrum o litet sovrum... saknade eluttag (för få!) lite mörkt i rummet... ok!
Magnus R. Business travelers Sweden, August 31, 2010
Trevligt centralt beläget hotell.

Centralt,prisvärt.
8.3
Ett helt ok hotell centralt beläget. Nära gångavstånd till färjeterminalen. Tillgång till gratis parkering efter 18. Bra frukost.
Shopping Tip: Ta färjan över till Danmark tur & retur för 60:-
Bengt I. Solo travelers Sweden, April 26, 2010
Linnea - Helsingborgs trevligaste hotell

Hemtrevligt, god frukost, trevligt bemötande och billigt öl
8.7
Jag försöker alltid få rum på hotell Linnea när jag besöker Helsingborg. Hotellet ligger mycket centralt, drygt 100 m från järnvägsstationen och färjeterminalen. Det är nära till flera trevliga restauranger. Parkeringsmöjlighet finns i parkeringshus i närheten men man kan också parkera på angränsande gator fram till kl 09 utan kostnad. Hotellet rekommenderas varmt.
Ulla L. Couples Sweden, August 21, 2009
Hotell Linnéa Helsingborg

Läget, Frukost, Bemötande
Bara positivt säga. Vi hade med hund som var lika välkommen som oss. Mysigt hotell med bra frukost,vänligt bemötande och bra läge.Inget att klaga på. Att vi dessutom hade balkong var en trevlig överraskning
Annette L. Couples Denmark, July 12, 2009
Overnatning i Helsingborg på Hotel Linnea.

rent og pænt , god betjening, og ved morgen blev der fyldt op hele tiden. Det smagte godt.
Hotellet ligger godt. Der var rent og pænt. Der var en god betjening ved morgenmaden. Der blev fyldt op hele tiden. Betjeningen var ganske udmærket. Service ved indskrivning var god. Jeg havde glemt noget af min medicin hjemme, så vi bad om hjælp ved receptionen den følgende morgen. 2 personer gik straks i gang med at finde kort og adresse til os på Lazarettet, og vi fik det ind på vores gps. Fin service og hjælpsomhed. ( jeg må dog sige, at jeg også forventer det. Jeg er selv i servicebranche og vant til at hjælpe med alle typer forespørgsler).
Travel tip: Stor behjælpelighed med at finde læge eller lazaret til os.

Book now!

Sale ends soon!

Hotell Linnea - Sweden Hotels HelsingborgHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - BathroomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - BathroomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - InteriorHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - BathroomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - InteriorHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - BathroomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - RestaurantHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - ExteriorHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - BathroomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - ExteriorHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - ExteriorHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - ExteriorHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest RoomHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - RestaurantHotell Linnea - Sweden Hotels Helsingborg - Guest Room