arrow-up-icon Seleziona il tuo programma fedeltà per visualizzare i punti
Indietro a Info sull'Hotel

• Cibo/pasti 8,2

7,7 Rene S.
Denmark
28 maggio 2013
Hyggeligt hotel hvor vi har boet et par gange nu,
Beliggenhed personale. Prisen

7,7 CLAUDE B.
France
14 marzo 2012
Hôtel agréable
Hôtel bien situé et bien desservi au niveau des transports
nous avons passé un agréable séjour : chambre spacieuse et très propre. les petits déjeuners copieux. l'arrêt de bus devant l'hôtel. personnel pas toujours souriant mais professionnel. sauf une hotesse charmante (le soir).

8,7 Alessandro C.
Italy
21 luglio 2015
Hotel Altberlin
Vom Hotel aus in kurzer Zeit alles zu erreichen,Bushaltestelle vor dem Haus. Das Frühstücksbuffet ist mehr als grosszügig und die Mitarbeiter sind sehr freundlich
Sehr zu empfehlen!

8,3 Baerbel J.
Germany
26 dicembre 2011
Gediegenes Hotel mit gutem Service
Zentrale Lage, viele Sehenswürdigkeiten können gut zu Fuß erreicht werden, guter Service, nettes Lokal mit Berliner Spezialitäten ist dem Hotel angeschlossen, lecker!
Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen wieder. Einziger Kritikpunkt: Die Handtuchhaken sind in dem recht kleinen Bad etwas ungünstig angebracht :-). Ansonsten sehr gutes Preis- Leistungsverhältnis.

8,3 Ronny G.
03 settembre 2012
Trevligt hotell med bra läge
Läget, frukosten, bussförbindelser
Hotellet var mycket charmigt. Man har behållit en gammal, rustik inredning. Allt var rent och fräscht. Vårt rum var ganska litet men hade hall med skrivbord. Det vette mot den charmiga innergården så det var inget störande trafikbuller. Frukosten var enastående. Potsdamer Strasse är ingen fin gata men 2 bussar stannar utanför hotellets dörr. Så man har utmärkta förbindelser till alla turistmål. Det tar 10 min att promenera till Potsdamer Platz.

9,3 Carla F.
21 luglio 2012
Charmigt hotell
Som att komma tillbaka till början av 1900 talet
Andra gången jag besöker detta fantastiska hotell i närheten av Potsdamerplats. Den här gången utnyttjade vi bussarna som går utanför dörren med tio min mellanrum. Du kommer då till Potsdamerplats (S och U bahn)eller till Alexanderplats (förbi Berlin mitte). Trevlig personal och mer än godkänd fruckostbuffé.

9 Sara W.
20 luglio 2012
Spännande hotell med fantastisk personal
inredningen, personalen
Jag och min kompis bodde på detta hotell under vår vistelse i Berlin.Har ingenting negativt att säga, hotellet var spännande inrett och byggnaden som hotellet ligger i är byggd på 1800-talet.Mycket högt i tak och en massa antika saker att titta på.Vi stortrivdes!Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, inget verkade vara ett problem för dem.Mycket bra hotell!

6,7 Henrik H.
09 maggio 2012
Helt ok hotell
Helt OK hotell
Läget var inte extremt bra - dock är det en relativt utspridd stad så bra läge kanske är extra svårt i Berlin - dock falsk marknadsföring att kalla sig för Potsdamer Platz när det tog tio minuter att gå dit..

10 Torben L.
Skønt

8,3 Erwin S.
Netherlands
25 febbraio 2012
Vriendelijk hotel met centrale ligging
Fijne bedden, geweldig ontbijt
het verblijf in dit hotel is ons erg goed bevallen. dichtbij diverse metrolijnen, dus ideaal om de stad te bezichtigen.