Min konto (innsjekking)

Amata Resort

189/29 Rat-U-Thit 200 Pee, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Suiterom Amata Resort Phuket - Suiterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Suiterom
Amata Resort Phuket - Restaurant Amata Resort Phuket - Resepsjon Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Utsiden av hotellet Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Gjesterom Amata Resort Phuket - Svømmebasseng Amata Resort Phuket - Svømmebasseng
Sted: Patong Antall rom: 213

7,6
7,6
6,6
Gabriella W. Par Sweden, 3. april 2014
Budgethotell med bra läge nära banglaroad

Nära till huvudgata. Nattlivet. Nära till stranden
6,3
Ett hotell som absolut var värt pengarna men dåligt poolområde och väldigt slitet hotell. Men är du ute efter nattliv i Phuket och ser hotellet som endast en sovplats måste det vara det absoluta valet. Detta var första hotellet vi bodde på och tyckte det va helt ok fram tills vi stannade på andra resorter och insåg att detta var mer som ett enklare hotell och absolut ingen resort som de skriver att det är! Inget strandläge så alltså inga solstolar vid stranden som ligger 5 minuter bort med promenad. Pool och solstolarna i poolområdet ligger på skuggsida så ingen sol under hela dagen.
Terje H. Par Norway, 13. mars 2014
hyggelig betjening,nær natteliv,men rolige omgivel

rent,beliggenhet,roligt
hadde en fin uke her,hyggelig betjening,ok frokost,nær natteliv og shopping,ingen støy fra nattelivet,så vil absolutt anbefalle dette hotellet
Kjell A. Par Norway, 26. januar 2014
helt greit hotell, god frokost, ok rom,

Pris, god parkering, lokasjon , ok rom.
Dette var et OK hotell, rommene vil variere siden de har 3 forskjellige avdelinger, god variert frokost. Ligger sentralt til.
Svein E. Par Norway, 27. desember 2013
flott opphold,med mange muligheter.

sentralt beliggende,midt i suppa,men rolig nok for å sove om natta,relativt store rom,betjening som forstår engelsk.
7,3
vi hadde et bra opphold på Amata,var litt uheldig i forhold til att det sto en aircondition på utsiden som bråkte fælt,var noe gale med den,ble tilbudt to andre rom.men p.g.a.pågående byggestøy valgte vi å bli,dette gjelder rom 316,vil vel anbefale å booke rom med bassengutsikt,og ikke i første etasje,da det er mye innsyn.Bra frokost-buffet,men på 14.dager blir man litt lei,lite eller ingen variasjon,men bra eggstasjon.Bra valutta for pengene.
Senad B. Reiste alene Sweden, 24. desember 2013
kommer inte bo här igen

shoppingläget personal mat
4,7
Mögel i badrummet, inte centralt läge poolen var katastrof
Arne V. Reiste alene Sweden, 5. september 2013
väl städat,trevlig peronal,bra hotel.

centralt städning bra rum vänlig och hjälpsam peronal.
9,3
allt var bra men det var förmycket barn som sprang i hotellets korridor sent på kvällen som gammal 73år vill man sova vid 23tden på kvällen. ändrar ni på detta kan jag komma tillbaka. medvänlig hälsning Arne Helmer från Sweden.
Mona F. Familie med store barn Norway, 19. juli 2013
flott opphold

Fikk en flott velkomst, med en kald velkomstdrikk og smilende, hyggelig betjening. Store, fine rom. Bra bassengområde.
9,3
Vi er en familie på fire som hadde et flott opphold på hotellet. En veldig hyggelig betjening som hilste og prata med oss hver gang vi kom inn på hotellet. Rommene var store og fine og reine. Hotellet ligger sentralt i forhold til shopping og restauranter. En ti-minutters gåtur til stranda. Fint bassengområde for store og små, med muligheter for å kjøpe enkel mat og drikke.
Arvid S. Familie med store barn Norway, 15. juli 2013
God plassering, vennlig betjening, bra rom

Betjeningen, rent, sentralt
9,3
Ble møtt av en meget oppegående og vennlig betjening. Siden det var lavsesong, så oppgraderte de rommene våre uten at vi ba om det. Veldig bra. God frokost, greit basseng (når det er få gjester). En liten spasertur til kjøpesenter og restauranter
Erik J. Reiste alene Norway, 22. mars 2013
Bra

Rent Bra Service Nært Sentrum
Elna B. Reiste alene Norway, 20. mars 2013
nært til alt, flott hotell,vennlig betjening

Vennlig betjening, flott rom, nær kjøpesenter, alt av boder, restauranter,strand
vi ble godt mottatt av vennlig betjening, men oppgraderte rommet fra standard til bassengutsikt og ballkong.veldig bra frokost. hotellet ligger sentralt og nært det meste, anbefales på det varmeste og bor her igjen.ca 10 min til strand.

Amata Resort PhuketAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - SuiteromAmata Resort Phuket - SuiteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - SuiteromAmata Resort Phuket - RestaurantAmata Resort Phuket - ResepsjonAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - Utsiden av hotelletAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - GjesteromAmata Resort Phuket - SvømmebassengAmata Resort Phuket - Svømmebasseng

AS-AGWEB-3B02