eller

Aspery Hotel

5/41-51 Patong Beach Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Bad Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom
Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Gjesterom Aspery Hotel Phuket - Bad Aspery Hotel Phuket - Bad Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant
Område Patong Antall rom: 178

7,7
7,4
Kurt L. Par Norway, 24. januar 2014
3 uker. helt topp. Ferie

Renholdet, service i resepsjonen, innstillingen til personalet. :-)
Vi fikk ekstra madrasser på senga uten å betale noe ekstra. Bare hyggelig service over alt. Jeg har etter tre uker bare en ting å klage på. det er kaffien til frokost. den er forferdelig dårlig. Har aldri i mitt fått vondere kaffi noe sted. det er dumt for kaffi er viktig om morgenen. uansett er vi veldig fornøyd og kommer garantert tilbake. Vi har nå vært på aspery hotell tre ganger.
Stellan L. Reiste alene Sweden, 7. januar 2014
Budgethotell med strandnära läge

Läget, strandnära och bra utbud av tjänster
6,3
Hotellet har tre olika byggnader. Blev placerad i byggnad 2 på vån 4. Ingen hiss! Rummet inte städat, inga handdukar och ingen safety box. Fick byta rum och blev dagen därpå uppgraderad efter en hel del diskussion. Totalt sett ok vistelse men alldeles för dyra rumspriser under högsäsong.
Stellan L. Reiste alene Sweden, 13. august 2013
Mycket prisvärt hotell i lugnt område

Prisvärt, nära till strand och nöjen och massagesalong på hotellet
Andra gången på kort tid som jag vistades på Aspery. Pris, läget, rumskomfort och pool på taket har varit avgörande.
Buppha J. Par Norway, 1. april 2013
ok

beliggenhet,internett,beliggenhet
5,3
ok,ikke mere ikke mindre,vil neppe bo der ved en annen anledning, noe dyrt og heller dårlig basseng.og dårlig at det ikke er inkludert frokost
Per M. Gruppe Norway, 8. mars 2013
Mye for pengne på dette hotellet.

God beliggenhet med kort vei til stranda. Utmerket "eggstasjon" til frokost.
Hadde erfaring med alt for harde senger fra tidligere opphold i november 2012. Ba om, og fikk nye madrasser/overmadrasser i dobbelsengene på begge rommene jeg hadde bestilt. Dette ga utmerket sengekomfort. Det var bra rom med fine bad i "ny" avd. hvor i bodde.
Svein N. Par Norway, 7. november 2011
Bra hotel

Gode rom
7,7
Vi bodde i en ny del. Her var ikke alt ferdig, men ble dette etter hvert. Fint og fornuftig pris.
Orjan K. Par Norway, 31. desember 2010
Veldig bra hotell, til en billig penge

rolig annligende, men ikke mer en 10 min å gå til seentrum
Bare positivt. Her får du mye for pengene og kan gjerne bo her igjenn
Roger B. Småbarnsfamilie Norway, 28. desember 2010
Koselig hotell med god service.

Du betaler ikke for ting du ikke har tid til bruke.
6,7
Veldig sentralt og forholdsvis rolig gate. God frokost med hyggelig betjening. Kort vei til stranden, h[ndkl'r l[nes ut i resepsjonen. Jeg hadde et dobbelrom med door imellom da vi var et par med baby og stedatter og bestemor. Dette fungerte meget bra.Hotellet hadde utleie av scootere og egen salgsdisk for utflukter. Massaje i tilknytning til hottellet.
Harald L. Reiste alene Norway, 27. mars 2010
Behagelig opphold

Passelig stort og veldrevet hotell.
8,7
Moderne og rent hotell. Passelig nærhet til strand og bra område på taket for svømmebasseng. Rommene hyggelige og rent holdt. Bra frokost og god mat i hyggelig restaurant. Hjelpsom betjening. Har ingen ting og utsette på oppholdet som var 6 netter.
Lars G. Gruppe Norway, 17. desember 2009
Aspery hotel, Patong, Phuket

-Fine rom. -Veldig bra spa. -Gratis internett med bra hastighet. -Bra og rimelig resturant på hotellet. -Frokost bedre enn forventet. -Hyggelig stab på hotellet.
9,3
Ble veldig fornøyd med at vi valgte dette hotellet. Alt med dette hotellet var bedre enn jeg hadde forventet på forhånd. Veldig bra hotell i forhold til prisen, kan trygt anbefales!
Restauranttips: Resturanten på hotellet er koselig, billig og serverer like god mat som andre resturanter i patong (i allefall av de vi prøvde).

Aspery Hotel PhuketAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - BadAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - GjesteromAspery Hotel Phuket - BadAspery Hotel Phuket - BadAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - SvømmebassengAspery Hotel Phuket - ResepsjonAspery Hotel Phuket - ResepsjonAspery Hotel Phuket - Utsiden av hotelletAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - FasiliteterAspery Hotel Phuket - Utsiden av hotelletAspery Hotel Phuket - Utsiden av hotelletAspery Hotel Phuket - Utsiden av hotelletAspery Hotel Phuket - Lobby

AS-AGWEB-3B01