Bishop Lei International Hotel

4 Robinson Road, Mid-levels, Central, Hong Kong Central / Sheung Wan Area, Hongkong (Vis kart)

Bishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby Bishop Lei International Hotel Hongkong - Treningsrom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Svømmebasseng Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suiterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suiterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gjesterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gjesterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gjesterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suiterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gjesterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mat og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Treningsrom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Treningsrom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mat og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Svømmebasseng
Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fasiliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Forretningssenter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fasiliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Svømmebasseng Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gjesterom Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Bad Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mat og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fasiliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møterom
Område Hong Kong Central / Sheung Wan Area Antall rom: 227

8,0
7,6
6,4
Svein H. Reiste alene Norway, 19. april 2015
Små rom som luktet av gammel sigarettrøyk

Hyggelig sjåfør på shuttel buss, fin utsikt tross skitne vinduer
Jeg var ikke fornøyd med oppholdet. Hotellet lå litt fra sentrum, greit å gå ned til de nærmeste restauranter og barer, men ikke helt ned til sentrum. Hjemveien ble bratt og slitsom, jeg brukte taxi. Ønsket å bytte rom da mitt luktet veldig av innrøkt tobakkrøyk, men dette var vanskelig. Fikk tilbud om å flytte 2 etager opp, men uten å få se rommet først, det ville også koste mer uten at dette kunne spesifiseres. Frokosten var grei, men helt tradisjonell, jeg spiste denne en gang (var der 4 netter), og valgte deretter å spise all mat ute.
Inge N. Reiste alene Norway, 15. januar 2014
Typisk mellomstandard Hong Kong Hotelle

Mye hotell for pengene til å være i Hong Kong
5,7
Jeg kom til å bli boende på 4. etage mot Robinson Road, det ble derfor ett opphold med veldig mye larm fra gaten, også om natten Jeg anbefaler derfor at man bestiller ett rom med "harbour view". Hotellet er fint og ekstremt prisverdig. Det er usedvandlig rent og lekkert, selv om det er tepper på gulvene i de små rom. Baderommet er ekstremt godt inrettet. Jeg kommer tilbake, men neste gang med utsikt over Victoria Harbour
Karljot J. Gruppe Norway, 28. februar 2010
Hadde suite. Den var utmerket.

Hotellet var fint og lå i et veldig bra område. Mange restauranter nedover langs trappen
min. 50 ord
Restauranttips: Hotellet lå flott til med hensyn til restauranter og barer.
Wee B. Reiste alene Singapore, 19. mai 2015
solo traveller stay

price.
Poor location. But allow good exercise climbing up and down Bed was very hard and not comfortable., like a three star motel.
Xiaohua M. Foretningsreisende China, 17. mai 2015
Great location

Great location, clean and comfortable
The location is great! It is on the top of the mountain and the view there is perfect.
Fengqiong Z. Reiste alene China, 17. mai 2015
Nice Inn

Staff Performance, Night View, Location
9,7
Really nice hotel. Difficult to find if you go there on foot.
Mauricio M. Foretningsreisende Colombia, 5. mai 2015
Price

value for money
comfortable
Mauricio M. Foretningsreisende Colombia, 4. mai 2015
Location

price, location
Elizabeth P. Foretningsreisende Australia, 4. mai 2015
Clean and comfy in convenient mid levels

Great location in a spacious and comfortable room
Antonios V. Par Greece, 3. mai 2015
very poor wifi connection room 1109