Casa Hotel

487-489 Nathan Road, Yau Ma Tei, Hongkong (Vis kart)

Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Inngang Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Inngang Casa Hotel Hongkong - Restaurant
Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Lobby Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet Casa Hotel Hongkong - Bad Casa Hotel Hongkong - Bad
Område Yau Ma Tei Antall rom: 162

7,2
7,0
6,3
Peer B. Gruppe Norway, 19. april 2011
Grei standard - men lunken service

Grei beliggenhet, grei standard, billig og sikkert.
Hver gang jeg er i Hong Kong pleier jeg å bo på dette hotellet pga. beliggenheten, grei pris, og grei standard. Det eneste som jeg synes trekker ned er serviceinnstillingen til de ansatte ved hotellet som kan være veldig varierende, men som oftest lunken, og noe dårlige språkproblemer. Dette er 4. eller 5. gangen jeg bor på hotellet, og det er ingen måte oppnå noen kunderelasjonsfordeler, eller en følelse av å bli gjenkjent som tidligere gjest. Ganske sjarmløst, men som sagt greit sted å bo. Rommene jeg har bodd på varierer fra å være grei størrelse, til veldig trang - og det er ingen måte å gardere seg til å få et rom hvor en vet hva en får.
Tips om hotellegenskap: Varierende standard, typisk HK rom størrelse (det vil si trangt). Greit for å sove. Internett varierer ofte om det funker eller ikke. Ikke entusiastiske resepsjonister. Men funker greit.
Peer B. Gruppe Norway, 30. mai 2010
Bra beliggenhet, bra standard !

Beliggenheten er årsaken til at jeg valgte dette hotellet, da det ligger midt i Nathan Road. Standarden på rommene jeg har bodd de tre gangene har vært veldig bra to av tre. Den ene gangen det ikke var veldig bra var det alikevel akseptabelt, men hadde noen mangler (se nedenfor). Rommene var rene og moderne funksjonabelt innredet. Gratis og meget bra hastighet på tråløst internett. Sikkerhetsvakt 24/7. Bra klientell.
8,7
Jeg har nå bodd på Hotel Casa tre ganger, og jeg kommer til å bo der også igjen i nærmeste fremtid. Dette er pga. den gode standarden på de aller fleste rommene jeg har hatt i dette hotellet, og ikke minst beliggenheten. Hotellet er rent og behagelig. Det er litt språkproblemer hos betjeningen når det gjelder engelskkunnskaper, men ikke så ille at en ikke blir forstått bare en tar seg litt tid, og noen men noen av de som jobber i respesjonen burde være litt mer service innstillt i forhold til smidighet og våkenhet. Hotellets to heiser kan være litt tregt om en bor høyt oppe og den er opptatt med mange av hotellets gjester, men alikevel er også dette er akseptabelt. Gratis internet er et must, og Casa Hotell har også dette inkludert i oppholdet. Absolutt et hotell jeg vil anbefale både for de fleste.
Minh T. Småbarnsfamilie Norway, 6. juli 2009
self employment

sentralt, ryddig og ren
7,3
det var et stort problem da taxien ikke hadde mulighet til å stoppe foran hotelet pga stans forbudt. Og vi som hadde 4store og 4hand baggasjer. men vi var veldig fornøyd med sentral bel. og hotelet var veldig nøye vedlikeholt. vi var mye ute, så rommet ble brukt til oppbeving av baggasje, å litt søvn for natta.
Kar C. Reiste alene Singapore, 27. juni 2015
comfortable

good location
6,7
good location
Judy N. Reiste alene Indonesia, 27. juni 2015
CITY HOTEL.

LOCATION, SUBWAY, MARKET.
CASA Hotel very close to YAU MA TEI station exit C.I booked for single standard room, the room itself was small with window.Bathroom super small 1x1 meter size. Bed is nice, clean linen, soft pillow. However I dont think the housekeeping vacuum the carpet everyday since I found dead Blattaria and it stay for 2 day till I left at the same spot. Staff is stiff, they try to help if you ask for. Elevator need a lot of passion that work slowly.Breakfast buy add on but no worry a lot of food stall around hotel. No mineral water provide and I just have 2 sachet of tea bag for 3 nights stay.
Yayoi K. Reiste alene Japan, 25. juni 2015

it was great
Wendy L. Foretningsreisende Malaysia, 21. juni 2015
Excellent Location but super small bathroom & lift

Excellent location, Friendly staff & Convenience
I've been in HK for few times with different hotel. Expected small room;however, the bathroom & lift for Casa Hotel is really small. Due to small lift, long waited to get up/down to/from your room. Undeniable, very good location near to MRT. Due to the hotel situated at Nathan Road, it's pretty convenience to get any shop that you're looking for (eg. 7-11 is just next door). Overall rated as 3 star; just to ensure you pay for 3 star facilities. Else it is not worth.
Wenjuan L. Småbarnsfamilie China, 21. juni 2015
Great location

Location, room service, and receiption staff
7,3
Great location, staff friendly.
Oon P. Gruppe Malaysia, 21. juni 2015
The room was clean n tidy staff was very helpful

The location was convenient
7,7
Overall is fine n good

Casa Hotel HongkongCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - Bad

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

SG-AGWEB-6C08