Casa Hotel

487-489 Nathan Road, Yau Ma Tei, Hongkong (Vis kart)

Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Inngang Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Lobby
Casa Hotel Hongkong - Lobby Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet
Område Yau Ma Tei Antall rom: 162

7,2
7,0
6,3
Peer B. Gruppe Norway, 19. april 2011
Grei standard - men lunken service

Grei beliggenhet, grei standard, billig og sikkert.
Hver gang jeg er i Hong Kong pleier jeg å bo på dette hotellet pga. beliggenheten, grei pris, og grei standard. Det eneste som jeg synes trekker ned er serviceinnstillingen til de ansatte ved hotellet som kan være veldig varierende, men som oftest lunken, og noe dårlige språkproblemer. Dette er 4. eller 5. gangen jeg bor på hotellet, og det er ingen måte oppnå noen kunderelasjonsfordeler, eller en følelse av å bli gjenkjent som tidligere gjest. Ganske sjarmløst, men som sagt greit sted å bo. Rommene jeg har bodd på varierer fra å være grei størrelse, til veldig trang - og det er ingen måte å gardere seg til å få et rom hvor en vet hva en får.
Tips om hotellegenskap: Varierende standard, typisk HK rom størrelse (det vil si trangt). Greit for å sove. Internett varierer ofte om det funker eller ikke. Ikke entusiastiske resepsjonister. Men funker greit.
Peer B. Gruppe Norway, 30. mai 2010
Bra beliggenhet, bra standard !

Beliggenheten er årsaken til at jeg valgte dette hotellet, da det ligger midt i Nathan Road. Standarden på rommene jeg har bodd de tre gangene har vært veldig bra to av tre. Den ene gangen det ikke var veldig bra var det alikevel akseptabelt, men hadde noen mangler (se nedenfor). Rommene var rene og moderne funksjonabelt innredet. Gratis og meget bra hastighet på tråløst internett. Sikkerhetsvakt 24/7. Bra klientell.
8,7
Jeg har nå bodd på Hotel Casa tre ganger, og jeg kommer til å bo der også igjen i nærmeste fremtid. Dette er pga. den gode standarden på de aller fleste rommene jeg har hatt i dette hotellet, og ikke minst beliggenheten. Hotellet er rent og behagelig. Det er litt språkproblemer hos betjeningen når det gjelder engelskkunnskaper, men ikke så ille at en ikke blir forstått bare en tar seg litt tid, og noen men noen av de som jobber i respesjonen burde være litt mer service innstillt i forhold til smidighet og våkenhet. Hotellets to heiser kan være litt tregt om en bor høyt oppe og den er opptatt med mange av hotellets gjester, men alikevel er også dette er akseptabelt. Gratis internet er et must, og Casa Hotell har også dette inkludert i oppholdet. Absolutt et hotell jeg vil anbefale både for de fleste.
Minh T. Småbarnsfamilie Norway, 6. juli 2009
self employment

sentralt, ryddig og ren
7,3
det var et stort problem da taxien ikke hadde mulighet til å stoppe foran hotelet pga stans forbudt. Og vi som hadde 4store og 4hand baggasjer. men vi var veldig fornøyd med sentral bel. og hotelet var veldig nøye vedlikeholt. vi var mye ute, så rommet ble brukt til oppbeving av baggasje, å litt søvn for natta.
Pe W. Gruppe Singapore, 19. mai 2015
good location

location
6,7
Good strategic location. Walkable distance to tsim sha tsui. Had mosquito bites, the bathroom got flooded due bad drainage system. And because the hotel was located along the main road, it was a little noisy.
Susanna T. Gruppe Singapore, 17. mai 2015
Ok

Location
6,7
Ok, but the room is quite small.
Ka K. Par Hong Kong, 14. mai 2015
The only good thing is location

location, generally clean, polite staff
The room is a little smaller than expected. Nice staff. Good room ambiance but POOR noise isolation. The walls are skin-thin. The room is generally clean but the shower is in a poor condition.
Wai P. Foretningsreisende Hong Kong, 12. mai 2015
very good location and worthy. will sure go again

good location good location easy check in and out
7,7
Jia L. Familie med store barn Malaysia, 10. mai 2015
strategic location

Near to Yau Ma Tei MRT (Exit C), Temple Street
6,3
Overall ok, easy to find but toilet rather small
Sengguan L. Reiste alene Malaysia, 10. mai 2015
Great location, clean hotel & room, value for mone

Just next to Yau Ma Tei train station on exit C is a great plus plus. 10 minutes walk to shopping heaven Mongkok. 15 minutes walk to all famed Tshim Tsha Tsui.
8,7
For the price which ch is next to a train station in Hong Kong, probably the best overall you can find, it shows in their always fully booked status. Clean hotel, clean bed, good value meals from HKD35 and above, amenities are all around the corner within walking distance. 15 minutes walk to Tshim Tsha Tsui to get into the hype places in Hong Kong. Not that mentioned 10 minutes walk to Ladies Market in Mongkok will get your shopping spree unleashed. The popular traditional cookies Koi Kei & Heng Heung is also within Mongkok. The fantastic Langham Place mall cum hotel in Mongkok, fantastic pizzerie and many more local cuisine. Popular Yee Shun milk co just 5 minutes walk.
Chee K. Foretningsreisende Singapore, 10. mai 2015
Convenient stop

location is the best here where mtr is just next door. The second & third thing is the still the location
6,7
good location but small room n toilet .. Aircon is leaking too

Casa Hotel HongkongCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - Inne i hotellet

AS-AGWEB-3A02