Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Casa Hotel

9,0
7,0
6,9
Emilie G. Par Norway, 16. september 2015
Fin beliggenhet, eller svært dårlig

Fin beliggenhet, nær alle attraksjoner. Veldig små rom, ikke plass til bagasjen. Surt hotellpersonell som var tidvis lite behjelpelige. Mye støy fra gaten.
3,3
Peer B. Gruppe Norway, 19. april 2011
Grei standard - men lunken service

Grei beliggenhet, grei standard, billig og sikkert.
Hver gang jeg er i Hong Kong pleier jeg å bo på dette hotellet pga. beliggenheten, grei pris, og grei standard. Det eneste som jeg synes trekker ned er serviceinnstillingen til de ansatte ved hotellet som kan være veldig varierende, men som oftest lunken, og noe dårlige språkproblemer. Dette er 4. eller 5. gangen jeg bor på hotellet, og det er ingen måte oppnå noen kunderelasjonsfordeler, eller en følelse av å bli gjenkjent som tidligere gjest. Ganske sjarmløst, men som sagt greit sted å bo. Rommene jeg har bodd på varierer fra å være grei størrelse, til veldig trang - og det er ingen måte å gardere seg til å få et rom hvor en vet hva en får.
Tips om hotellegenskap: Varierende standard, typisk HK rom størrelse (det vil si trangt). Greit for å sove. Internett varierer ofte om det funker eller ikke. Ikke entusiastiske resepsjonister. Men funker greit.
Peer B. Gruppe Norway, 30. mai 2010
Bra beliggenhet, bra standard !

Beliggenheten er årsaken til at jeg valgte dette hotellet, da det ligger midt i Nathan Road. Standarden på rommene jeg har bodd de tre gangene har vært veldig bra to av tre. Den ene gangen det ikke var veldig bra var det alikevel akseptabelt, men hadde noen mangler (se nedenfor). Rommene var rene og moderne funksjonabelt innredet. Gratis og meget bra hastighet på tråløst internett. Sikkerhetsvakt 24/7. Bra klientell.
8,7
Jeg har nå bodd på Hotel Casa tre ganger, og jeg kommer til å bo der også igjen i nærmeste fremtid. Dette er pga. den gode standarden på de aller fleste rommene jeg har hatt i dette hotellet, og ikke minst beliggenheten. Hotellet er rent og behagelig. Det er litt språkproblemer hos betjeningen når det gjelder engelskkunnskaper, men ikke så ille at en ikke blir forstått bare en tar seg litt tid, og noen men noen av de som jobber i respesjonen burde være litt mer service innstillt i forhold til smidighet og våkenhet. Hotellets to heiser kan være litt tregt om en bor høyt oppe og den er opptatt med mange av hotellets gjester, men alikevel er også dette er akseptabelt. Gratis internet er et must, og Casa Hotell har også dette inkludert i oppholdet. Absolutt et hotell jeg vil anbefale både for de fleste.
Minh T. Småbarnsfamilie Norway, 6. juli 2009
self employment

sentralt, ryddig og ren
7,3
det var et stort problem da taxien ikke hadde mulighet til å stoppe foran hotelet pga stans forbudt. Og vi som hadde 4store og 4hand baggasjer. men vi var veldig fornøyd med sentral bel. og hotelet var veldig nøye vedlikeholt. vi var mye ute, så rommet ble brukt til oppbeving av baggasje, å litt søvn for natta.
Qinggui T. Par Singapore, 2. mai 2016
All good but bathroom super small
6,3
As titled. All is good except the small bathroom. Toilet seat always wet as bath area and basin all cramped together. Nothing can be done on this. That's theirs design.
Wai S. Reiste alene Singapore, 2. mai 2016
Overall good
5,7
The location was great, just right beside Yau Ma Tei MTR. Convenient to travel to and fro from airport, taking A21.
Ong E. Reiste alene Philippines, 1. mai 2016
Great location
6,3
Near to the MRT station and friendly staff.
Teo S. Reiste alene Malaysia, 30. april 2016
Best location in Yau ma tei
5,3
Located near MTR station and u can find food and public transport easily
Jobert P. Par Philippines, 28. april 2016
Casa is ok
Pleasant stay. Good location.
Chartchai C. Småbarnsfamilie Thailand, 27. april 2016
Room is too small and smelly.
3,3
This is not s hotel. I call it guesthouse.
1-4 av 4 anmeldelser
Casa Hotel HongkongCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - Bad

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3C03