eller

Casa Hotel

487-489 Nathan Road, Yau Ma Tei, Hongkong (Vis kart)

Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Inngang Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Lobby
Casa Hotel Hongkong - Lobby Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet
Område Yau Ma Tei Antall rom: 162

7,2
7,0
6,4
Peer B. Gruppe Norway, 19. april 2011
Grei standard - men lunken service

Grei beliggenhet, grei standard, billig og sikkert.
Hver gang jeg er i Hong Kong pleier jeg å bo på dette hotellet pga. beliggenheten, grei pris, og grei standard. Det eneste som jeg synes trekker ned er serviceinnstillingen til de ansatte ved hotellet som kan være veldig varierende, men som oftest lunken, og noe dårlige språkproblemer. Dette er 4. eller 5. gangen jeg bor på hotellet, og det er ingen måte oppnå noen kunderelasjonsfordeler, eller en følelse av å bli gjenkjent som tidligere gjest. Ganske sjarmløst, men som sagt greit sted å bo. Rommene jeg har bodd på varierer fra å være grei størrelse, til veldig trang - og det er ingen måte å gardere seg til å få et rom hvor en vet hva en får.
Tips om hotellegenskap: Varierende standard, typisk HK rom størrelse (det vil si trangt). Greit for å sove. Internett varierer ofte om det funker eller ikke. Ikke entusiastiske resepsjonister. Men funker greit.
Peer B. Gruppe Norway, 30. mai 2010
Bra beliggenhet, bra standard !

Beliggenheten er årsaken til at jeg valgte dette hotellet, da det ligger midt i Nathan Road. Standarden på rommene jeg har bodd de tre gangene har vært veldig bra to av tre. Den ene gangen det ikke var veldig bra var det alikevel akseptabelt, men hadde noen mangler (se nedenfor). Rommene var rene og moderne funksjonabelt innredet. Gratis og meget bra hastighet på tråløst internett. Sikkerhetsvakt 24/7. Bra klientell.
8,7
Jeg har nå bodd på Hotel Casa tre ganger, og jeg kommer til å bo der også igjen i nærmeste fremtid. Dette er pga. den gode standarden på de aller fleste rommene jeg har hatt i dette hotellet, og ikke minst beliggenheten. Hotellet er rent og behagelig. Det er litt språkproblemer hos betjeningen når det gjelder engelskkunnskaper, men ikke så ille at en ikke blir forstått bare en tar seg litt tid, og noen men noen av de som jobber i respesjonen burde være litt mer service innstillt i forhold til smidighet og våkenhet. Hotellets to heiser kan være litt tregt om en bor høyt oppe og den er opptatt med mange av hotellets gjester, men alikevel er også dette er akseptabelt. Gratis internet er et must, og Casa Hotell har også dette inkludert i oppholdet. Absolutt et hotell jeg vil anbefale både for de fleste.
Minh T. Småbarnsfamilie Norway, 6. juli 2009
self employment

sentralt, ryddig og ren
7,3
det var et stort problem da taxien ikke hadde mulighet til å stoppe foran hotelet pga stans forbudt. Og vi som hadde 4store og 4hand baggasjer. men vi var veldig fornøyd med sentral bel. og hotelet var veldig nøye vedlikeholt. vi var mye ute, så rommet ble brukt til oppbeving av baggasje, å litt søvn for natta.
Kelvin H. Par Singapore, 29. september 2014
casa hotel hong kong

Near Mtr , good food around the hotel , pleasant dtay
6,3
above average, good location
Melissa C. Reiste alene Singapore, 25. september 2014
Great location in the heart of Nathan Road

Location, Comfort, Service
Didn't have the breakfast, but no shortage of good food in the area. Single room a good size for one. Bathroom a little cramped but usable. Room was clean amd staff friendly
Sim J. Foretningsreisende Malaysia, 23. september 2014
good location

1.near mrt 2.bus stop 3.night market
7,3
Wifi so slow.bathroom too small.frond door staff not helpful
Zienyang S. Foretningsreisende Malaysia, 21. september 2014
room size very small!

room small, locations good, expensive!
room rate is expensive, and very small, after we put luggage on the floor then totally no place to walk! and rate is high then other hotel, but the locations very good. mrt station is near for hotel.
Ming W. Foretningsreisende Singapore, 21. september 2014
Good location poor room condition

location, location, location
5,7
Poor room design and noisy. need to double glaze the window.
Low B. Foretningsreisende Malaysia, 20. september 2014
Good Location

Not sure
Good Location, room small, clean, overall is satisfy. Only lift give problem.
Maggie K. Foretningsreisende Singapore, 20. september 2014
Budget Hotel

Good location
Good location, 2 min walk to Yau Ma Tie MTR station and temple street behind the hotel. Very convenient to airport by Bus A21 and bus stop is about 1 min walk. Room and toilet are very small fix for just 1 person to stay. The shower tap is faulty and other equipment are old.

Casa Hotel HongkongCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - Bad

AS-AGWEB-3C06