eller

Casa Hotel

487-489 Nathan Road, Yau Ma Tei, Hongkong (Vis kart)

Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Gjesterom Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Casa Hotel Hongkong - Inngang Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Resepsjon Casa Hotel Hongkong - Lobby
Casa Hotel Hongkong - Lobby Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Restaurant Casa Hotel Hongkong - Kaffebar/kafé Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Forretningssenter Casa Hotel Hongkong - Inne i hotellet
Område Yau Ma Tei Antall rom: 162

7,2
7,0
6,4
Peer B. Gruppe Norway, 19. april 2011
Grei standard - men lunken service

Grei beliggenhet, grei standard, billig og sikkert.
Hver gang jeg er i Hong Kong pleier jeg å bo på dette hotellet pga. beliggenheten, grei pris, og grei standard. Det eneste som jeg synes trekker ned er serviceinnstillingen til de ansatte ved hotellet som kan være veldig varierende, men som oftest lunken, og noe dårlige språkproblemer. Dette er 4. eller 5. gangen jeg bor på hotellet, og det er ingen måte oppnå noen kunderelasjonsfordeler, eller en følelse av å bli gjenkjent som tidligere gjest. Ganske sjarmløst, men som sagt greit sted å bo. Rommene jeg har bodd på varierer fra å være grei størrelse, til veldig trang - og det er ingen måte å gardere seg til å få et rom hvor en vet hva en får.
Tips om hotellegenskap: Varierende standard, typisk HK rom størrelse (det vil si trangt). Greit for å sove. Internett varierer ofte om det funker eller ikke. Ikke entusiastiske resepsjonister. Men funker greit.
Peer B. Gruppe Norway, 30. mai 2010
Bra beliggenhet, bra standard !

Beliggenheten er årsaken til at jeg valgte dette hotellet, da det ligger midt i Nathan Road. Standarden på rommene jeg har bodd de tre gangene har vært veldig bra to av tre. Den ene gangen det ikke var veldig bra var det alikevel akseptabelt, men hadde noen mangler (se nedenfor). Rommene var rene og moderne funksjonabelt innredet. Gratis og meget bra hastighet på tråløst internett. Sikkerhetsvakt 24/7. Bra klientell.
8,7
Jeg har nå bodd på Hotel Casa tre ganger, og jeg kommer til å bo der også igjen i nærmeste fremtid. Dette er pga. den gode standarden på de aller fleste rommene jeg har hatt i dette hotellet, og ikke minst beliggenheten. Hotellet er rent og behagelig. Det er litt språkproblemer hos betjeningen når det gjelder engelskkunnskaper, men ikke så ille at en ikke blir forstått bare en tar seg litt tid, og noen men noen av de som jobber i respesjonen burde være litt mer service innstillt i forhold til smidighet og våkenhet. Hotellets to heiser kan være litt tregt om en bor høyt oppe og den er opptatt med mange av hotellets gjester, men alikevel er også dette er akseptabelt. Gratis internet er et must, og Casa Hotell har også dette inkludert i oppholdet. Absolutt et hotell jeg vil anbefale både for de fleste.
Minh T. Småbarnsfamilie Norway, 6. juli 2009
self employment

sentralt, ryddig og ren
7,3
det var et stort problem da taxien ikke hadde mulighet til å stoppe foran hotelet pga stans forbudt. Og vi som hadde 4store og 4hand baggasjer. men vi var veldig fornøyd med sentral bel. og hotelet var veldig nøye vedlikeholt. vi var mye ute, så rommet ble brukt til oppbeving av baggasje, å litt søvn for natta.
Tan B. Gruppe Singapore, 30. oktober 2014
Holiday

Good location, Food and Mtr
clean and tidy
Cindy M. Reiste alene Hong Kong, 26. oktober 2014
Small single room but at a good location

Convenient, easy to find, close to mtr
Lay C. Familie med store barn Singapore, 26. oktober 2014
Very small and the bed is hard

near mrt and shopping area and cheap
is a very very small hotel. hard to walk around and the toilet is patectic small. but for this price if solo or a friend together is ok
Leonard L. Foretningsreisende Malaysia, 24. oktober 2014
Good budget hotel in Yau Ma Tei

location, price, cleanliness
7,7
Good place to stay in Hong Kong if you're on a budget.
Ka W. Reiste alene Macau, 24. oktober 2014
bad services,, bad environment
4,3
Denne kunden har kun rangert dette hotellet og har ikke lagt til noen kommentar.
Chris H. Reiste alene New Zealand, 23. oktober 2014
My stay at Casa

Location to Yau Ma Tei Station
7,3
It was OK. The room was small and shower was over the toilet. However, an electric kettle was provided but no mug or cup to make tea or coffee. Just a glass.
Tan B. Familie med store barn Singapore, 22. oktober 2014
Short trip

location, good food and next to mtr
Good

Casa Hotel HongkongCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - GjesteromCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - LobbyCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - RestaurantCasa Hotel Hongkong - Kaffebar/kaféCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - ForretningssenterCasa Hotel Hongkong - Inne i hotelletCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - BadCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - ResepsjonCasa Hotel Hongkong - InngangCasa Hotel Hongkong - Inne i hotellet

AS-AGWEB-3C02