eller

Centre Point Pratunam Hotel

6 Soi 15 Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand (Vis kart)

tidligere : Centre Point Petchburi Hotel

Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barneklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barneklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Inne i hotellet Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Bad Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Svømmebasseng Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Forretningssenter Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Treningsrom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Forretningssenter Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hage Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hage Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Direktørsalong Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Attraksjoner i nærheten Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Tranport i nærheten
Område Pratunam Antall rom: 266

7,6
Paal A. Par Norway, 23. juli 2014
Supert ,bra hotel

rom , mat , servise .
Det er et hotell jeg kommer tilbake til . lå der to netter alt var bra . kom tilbake etter noen dager i hua hin . lå noen dager til her . fik frukt på rommer for vi kom tilbake . alle var hjelpsomme her og blide .
Ingolf R. Par Norway, 8. april 2014
Vellykket opphold med sentral beliggenhet

God service av vennlig persoonale, sentral beliggenhet i forhold til vårt behov, bra fasiliteter
7,3
Kjempebra opphold med god valuta for pengene, kan anbefales! :-)
Ingrid W. Par Sweden, 15. mars 2014
Toppen!

Mycket att välja på till frukost. All personal var mycket serviceinriktade. Härligt att ta ett dopp i poolen
Min vistelse på hotellet var på alla sett och vis toppen bra! Inget att klaga på alls!
Ronny W. Par Sweden, 11. mars 2014
Stora trevliga rum med fantastig frukostbuffe.

Centralt läge. Frukosten och rummen.
9,3
trevlig vistelse på hotellet med utmärkt personal
Malin P. Par Sweden, 4. februar 2014
Mycket centralt och trevligt

Centralt, bra frukost och pool
9,3
Trevlig personal, bra frukost, bra pool. Mycket centralt, lätt att ta sig till köpcentrarna både till fots och med tuk-tuk/taxi. Vi fick byta rum pga trafiken på gatan, men det var inga problem. Poolen var bra, plats för 16 personer, sol fram till ca 13. När vi skulle lämna fick vi lämna bagage i bagagerum och låna duschen i fitnesscentret. Frukosten var bra, mycket att välja på och allt var fint.
Reidar M. Par Norway, 25. desember 2013
sentral beliggenhet til diverse shoppingsenter.

Det var variert frkostbuffe hver dag. store lyse rom og bra beliggenhet.
8,7
Det var en ting som var irriterende under oppholdet og det var airconditionen.den skranglet og støyet døgnet rundt.hadde oppholdet vart lengre ville jeg ha byttet rom.
Karina P. Par Sweden, 8. november 2013
Trivsam

Personal frukosten lugnt
8,3
Vår vistelse var trevlig Personalen var trevlig Ordning och reda Med andra ord ett hotell som vi gärna återkommer till
Kim S. Par Norway, 14. august 2013
Fint hotell med grei betjening.

Bra service, fint rom, renslighet
7,7
Hadde et greit opphold. Bra hotell til en fornuftig pris. Bra service og vennlig betjening. Bra renslighet. Rask internett som er gratis på rommet. Fint svømmebasseng og bra treningsrom. Kort vei til shopping. Eneste jeg ikke var fornøyd med var at det var lunket vann i dusjen.Har ligget her mange ganger før og kommer tilbake.
Kim S. Par Norway, 25. juli 2013
Grei plass nært shopping.

God service. Fint rom. Bra treningsrom og basseng.
Synes det er et greit hotell til en fornuftig pris. Personell er også veldig vennlige. Greit treningsrom og basseng. Nært shoppingområder. Jeg har vert her mange ganger før og kommer tilbake.
Andreas A. Par Norway, 14. mars 2013
Veldig behagelig opphold i Bangkok

Topp treningssenter, saltvannsbasseng og nært alt av shopping

Centre Point Pratunam Hotel BangkokCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarneklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarneklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Inne i hotelletCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BadCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - SvømmebassengCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - ForretningssenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TreningsromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - ForretningssenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - HageCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - HageCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - DirektørsalongCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Attraksjoner i nærhetenCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Tranport i nærheten

AS-AGWEB-3A02