eller

Centre Point Pratunam Hotel

6 Soi 15 Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand (Vis kart)

tidligere : Centre Point Petchburi Hotel
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barneklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Barneklubb Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Inne i hotellet Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Bad Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Svømmebasseng Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Forretningssenter Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Treningsrom Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gjesterom
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Forretningssenter Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hage Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hage Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Direktørsalong Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Attraksjoner i nærheten Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Tranport i nærheten
Område Pratunam Antall rom: 266

7,5
Anette H. Småbarnsfamilie Norway, 8. mars 2015
Supert i storbyen

God plassering. Flott frokost. Hyggelig og rent
Helt topp. Hadde to døgn i Bangkok som avslutning på 2 uker i Thailand. Supert hotell og hjelpsom betjening.
Kim S. Par Norway, 18. februar 2015
Fint opphold

Koseligt personale, fint rom og mye for pengene
7,7
Vi trives veldig godt på dette hotell og kommer tilbake ved en senere anledning. Har vert på hotellet mange ganger før.
Kim S. Par Norway, 16. februar 2015
Hadde et fint opphold

Service, fint rom og grei beliggenhet.
7,7
Har ligget på dette hotellet mange ganger før å kommer tilbake. Er fornøyd med servicen, rommet, får mye for pengene og har en grei beliggenhet.
Randi E. Par Norway, 16. januar 2015
midt i blinken

beliggenhet, den fantastiske frokost, service, egentlig alt
9,3
Hadde to overnattinger der og var megafornøyd. Like i nærhet av Bayoke, markeder, store varehus. For 200 bath tok tuk-tuker oss både til chinatown og elva. Storkosa oss, lett å dra på utflukter derifra.
Kim S. Par Norway, 29. september 2014
God service

Veldig bra service av både resepsjonistene og vaktene
Vi har ligget på hotellet veldig mange ganger å trives veldig bra hær. Hotellet er passlig stort og kort vei til shopping også.
Olav R. Småbarnsfamilie Norway, 4. september 2014
Hyggelig opphold

Kjøkken, lekerom for barn, hyggelig betjening som snakket engelsk
7,3
Hyggelig opphold, men litt dyrt i forhold til beliggenhet og standard.
Paal A. Par Norway, 23. juli 2014
Supert ,bra hotel

rom , mat , servise .
Det er et hotell jeg kommer tilbake til . lå der to netter alt var bra . kom tilbake etter noen dager i hua hin . lå noen dager til her . fik frukt på rommer for vi kom tilbake . alle var hjelpsomme her og blide .
Ingolf R. Par Norway, 8. april 2014
Vellykket opphold med sentral beliggenhet

God service av vennlig persoonale, sentral beliggenhet i forhold til vårt behov, bra fasiliteter
7,3
Kjempebra opphold med god valuta for pengene, kan anbefales! :-)
Ingrid W. Par Sweden, 15. mars 2014
Toppen!

Mycket att välja på till frukost. All personal var mycket serviceinriktade. Härligt att ta ett dopp i poolen
Min vistelse på hotellet var på alla sett och vis toppen bra! Inget att klaga på alls!
Kim S. Par Norway, 14. mars 2014
Trives godt på dette hotellet

Veldig god service
Vi har ligget mange ganger på dette hotellet å trives veldig bra hær. Kommer gjerne tilbake hit neste gang vi er i Bangkok.

Centre Point Pratunam Hotel BangkokCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarneklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BarneklubbCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Inne i hotelletCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BadCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - SvømmebassengCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - ForretningssenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - TreningsromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GjesteromCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - ForretningssenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - HageCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - HageCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - DirektørsalongCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Attraksjoner i nærhetenCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Tranport i nærheten

AS-AGWEB-3B06