arrow-up-icon Tjen poeng med ditt eksisterende fordelsprogram!
Tilbake til hotellinfo

• Verdi for pengene 8,3
  • Mat/middag 7,5

Ingolf R.
14 april 2014
Vellykket opphold med sentral beliggenhet
God service av vennlig persoonale, sentral beliggenhet i forhold til vårt behov, bra fasiliteter
Kjempebra opphold med god valuta for pengene, kan anbefales! :-)

Ingrid W.
22 mars 2014
Toppen!
Mycket att välja på till frukost. All personal var mycket serviceinriktade. Härligt att ta ett dopp i poolen
Min vistelse på hotellet var på alla sett och vis toppen bra! Inget att klaga på alls!

Malin P.
12 februar 2014
Mycket centralt och trevligt
Centralt, bra frukost och pool
Trevlig personal, bra frukost, bra pool. Mycket centralt, lätt att ta sig till köpcentrarna både till fots och med tuk-tuk/taxi. Vi fick byta rum pga trafiken på gatan, men det var inga problem. Poolen var bra, plats för 16 personer, sol fram till ca 13. När vi skulle lämna fick vi lämna bagage i bagagerum och låna duschen i fitnesscentret. Frukosten var bra, mycket att välja på och allt var fint.

reidar M.
28 desember 2013
sentral beliggenhet til diverse shoppingsenter.
Det var variert frkostbuffe hver dag. store lyse rom og bra beliggenhet.
Det var en ting som var irriterende under oppholdet og det var airconditionen.den skranglet og støyet døgnet rundt.hadde oppholdet vart lengre ville jeg ha byttet rom.

Karina P.
18 november 2013
Trivsam
Personal frukosten lugnt
Vår vistelse var trevlig Personalen var trevlig Ordning och reda Med andra ord ett hotell som vi gärna återkommer till

19 august 2013
Greit hotell til en fornuftig pris.
Vennlig betjening, høfflige vakter, raskt internett på rommet som er gratis.
Hadde et fint opphold. Er et bra hotell til en fornuftig pris. Bra service med vennlig betjening og vakter. Raskt internett på rommet som er gratis. Bra treningsrom og basseng område. Har ligget her mange ganger før og kommer tilbake.

19 august 2013
Fint hotell med grei betjening.
Bra service, fint rom, renslighet
Hadde et greit opphold. Bra hotell til en fornuftig pris. Bra service og vennlig betjening. Bra renslighet. Rask internett som er gratis på rommet. Fint svømmebasseng og bra treningsrom. Kort vei til shopping. Eneste jeg ikke var fornøyd med var at det var lunket vann i dusjen.Har ligget her mange ganger før og kommer tilbake.

13 august 2013
Grei plass nært shopping.
God service. Fint rom. Bra treningsrom og basseng.
Synes det er et greit hotell til en fornuftig pris. Personell er også veldig vennlige. Greit treningsrom og basseng. Nært shoppingområder. Jeg har vert her mange ganger før og kommer tilbake.

Andreas A.
24 mars 2013
Veldig behagelig opphold i Bangkok
Topp treningssenter, saltvannsbasseng og nært alt av shopping

Haakon E.
09 mars 2013
Flott Hotel i Bangkok sentrum
Sentralt
Fin avslutning på ferie i Thailand. Et Hotel som kan anbefales når man skal ha noen dager i Bangkok. Ligger sentralt til mange severdigheter i Bangkok. Minus er: dårlig med resturanter og barer i område rund hotellet.