eller

Chanalai Garden Resort

247 Koktanode Road, Kata, Phuket, Thailand (Vis kart)

tidligere : Tropical Garden Resort
Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Strand Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom
Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Bad Chanalai Garden Resort Phuket - Bad Chanalai Garden Resort Phuket - Balkong/terasse Chanalai Garden Resort Phuket - Inne i hotellet Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng
Område Kata Antall rom: 209

Sted
8,1
7,0
Marcus B. Småbarnsfamilie Sweden, 23. januar 2014
Ok hotell vid fin strand

Bra frukost, fint rum, trevlig personal
7,3
Helt ok vistelse, dock var det ganska skitig pool. Barnpool saknar skydd från solen. Dom flesta är förmodligen på stranden då det var lugnt kring poolen. Mycket trafik utanför hotell, saknar trottoarer, ska man gå med barnvagn är det riktigt jobbigt/farligt. Wifi fungerar endast i lobby och restaurang. Bra frukost, dock för få bord vid rusningen 08:00-09:00 Gratis säng till bebis!
Henrik L. Par Sweden, 16. januar 2014
Rummen slut när vi kom, hemsk service.

in gen ting
3,3
Vi hade bokat våra två sista nätter på detta hotell. När vi anländer efter en lång båtresa (dessutom min partners födelsedag) så började de krångla och sa att de inte hade några rum kvar och att vi skulle bli flyttade till systerhotellet Serene resort. efter mycket om och men gick vi med på att titta på det andra hotellet, managern på Tropical garden sa fem gånger att hon följer med och visar oss Serene resort. Vi sattes i en taxi och managern sa att hon kommer efter på moppe, men icke hon dök aldrig upp. Vår vistelse på Serene resort ska vi inte prata om här men den var hemsk...
Kari W. Gruppe Norway, 26. januar 2010
Tropical Garden som hotell

Bra Basseng.
3,7
Et meget slitent hotell, som rett å slett var møkkete, veldig dårlig renhold, slitte gulv med bare noen få lakkflekker. Store kalkbelegg på toalett, dusj, boblebad. Et sted jeg ikke hadde badet.
Tom W. Småbarnsfamilie Norway, 20. desember 2009
ferie

Kort vei til strande. Stor terasse. Stor leilighet
Veldig flott hotell, kort vei til strand og butikker. Stor terasse. Flott basseng for store og små. Kommer til og bruke dette hotellet igen det er helt sikkert. Sengene var myke og gode. Flott bad.
Restauranttips: rett utafor resturanten får du billig frokost
Tor H. Par Norway, 27. mars 2009
Flott start på ferien

Et koselig hotell med fantastisk besliggenhet. Sentralt og ligger are noen meter unna Two Chefs og Boathouse wine & grill. Kort vei til stranden.
6,3
Et fint hotellanlegg ikke langt fra stranden. Vi var heldig å fikk et rom nærmed bassenget. Vi hadde bestillt deluxerom, det var helt ok, kanskje litt slitt. Betjeningen ved bassengabaren skulle ha vært flinkere til å varte opp sine gjester istedenfor å leke seg med basketballene. Utsikten va fantastisk og vi brukte ikke mer en ca 5 min gange til stranden. Ligger også nært flere restaurenter.
Vinoth K. Par India, 5. januar 2015
Good

Good beach location, sea facing view and rooms are clean and neat
9,3
Carrie M. Reiste alene United States of America, 3. januar 2015
Stay somewhere else!

location
6,3
I booked an airport transfer and nobody showed. I took a cab. Arrived there and the cab dropped me at the bottom of the hill. Nobody helped with my bag. Front desk was very unorganized and some of the employees spoke little English. I requested an early check in - room wasn't ready. I came back at 2 pm (when asked too) room still wasn't ready. Finally taken to my room at 2:40. It was at the very back of the hotel (over 150 stairs, not steps). Bugs in room, dirty bed covers, nasty shower curtain, sometimes warm water, unappealing breakfast, pool staff were nice but really slow. In the end, They TRIED to charge me for the transport.
Yik Y. Småbarnsfamilie Singapore, 30. desember 2014
None

Clean
7,7
Qing Y. Småbarnsfamilie China, 29. desember 2014
My second review-first one disappears

location,swimming pool
5,7
i don't like the fact that the bed sheet is dirty, internet is slow, and have mosquitos.
Rolf R. Par Sweden, 7. april 2014
Chanalai Garden Resort

it was nice
7,7
Good

Chanalai Garden Resort PhuketChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - StrandChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - BadChanalai Garden Resort Phuket - BadChanalai Garden Resort Phuket - Balkong/terasseChanalai Garden Resort Phuket - Inne i hotelletChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - ResepsjonChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - UtsiktChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - SpaChanalai Garden Resort Phuket - SpaChanalai Garden Resort Phuket - Strand

AS-AGWEB-3B03