eller

Chanalai Garden Resort

247 Koktanode Road, Kata, Phuket, Thailand (Vis kart)

tidligere : Tropical Garden Resort
Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Strand Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Suiterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom
Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Gjesterom Chanalai Garden Resort Phuket - Bad Chanalai Garden Resort Phuket - Bad Chanalai Garden Resort Phuket - Balkong/terasse Chanalai Garden Resort Phuket - Inne i hotellet Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng Chanalai Garden Resort Phuket - Svømmebasseng
Område Kata Antall rom: 209

8,1
7,0
Knut G. Par Norway, 6. februar 2015
Fint opphold

Beliggenhet til stranden........fint basseng......hyggelig betjening. (Stort sett)
8,3
Vi sendte Mail til hotellet før vi dro fra Norge.....denne fikk vi aldri svar på. Vi bestilte frokost ved ankomst. Vi gjorde da avtale om betaling ved avreise. Det ble også brukt unødvendig lang tid til skriving av kvittering ...som vi aldri så noe mer til. Vi ble ved en anledning tvunget til å skrive under på kvittering for spist frokost. Vi prøvde da å gi beskjed om avtale inngått ved ankomst. torsdag 5 Feb. 2014 ønsket vi å betale for frokosten men ble da avkrevd for 600 bath høyere enn avtale - totalt 3000 bath. Betjeningen skulle undersøke men klarte ikke på ca 30 minutter å få dette løst. Vi sa da at vi ville betale avtalt pris på 2400 bath men fikk da beskjed om at da måtte vi betale kontant. Dette ble gjort men på kvitteringen vi krevde( vi fikk den ikke uoppfordret) sto det at det var et åpent krav på 600 bath. Ba derfor om at jeg måtte få en epost på at kravet var strøket. Det er ennå ikke mottatt. Vi fortalte betjeningen i resepsjonen at vi var veldig lite fornøyd med hvordan denne saken ble forsøkt løst. Den mannlige betjeningen beklaget det hele og sa at han ikke hadde fullmakt til å løse saken. Det var en kvinne som skulle løse saken men det gjorde hun ikke
Marcus B. Småbarnsfamilie Sweden, 23. januar 2014
Ok hotell vid fin strand

Bra frukost, fint rum, trevlig personal
7,3
Helt ok vistelse, dock var det ganska skitig pool. Barnpool saknar skydd från solen. Dom flesta är förmodligen på stranden då det var lugnt kring poolen. Mycket trafik utanför hotell, saknar trottoarer, ska man gå med barnvagn är det riktigt jobbigt/farligt. Wifi fungerar endast i lobby och restaurang. Bra frukost, dock för få bord vid rusningen 08:00-09:00 Gratis säng till bebis!
Henrik L. Par Sweden, 16. januar 2014
Rummen slut när vi kom, hemsk service.

in gen ting
3,3
Vi hade bokat våra två sista nätter på detta hotell. När vi anländer efter en lång båtresa (dessutom min partners födelsedag) så började de krångla och sa att de inte hade några rum kvar och att vi skulle bli flyttade till systerhotellet Serene resort. efter mycket om och men gick vi med på att titta på det andra hotellet, managern på Tropical garden sa fem gånger att hon följer med och visar oss Serene resort. Vi sattes i en taxi och managern sa att hon kommer efter på moppe, men icke hon dök aldrig upp. Vår vistelse på Serene resort ska vi inte prata om här men den var hemsk...
Kari W. Gruppe Norway, 26. januar 2010
Tropical Garden som hotell

Bra Basseng.
3,7
Et meget slitent hotell, som rett å slett var møkkete, veldig dårlig renhold, slitte gulv med bare noen få lakkflekker. Store kalkbelegg på toalett, dusj, boblebad. Et sted jeg ikke hadde badet.
Tom W. Småbarnsfamilie Norway, 20. desember 2009
ferie

Kort vei til strande. Stor terasse. Stor leilighet
Veldig flott hotell, kort vei til strand og butikker. Stor terasse. Flott basseng for store og små. Kommer til og bruke dette hotellet igen det er helt sikkert. Sengene var myke og gode. Flott bad.
Restauranttips: rett utafor resturanten får du billig frokost
Tor H. Par Norway, 27. mars 2009
Flott start på ferien

Et koselig hotell med fantastisk besliggenhet. Sentralt og ligger are noen meter unna Two Chefs og Boathouse wine & grill. Kort vei til stranden.
6,3
Et fint hotellanlegg ikke langt fra stranden. Vi var heldig å fikk et rom nærmed bassenget. Vi hadde bestillt deluxerom, det var helt ok, kanskje litt slitt. Betjeningen ved bassengabaren skulle ha vært flinkere til å varte opp sine gjester istedenfor å leke seg med basketballene. Utsikten va fantastisk og vi brukte ikke mer en ca 5 min gange til stranden. Ligger også nært flere restaurenter.
Stephanie D. Par Canada, 20. februar 2015
Great value

Location, beautiful beach, good value
Eckhard Z. Par Germany, 15. februar 2015

Very good
Radmacher A. Par Romania, 28. januar 2015
Good location

Location and pool
Was ok. Good location. Towels are dirty.Staff are lazy. For the money you pay is ok.

Chanalai Garden Resort PhuketChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - StrandChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - SuiteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - GjesteromChanalai Garden Resort Phuket - BadChanalai Garden Resort Phuket - BadChanalai Garden Resort Phuket - Balkong/terasseChanalai Garden Resort Phuket - Inne i hotelletChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - SvømmebassengChanalai Garden Resort Phuket - ResepsjonChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - LobbyChanalai Garden Resort Phuket - UtsiktChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - RestaurantChanalai Garden Resort Phuket - SpaChanalai Garden Resort Phuket - SpaChanalai Garden Resort Phuket - Strand

Kundeanmeldelser - Chanalai Garden Resort, Phuket

AS-AGWEB-3C03