eller

Coral Island Resort

48/13 Moo 9, Chaofa Road, Chalong, Coral Island, Phuket, Thailand 83130 (Vis kart)

Coral Island Resort Phuket - Omgivelser Coral Island Resort Phuket - Strand Coral Island Resort Phuket - Omgivelser Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom
Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Gjesterom Coral Island Resort Phuket - Strand Coral Island Resort Phuket - Utsiden av hotellet Coral Island Resort Phuket - Strand
Område Coral Island Antall rom: 64

6,9
7,2
7,0
Thomas G. Gruppe Norway, 28. januar 2015
Har ikke tenkt å dra tilbake
3,7
Vi var 3 stykker som reiste sammen. Når vi kom ut på øya så ble vi fortalt at de hadde gjort en feil og at det ikke var igjen flere leiligheter av den varrianten som vi hadde bestilt. Vi skulle derfor få en "oppgradering" til et rom med havutsikt. Dette var da et etroms hvor vi måtte ha inn en gjesteseng. Dette rommet var så lite at vi ikke hadde gulvplass til baggasjen når sengen var på plass. Vi klage på dette, men det var lite medhold å få. Vi snakket også med flere som annkom øya samtidig med oss - blant annet en familie på fem (3 små barn) som også var i samme situasjon, og endte på et lite etroms. Ellers er rommene sånn helt ok - med tanke på at dette er på en øy. Resturanten er ok - ikke noe å klage på der. Stranden er fin, men det er ekstremt mye båter som driver med paraseiling o.l. ved denne stranden, så det er lite stillhet og ro å få!
Nina S. Småbarnsfamilie Norway, 17. februar 2014
Magisk vakkert,

Strand, atmosfære utenfor, Thailandske betjeningen
7,7
Vi bestilte en familie bungalov ut mot stranden, men da vi kom frem fantes ikke dette. Vi fikk en litt sliten bungalov ett lite stykke unna stranden. Veldig idyllisk plass :-)
Lise M. Par Norway, 24. januar 2013
Fint hotell

Stille, rolig, avslappende
Det er perfekt å ta en tur hit, hvis man vekk fra det masete hektiske i patong. Her kan man slappe av og nyte livet, men det er nok med et par dager her, det er jo ikke så stort å så mye å finne på, men veldig fint, anbefales.
Gro E. Gruppe Norway, 5. februar 2012
paradisøy sentralt i Phuket

Flott svømmebasseng, med jungelen nør på. Fantastiske Nesehornfugler, som kom i flokker hver ettermiddag.
hyggelige små bungalower, med nærhet til sjøen. bra renhold. minus for returanten, som hadde betjening som ikke behersket engelsk eller andre språk. ( kunne de lese?) alle gjestene fra utenlandske, så dette var et stort minus. dårlig oppfølgning av frokost og lunchbuffet. mange gjester gikk uten og bli mette, siden fatene ikke ble etterfyllt. men omgivelser og området var fantastisk nydelig og hvis man selv kontaktet hoteladministrasjonen ordnet alt seg. få solsenger som manglet madrasser ved bassenget.
Restauranttips: De har nydelig lunch i Banana Beach, som ligger 15 min. gåtur rundt odden.
Tore R. Par Norway, 3. november 2010
Nydelig plass, små koselige strandhytter.

Hyggelig og hjelpsom betjening.
Vi ankom med hotelles egen båt. 20 minutters tur fra landfast. Veldig rolig og fint sted, vi byttet fra bakenforliggende hytte til hytte helt på stranden. Rent og pent. Litt utenfor sesongen så det var relativt få mennesker. Solide porsjoner med mat, topp fisk og steak. Smilende betjening. Gode senger. Litt spesielt at strømmen ble stengt et par timer daglig, men ok når vi ble informert. Godt øl og god fin til riktig pris. Enkel frokost, men god.
Tips: Kun restauranten og bar da vi var der, ta gjerne med litt til å spise mellom måltidene.
Roongthiwa S. Par Thailand, 14. mars 2015

Billy S. Reiste alene Canada, 20. februar 2015
Away from the crowds

Location, beach, price
5,3
The lcation and beach were great. The staff was unhelpful and food service was poor
Karan B. Par Thailand, 18. februar 2015
Awesome!

Good atmosphere , soft sand, and seems like the another world of relaxing!
7,7
Cool.
Chomchanok H. Gruppe Thailand, 17. november 2014
The poorest service hotel in the world !

Good location, coconut drink not over price, nice beach
3,3
Bad. The receptionist was very bad attitude. I need to change a room in the middle of the night because the toilet so smelly. And the receptionist gave me cheaper room from what I booked. Then I return to reception to complain about room type. She not even say sorry just give me a new room which is the same price from what I pay for. It such a nightmare that night. Next day morning I complain to the manager however the hotel wouldn't try to compromise anything just say sorry. That's it!!!! I will not return to his hotel again anymore.
Alexander S. Par Russia, 13. november 2014
a night on an island

location of the island, solitude, cleanness of the water and beach
8,7

Coral Island Resort PhuketCoral Island Resort Phuket - OmgivelserCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - OmgivelserCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - Utsiden av hotelletCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - RestaurantCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - UtsiktCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - SpaCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - Utsiden av hotelletCoral Island Resort Phuket - Utsiden av hotelletCoral Island Resort Phuket - VillaCoral Island Resort Phuket - UtsiktCoral Island Resort Phuket - SvømmebassengCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - GjesteromCoral Island Resort Phuket - BadCoral Island Resort Phuket - Utsiden av hotellet

AS-AGWEB-3B04