Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Eurostars Berlin

8,5
7,5
Ferid A. Par Norway, 27. mars 2016
Nermina

Rent stor rom stor seng flott bad svømmebasseng sauna
9,3
Romantisk sentralt
Agnethe R. Par Norway, 24. mars 2016
Fint og sentralt hotell
5,7
Hotellet ligger sentralt til i Friedrichstrasse.Vi trodde det kunne bli en del bråk ettersom t-banen ligger rett ved siden av. Dette gikk veldig bra, stille og fine rom! Veldig koselig område med mye restauranter i nærheten. Prøv ut tapasrestauranten som hører til Melia Hotel. Kjempekoselig plass med veldig god tapas :) Det eneste som trekker ned var at de var dårlige til å fylle på mat ved frokosten. Ofte tomt for flere ting når vi kom på frokost i 9-tiden. De fylte på etter hvert, men tok lang tid. Ellers var frokosten veldig god.
Jarle A. Par Norway, 13. mars 2016
Bra
4,5/5
Anh T. Gruppe Norway, 20. september 2015
Hyggelig og sentralt hotell.

Store og fine rom. Sentralt og god service.
Vi var 6 jenter på tur og bodde på dette hotellet. Hadde kun positive opplevelser. Et veldig fint hotell med veldige hyggelig personale. Vi ble godt mottat fra vi sjekket inn til vi sjekket ut. Store og fine rom med gode fasiliteter. De hadde trimrom og svømmebasseng, men vi fikk ikke tid å sjekke det ut. Frokosten var god. Hotellet lå sentralt til alt og rett ved S+U bahn. Alt i alt hadde vi et godt opphold. Anbefales.
Roger E. Gruppe Norway, 29. september 2014
Meget bra

Maten, atmosfæren, service
Giuseppe R. Forretningsreisende Italy, 28. januar 2014
herlig

rommet, bassengen og beliggenhet
Det var veldig bra beliggenhet, hotellet lå bra ann til sentrum. Rommet var veldig fin og esxtra pluss var at det var baseng på hotellet. De som jobbet på hotellet var vennlige og hjelpsomme. Kan annbefalle dette hotellet videre til mine venner. Byen er vedlig fin og det er mye å se der og det var ikke så langt å gå til museum og zoo. Vil gjerne komme tilbake en dag :-)
Eivind A. Par Norway, 1. mai 2016
Excellent Hotel
6,3
Friendly straff, excellent service, very good hotel!!
Maria M. Gruppe Denmark, 19. april 2016
To much noise from the trains
Very close to the trains station. That is very nice , when you're leaving the apartment, but when you're sleeping it's quite noisy. We didn't expect that, with that good a hotel
Christoforos S. Par Cyphrus, 18. april 2016
Value for money hotel in a very convinient locatio
6,7
Title says it all. Ask for room looking in the inside of the hotel to avoid the train noice.
Robby H. Par Indonesia, 17. april 2016
good hotel
6,7
nice hotel
1-6 av 6 anmeldelser
Eurostars Berlin BerlinEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - SuiteromEurostars Berlin Berlin - OmgivelserEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - Pub/salongEurostars Berlin Berlin - Pub/salongEurostars Berlin Berlin - ResepsjonEurostars Berlin Berlin - RestaurantEurostars Berlin Berlin - RestaurantEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - ResepsjonEurostars Berlin Berlin - Inne i hotelletEurostars Berlin Berlin - LobbyEurostars Berlin Berlin - Pub/salongEurostars Berlin Berlin - MøteromEurostars Berlin Berlin - Pub/salongEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - TreningsromEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - MøteromEurostars Berlin Berlin - TreningsromEurostars Berlin Berlin - ResepsjonEurostars Berlin Berlin - MøteromEurostars Berlin Berlin - Sport og aktiviteterEurostars Berlin Berlin - ResepsjonEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - MøteromEurostars Berlin Berlin - BadEurostars Berlin Berlin - MøteromEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - Utsiden av hotelletEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - RestaurantEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - Inne i hotelletEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - SvømmebassengEurostars Berlin Berlin - GjesteromEurostars Berlin Berlin - TreningsromEurostars Berlin Berlin - LobbyEurostars Berlin Berlin - Inngang

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3C08