eller

Furama Hotel Bukit Bintang

136, Jalan Changkat Thambi Dollah,, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Malaysia 55100 (Vis kart)

Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Gjesterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Bad Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Resepsjon Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Lobby Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/salong Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Restaurant Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/salong Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/salong Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Svømmebasseng Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Svømmebasseng
Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Treningsrom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Møterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Dansesal Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Møterom Furama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Utsiden av hotellet
Område Bukit Bintang Antall rom: 433

7,2
Bengt O. Par Sweden, 27. april 2014
Tråkigt hotell utan charm

Endast frukosten
Wifi fick man betala för trots att det skulle vara gratis. Poolen liten och låg i skugga på förmiddagen samt alldeles utanför restaurangen.
Stig E. Par Sweden, 30. januar 2014
Bekvämt storstadshotell. En bit ifrån city.

Stora, fina rum. personalen, frukostbuffén.
8,7
Komfortabelt storstadshotell, dock tråkig närmaste omgivning. Transport med tunnelbana nödvändig . Bra resturang med rikligt utbud på frukostbuffén.
Lina E. Par Sweden, 28. januar 2014
Superbra hotell mycket centralt

Stort och fräscht rum, nära till shopping och snabbt wi-fi
8,7
Vi är mycket nöjda med vistelsen på furama. Perfekt läge, nära men ändå inte mitt bland alla shoppingmalls. Bekvämt och fräscht rum med skön säng. Snabbt och bra wi-fi på rummet. Personalen i receptionen inte över vänliga, men conciergerna var mycket trevliga och till stor hjälp om man behövde hjälp att hitta. Frukosten var bra, mest asiatisk mat dock. Rekommenderas starkt!!!
Leif J. Par Sweden, 20. desember 2013
Billigt och bra hotell

Priset, rent samt nära till centrum
Hotell Furama är ett prisvärt hotel, rent och snyggt med en bra frukost. Poolen låg dessvärre i skuggan största delen av dagen och fyra solstolar var alldeles för få. Inga tanborstglas eller vattenflaskor på rummet var en besvikelse, däremot närheten till centrum och taxi utanför dörren var mycket bekvämt. Toppen också att kunna sitta i foajén och ta en drink innan man tog promenaden in till stan.
Ivar U. Reiste alene Norway, 25. juni 2013
Like perfekt som første gangen jeg bodde der.

Executive Lounge med gratis mat og drinker, sentral beliggenhet, vennlig og profesjonelt personale.
8,7
Jeg har bodd på dette hotellet en gang tidligere og var meget tilfreds da, så derfor booket jeg rom der denne gangen også. Og jeg ble ikke skuffet. Jeg bodde på Executive rom og rommet var fint og rent med en fabelaktig utsikt fra 25. etasje. Executive Lounge er et kapittel for seg selv, buffet med varierte småretter hver kveld, og drinker eller vin, gjerne med flere påfyllinger, og alt inklusive. Jeg gikk ut og spiste middag bare to ganger i løpet av de sju dagene jeg bodde der. Ble så mett av maten jeg fikk i loungen. Bare en liten negativ ting; det tok over en time fra jeg sjekket inn, til bagasjen ankom rommet og jeg mmåtte etterlyse den tre ganger før den ble brakt opp. Anbefaler hotellet på det varmeste.
Michael V. Par Sweden, 30. mai 2013
Bra hotell med valuta för pengarna.

Läget, utsikten och standarden!
Bra upplevelse och vi fick det vi förväntade oss. Furama ligger bra till och det är nära till det stora shopping centret Burjaya Time Square. Nära till allt!
Ivar U. Reiste alene Norway, 18. april 2013
Meget hyggelig opphold i et trivelig hotell.

Hjelpsom, effektiv og serviceinnstilt personale. Rent og pent. Flott utsikt over byen.
8,7
Jeg følte meg velkommen fra første stund. Hadde bestilt executive suite til en relativt rimelig pris og ble ikke skuffet. Meget romslig og tilfredsstillende utstyrt. Da jeg trengte assistanse fra servicepersonale, kom de etter fem minutter. Jeg spiste bare en frokost, i executive lounge, og den var god men ordinær. Rent og pent hele tiden. Jeg måtte bytte rom underveis (på grunn av lekkasje fra badet mitt) og fikk den største suiten i samme etasje med den beste utsikten til både Petronas Twin Towers og KL Tower, men merkelig nok med mindre bad enn der jeg bodde først. Hyggelig med stor tallerken frisk frukt som velkomst første dagen. Jeg satte også pris på serveringen av inklusive drinker og diverse gode småretter, frukt osv i executive lounge hver kveld. Jeg fikk til og med drink nummer to uten å be om den.Det eneste i negativ retning, er at låskortet mitt gjentatte ganger ikke virket som det skulle, verken i heisen eller til rommet, men også da fikk jeg rask og effektiv hjelp hver gang.Jeg kan godt tenke meg å bo der også neste gang jeg drar til Kuala Lumpur og anbefaler hotellet til andre, i hvert fall executive rom.
Morten E. Par Norway, 17. april 2013
Trivelig langhelg i Kuala Lumpur

Fine rom, bra treningsrom,gratis wifi på rommet
7,7
Vi hadde booket DeLux rom, men ble oppgradert til Suite ved innsjekk. Det var ett veldig flott flott suite med stue/kontorplass, og ett eget soverom. Minus var utsikten, det var mot utkanten av Kuala Lumpur, og heller ingen balkong. Som trekker litt ned! Frokost buffet var inkl. i prisen. Og den var god med mye forskjellig å velge i. Vi spiste også på restauranten en kveld. Det var litt skuffende. Bassenget var brukbart, mens treningssenteret var bra.
Marianne B. Par Norway, 27. januar 2012
Flott hotell og god service

stort hotellrom , bra treningsmuliheter og variert frokost
fint hotell, gode kvaliteter, men luktet innestengt og gammelt i gangene. ( røyk ) lite basseng som passer best for barne som leker.. + for spise muligheter utenfor. ved poolen.. flott buffet, men kom tidlig for det er ofte travelt og mange mennesker ...
Gabriel T. Gruppe Singapore, 19. september 2014
Awesome stay

The best 3 things i have to think of are the location, reasonable price, & wonderful breakfast.
Basically my stay at Furama Bukit Bintang was alright and i'm really satisfied overall. Just a tiny improvement on the staff's attitude would definitely make it even more awesome. Some of the staffs are quite half-hearted but still there's a handful of cheerful looking staffs which gave it s breakeven of my satisfaction. Also, wear and tear is something you guys have to focus on. Hotel looks new but interior is really old and over my 3 nights, i had to call for the maintenance twice.. hope it'll get better for my next stay in the near future.

Furama Hotel Bukit Bintang Kuala LumpurFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - GjesteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - BadFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - ResepsjonFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - LobbyFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/salongFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - RestaurantFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/salongFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Pub/salongFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - SvømmebassengFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - SvømmebassengFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - TreningsromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - MøteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - DansesalFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - MøteromFurama Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur - Utsiden av hotellet

Kundeanmeldelser - Furama Hotel Bukit Bintang, Kuala Lumpur

AS-AGWEB-3B07