arrow-up-icon Tjen poeng med ditt eksisterende fordelsprogram!
Tilbake til hotellinfo

• Mat/middag 7,3

Harald J.
28 august 2012
Flott Hotell
Store fine rom. Lett å finne frem.
Veldig vennlige personell. Ordnet taxi og servisen var veldig god. Skal booke her neste gang også. Man kan bare ta taxi over alt i Bkk fra Hotel. Eller bare gå til skytrain i de periodene det er rushtid.

Thomas B.
29 juli 2012
Fantastisk beligghenhet
Fantastisk belighenhet og suber friendly staff
Et bra hotell for folk som vil ligge sentralt i forhold til de enorme shopping mulighentene som ligger i rundt hotellet. Rommene så kanskje litt gamle ut, men helt greie og store. Valgte dette hotellet pga små barn, slik at vi kunne dra tilbake til rommet når ungene ble slitne. Perfekt for slikt.

John L.
08 januar 2011
Griet Hotell
Stort rom, god frokost
Slitt og skuffende resepsjon.
Grei pris på et helt greit hotell i Bangkok. Kommer ikke til å benytte dette igjen.

Torstein G.
07 desember 2010
Sentral beliggenhet. Store rom.
Flott fitnessavd. Hyggelig betjening. God frokost.
Resepsjon under ombygging, men det tar jo snart slutt
God beliggenhet også i forhold til Sky train. Tepper bærer preg av at hotellet begynner å bli noen år. Delvis behov for renovering.

DAGFINN O.
19 august 2010
Grand dimond hotel
perfekte store rom, topp service på betjeningen der og meget imøtekommende.
ingenting. alt var bra
Kjempeflott hotell. Topp personale med gode engelskkunnskaper. Kjempefin frokost med masse å velge mellom. store rom.

Roy L.
02 juli 2010
Fin totalpakke
Service fra personalet, meget bra kjøkken, særlig frokosten
Byggestøy, trøbbel med heis
Vi var svært fornøyde med service`n på hotellet. Vi fikk byttet rom da vi behøvde det. Rommene var pent holdte og praktiske. det var dog en litt merkelig fuktig lukt enkelte plasser på hotelle som naskje kan tilskrives teppegulv eller oppussingen? Frokosten var det klasse over. Litt mer uheldig var det at oppussingen fortsatte til langt på natt - langt utover det som var akseptabelt. Men, alt i alt var dette en positiv overraskelse - og vel verdt pengener!!

Per D.
15 april 2010
Bra hotellalternativ sentralt i Bangkok
God service, flotte rom og en helt greit frokost. Kort vei til en rekke shoppingsentre. Har bodd her før - og valgte dette hotellet på nytt.
Kanskje litt mer ùtvalg i europeiske matalternativer til frokosten? Savner low-fat milk til å drikke til frokosten. Ikke idelle bordløsninger for middag i restauranten på resepsjonsetasjen - men god mat, og utrolig store porsjoner. Dog kanskje noe høyt prisnivå på de fleste middagsmenyene her...
Jeg har bodd på dette hotellet tidligere, og hadde ikke noe problem med å velge dette på nytt. Som sist var det ikke noe problem med tidlig innsjekking - vi fikk rommet vårt uten problem allerede kl. 09.00 om morgenen. Servicenivået er veldig bra over hele linjen - fra dørvakten til resepsjonen samt betjeningen i restauranten. Du føler deg velkommen på dette hotellet. Rom- standarden er veldig bra med pent interiør og effektiv aircondition. Også bra heiskapasitet.

Tor H.
06 mars 2010
Hyggelig sentrumshotell
Flotte, store og elegante rom og flott frokost.
Kun en etasje var disponibel for røykere. Ventilasjonsanlegget kunne både vært bedre og stillere.
Vi bodde her i 2 døgn i februar 2010. Meget hyggelig og greit hotell på alle måter med en flott beliggenhet for å uforske Bangkok sentrum. Fin liten hage med svømmebasseng i 8 etasje. Det er helt unødvendig å bruke hotellets portier for å skaffe drosje, når du kan gå fem meter ut til gaten og få drosje umiddelbart til en tredjedel av prisen. TIPS. Spaser gjennom folkemylderet(ca 25 min) bort til Bangkoks høyeste skyskraper og ta glassheisen opp til 84 etasje. Den koster 200 bath, men utsikten derfra er vel verdt prisen.

bjorn J.
30 oktober 2009
Gammelt
ingen
Hotellet
Dette var et gammel og trist hotel her skal jeg ikke mer dett trengs fult oppussing belgenheten var ok

prabaharan J.
13 oktober 2009
Family hotel.
Sentralt
Møbler må fornyes. small swimming pool
Helt ok.