eller

Grand Sunset Hotel

Karon Beach Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Vis kart)

Grand Sunset Hotel Phuket - Svømmebasseng Grand Sunset Hotel Phuket - Svømmebasseng Grand Sunset Hotel Phuket - Utsiden av hotellet Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Resepsjon Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant
Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Utsiden av hotellet Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Gjesterom Grand Sunset Hotel Phuket - Svømmebasseng Grand Sunset Hotel Phuket - Svømmebasseng Grand Sunset Hotel Phuket - Svømmebasseng
Område Karon Antall rom: 54

8,5
8,4
6,9
Lars B. Par Sweden, 22. november 2013
Inte dåligt hotell men ej prisvärt!

Tyst läge, nära till strand, restauranger och shoppingcentra.
6,7
Hyrde samma hotell förra året och vid ungefär samma tidsperiod. Förvisso då då det större rummet mot nu det mindre. Kan i efterhand konstatera att hotellet och underhållet chanserat betydligt. Kanske inte så mycket vad det gäller rummen utan mera det totala intrycket. Takpoolen vars trasiga dynor som låg på solstolarna, dålig tillsyn/städning av personalen, en poolbar som förra säsongen var bemannad mot i år, stängd. I övrigt en av två hissar som var avstängd och att det stundtals tog väldigt lång tid att komma från våning till våning. Receptionspersonalen som i och för sig var trevlig men ägnade alltför stor tid vid sina datorskärmar som man i övrigt kunde tillägnat de boende. Kan inte påstå att hotellet är dåligt men det är definitivt inte prisvärt längre tyvärr. Finns så många andra hotell att välja på till samma kostnad och är övertygad om att man får betydligt mer för pengarna.
Mikael J. Reiste alene Sweden, 21. november 2013
Bra rum och schysst pool på taket

Rummen poolen och trevlig personal
7,7
Känns lyxigt med poolen och rena fina rum. Bra mottagande men lite krångligt med frukosten.
Borje N. Reiste alene Sweden, 13. oktober 2013
Snyggt och trivsamt med bra läge. Prisvärt!

Rummen, poolen, matsalen
9,3
Helt ok. Kan rekommenderas. Finns rum som rymmer hel familj etc.
Egil B. Par Norway, 12. februar 2013
Meget bra hotell med svært hyggelig betjening.

Flott beliggenhet og god standard i forhold til pris.
9,7
Et hotellopphold vi er svært tilfreds med og vi kommer gjerne hit igjen. Betjengen var svært blide og serviceminded. Flott bassengområde med frokostservering på taket. Hotellets beliggenhet er meget bra omtrent midt på Karon Beach og kort gangavstand til Karon by.
Jan H. Par Norway, 23. desember 2012
Veldig bra hotel.

Rolige omgivelser.
Hotellet prøvde å ta betaling for frokoster vi ikke hadde spist,pluss noe ekstra fra minibaren. Dette ordnet seg med litt diskusjoner.
Kjell L. Par Norway, 4. desember 2012
Vidunderlig hotel og service med et smil :)

Stor hjelpsomhet med alle spørsmål, aldri et nei.
9,3
Dette er det 12 hotelet vi har besøkt i Thailand, og 1 av de beste. De var hjelpsomme med alt vi spurte om. Bra i engelsk. Bra med spisesteder i nærheten og kort vei til stranden. Kommer gjerne tilbake til hotelet da de har et bra basseng på taket i 6 etage,her ble det også servert frokost.P.g.a årstiden var det mye bølger på Karon beach noe som ikke passer for alle.
Terje O. Reiste alene Norway, 23. november 2012
Godt hotell!

Bra skjermet, men allikevel svært sentralt.
8,7
Dette var mitt første opphold på Grand Sunset Hotel, men sikkert ikke siste. Overraskende bra 3 stjerners.
Shoppingtips: 150 meter til "det store markedet".
Glenn S. Reiste alene Norway, 4. oktober 2012
Bråkete hotell med små rom og veldig små verandaer

Personalet
Hotellet virket pent og rolig ved ankomst. Hyggelig hotellpersonal, men hotellet hadde store utfordringer med maur (en gang i senga, og en gang på gulvet), støy fra gangen og varmtvann i dusjen var problematisk. God lokasjon i forhold til Karon beach, og et stille område utenfor hotellet.
Utelivstips: Husk at det koster ca 800 baht tur retur Patong med taxi.
Tor H. Par Norway, 1. oktober 2012
Bra hotell med fantastisk personale

Personalet var utrolig hyggelig og hjelpsomme. Pene og rene rom.
Hadde booket dette hotellet for tre netter da vi egentlig var på gjennomreise og ville bo litt sentralt på Karon Beach. Hotellet var litt vanskelig å finne, men det gikk greit med hyggelige mennesker langs gaten. Ved første øyekast og møte med hotellet, virket alt helt greit, men det skulle vise seg at det var mye bedre! På dag to, ble samboeren min plutselig syk og ble liggende med høy feber og vi hadde booket reise neste morgen til Koh Samui. Visste ikke helt hva vi skulle gjøre og tok kontakt med resepsjonen, noe som viste seg å være et glimrende valg. Daglig leder, Starfish, var fantastisk og kom med anbefalinger på hva vi skulle gjøre og skaffet medisiner, og lagde egen "medisinmat". I tillegg til dette tilbød hun oss å beholde rommet så lenge vi trengte til en mye lavere pris enn det vi egentlig skulle betale. Hun booket til og med om turen til Koh Samui. Etter tre ekstra dager reiste vi videre. Vi følte oss utrolig godt tatt vare på og vil varmt anbefale dette hotellet til andre reisende. Tusen takk til Starfish og resten av den hyggelige og serviceinnstilte betjeningen! Dette er et city hotell med bra standard og ikke et resort.
Tips om hotellegenskap: Fint og luftig bassengområde med bar og supre solsenger på taket av hotellet.
Nathalia T. Par Norway, 9. august 2012
Service med et smil

Deilig basseng oppe på toppen av hotellet
8,3
Billig, deilig å sole seg på toppen av hotellet. Alle er hyggelige og bra service.
Shoppingtips: Må huske å prute når man er i Thailand:))

Grand Sunset Hotel PhuketGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - Utsiden av hotelletGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - ResepsjonGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - Utsiden av hotelletGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - GjesteromGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - SvømmebassengGrand Sunset Hotel Phuket - Svømmebasseng

AS-AGWEB-3B03