eller

Horizon Patong Beach Resort & Spa

64/39 Thaweewong Road, Soi Kep Sap, Amphur Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Vis kart)

Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Strand Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Inngang Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Suiterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Bad Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Suiterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gjesterom Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Balkong/terasse
Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat og drikke Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Barneklubb Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Spa Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Hage Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Forretningssenter Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Inngang Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Lobby Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Inne i hotellet
Område Patong Antall rom: 160

7,5
7,4
Bjorn C. Par Norway, 9. mars 2013
Moro midt i Patong

sentral beliggenhet, lite støy, reint
6,7
Terje G. Par Norway, 22. desember 2011
Ok Hotell som ligger stille til midt i strøket.

Rolig og stille
Ok hotell men er dessverre slitt og renhold på baderom var ikke bra på vårt rom, skittent badekar og gamle håndklær. Betjening spylte rundt bassenget og utenfor inngang om kvelden med resultat at det ble liggende en stor vanndam hvor vi hadde 2 stoler og ett bord, dette ble møkkete og vi kunne ikke sitte ute om kvelden. Det ble gitt beskjed av oss i resepsjonen men ikke noe ble gjort.
Mariann T. Par Norway, 3. mars 2011
Fin beliggenhet, litt slitent hotell

Utmerket stab.
7,7
vi har bodd på dette hotellet 4 ganger. det sier vel endel om at vi er fornøyd. vi skulle ønske hotellet ble oppusset snart.
Mats V. Reiste alene Norway, 22. mars 2010
Veldig bra

Som regel hyggelig personell, god restaurant, god sikkerhet og god beliggenhet.
8,7
Vi var totalt fire stk som bodde på Horizon, og vi var alle veldig godt fornøyd. Vi ble nesten alltid møtt av en blid person i resauranten og i resepsjonen. Hotellet ligger perfekt plassert, like i nærheten av stranden, og ikke for nært bangla road slik at det var ingen bråk om nettet.
Asgeir E. Småbarnsfamilie Norway, 18. november 2009
Gode familierom

Hotellet ligger entralt på Patong Beach. God størrelse på rommene og trivelig service.
7,3
Liker du deg sentralt på Patong Beach, så er dette et godt alternativ. Det er rimelig og har god størrelse på rommene. Stedet fortjener imidlertid ikke 4 stjerner. 3 stjerner er en mer riktig angivelse for kvaliteten.
Tips: Rett ved siden av ligger en massasjesalong som er meget bra. Dyktige massøser, god service og lave priser.
Lisa T. Familie med store barn Australia, 26. januar 2015
Loved our stay

Location
Lisa T. Familie med store barn Australia, 26. januar 2015
Loved our holiday at Horizon Patong

Location, staff, food
This was our 3rd time at the Horizon. Very affordable and location is fablous. Staff are very helpful!
Jayden J. Reiste alene South Korea, 23. januar 2015
Review

clean, Good manners from staffs, Excellent Location.
Spacious, Clean, ~~~~
Vanpraseuth K. Småbarnsfamilie Australia, 21. januar 2015
good hotel. great location

location
8,7
Very good
Sylvia F. Småbarnsfamilie India, 18. januar 2015
Horizon review

Indian food, simple accommodation, near to sea shore
6,3
Good and suitable for a simple and short stay

Horizon Patong Beach Resort & Spa PhuketHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - StrandHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - InngangHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SuiteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BadHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SuiteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GjesteromHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat og drikkeHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BarneklubbHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SpaHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - HageHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - ForretningssenterHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvømmebassengHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvømmebassengHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvømmebassengHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvømmebassengHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - InngangHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - LobbyHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng

Kundeanmeldelser - Horizon Patong Beach Resort & Spa, Phuket

AS-AGWEB-3B08