Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Kalim Beach Place

322/3 Prabaramee Road, Patong, Phuket, Thailand (Vis kart)

Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Svømmebasseng Kalim Beach Place Phuket - Svømmebasseng Kalim Beach Place Phuket - Svømmebasseng Kalim Beach Place Phuket - Lobby Kalim Beach Place Phuket - Svømmebasseng Kalim Beach Place Phuket - Svømmebasseng Kalim Beach Place Phuket - Lobby Kalim Beach Place Phuket - Restaurant Kalim Beach Place Phuket - Restaurant Kalim Beach Place Phuket - Restaurant Kalim Beach Place Phuket - Inne i hotellet Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Inne i hotellet Kalim Beach Place Phuket - Bad Kalim Beach Place Phuket - Bad
Kalim Beach Place Phuket - Bad Kalim Beach Place Phuket - Bad Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Bad Kalim Beach Place Phuket - Balkong/terasse Kalim Beach Place Phuket - Forretningssenter Kalim Beach Place Phuket - Resepsjon Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom Kalim Beach Place Phuket - Gjesterom
Område Patong Antall rom: 40

8,0
7,7
6,0
Daniel K. Par Norway, 2. januar 2014
Bra rom men manglet resten.

Bra rom. Det var vel det.
4,7
Kan ikke si dette var et bra hotell. Vi bodde på et rom som bra og stort , men viker som om rommet vi bodde på var leid av de på hotellet ved siden av. Vi bestilte henting på flyplassen. Noe som ikke skjedde!!!!! Vi bestilte også tidlig innsjekking fordi vi landa 5 om morgenen og innsjekking var kl 14:00. Vi kom sånn rundt 7:00. Vi fikk da først beskjed om at vi måtte vente til14:00. Vi fikk lappene for frokostene i hånden og beskjed om og gå ned og vente på restauranten nede i gaten og spise frokost. Vi fikk riktig nok ikke frokostlapp for denne dagen. Vi kom inn på hotellrommet ca kl 12:00. Frokosten på dette hotellet var ikke noe spesielt. Veldig enkelt og billig. De hadde ikke alle tingene alle dagene. Dessuten var dette en hallal restaurant . Det står på beskrivelsen av hotellet at de har en basengbar. Denne var der men det syntes at denne ikke hadde vært i bruk på en stund, tror til og med at de var muslimer så alkohol kan du se lenge etter. De hadde en skybar på hotellet men dette var heller ingen bra greie, de presterte og si at de ikke hadde flere hamburgere igjen 2 dager på rad. Dessuten når jeg bestilt cola så fikk jeg en blanding av cola og Pepsi helt ut fra sliterne 1.5liters flasker som manglet kullsyre. Denne cola glasse skulle de ha 60 batt for. Vil ikke anbefale noen dette hotellet, dessuten langt fra byen.
Saifful P. Småbarnsfamilie Malaysia, 11. februar 2016
Nice place to stay but no view. Overall Just aweso

Location, halal food & Cleanliness.
8,7
Just Awesome
Rob J. Par United Kingdom, 4. februar 2016
Very nice place to stay

Value for money
9,3
Very nice place, friendly and helpful staff! Good location near there beach an not to far from nightlife.. Very good value for money!
Amy G. Par Singapore, 6. november 2015
Good location, nice clean room, friendly staff

Good location, nice clean room, friendly staff
Constantin-Emil A. Par Romania, 30. september 2015
Best place for budget travel

Swimming pool, room,restaurant
Relaxing
Naveen K. Reiste alene India, 28. juli 2015
Best hotel- value for money

Peacefull, Clean and neat

Good staff. Cheap. Clean
It was nice.
Paul K. Par Netherlands, 26. juni 2015
Wonderful

Location, cozy comfortable rooms and pleasant staff
9,3
Wonderful place, will be back
Muhamad F. Gruppe Malaysia, 7. juni 2015
Nice Hotel and near to beach

Clean and spacious room
7,3
New hotel and comfordable room
Muhamad F. Gruppe Malaysia, 31. mai 2015
New hotel and clean

Halal foods provide beacause the owner company is muslim Phuket Rasident. Many staff from muslim comunitty of Thailand. Good hotel for muslim travel. Near to kalim beach only 100 meter.
7,3
My group stay 4 deluxe room for 2 night. The hotel is still new build up. Comfordable room to sleep. The hotel provide halal food coz the owner is a muslim. Good for muslim traveller.
1 av 1 anmeldelse

Kalim Beach Place PhuketKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - SvømmebassengKalim Beach Place Phuket - SvømmebassengKalim Beach Place Phuket - SvømmebassengKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - SvømmebassengKalim Beach Place Phuket - SvømmebassengKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - RestaurantKalim Beach Place Phuket - RestaurantKalim Beach Place Phuket - RestaurantKalim Beach Place Phuket - Inne i hotelletKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - Inne i hotelletKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - Balkong/terasseKalim Beach Place Phuket - ForretningssenterKalim Beach Place Phuket - ResepsjonKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - BadKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - Balkong/terasseKalim Beach Place Phuket - UtsiktKalim Beach Place Phuket - Balkong/terasseKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - ResepsjonKalim Beach Place Phuket - RekreasjonsfasiliteterKalim Beach Place Phuket - StrandKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - SvømmebassengKalim Beach Place Phuket - TreningsromKalim Beach Place Phuket - SpaKalim Beach Place Phuket - Sport og aktiviteterKalim Beach Place Phuket - Sport og aktiviteterKalim Beach Place Phuket - OmgivelserKalim Beach Place Phuket - Sport og aktiviteterKalim Beach Place Phuket - FasiliteterKalim Beach Place Phuket - FasiliteterKalim Beach Place Phuket - StrandKalim Beach Place Phuket - Sport og aktiviteterKalim Beach Place Phuket - Sport og aktiviteterKalim Beach Place Phuket - Sport og aktiviteterKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - GjesteromKalim Beach Place Phuket - Gjesterom

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor nettbasert reise- og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3C06