eller

Kalima Resort & Spa

338/1 Prabaramee Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Bad Kalima Resort & Spa Phuket - Bad Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Villa
Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Kalima Resort & Spa Phuket - Utsikt Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom
Område Patong Antall rom: 190

7,9
Elna B. Par Norway, 14. august 2014
Nydelig Hotel

Resepsjonen, ansatte, frokost terrassen
Vi bodde 4netter her og likte oss godt, flotte rom, fin beliggenhet, flotte fasiliteter. 2 flotte basseng, masse trapper da hotellet ligger i en skråning , men løses med at hotellet har hotelbil som henter om det trengs. Også transport inn til Patong 3 ganger om dagen....veldig kjekt. Skal det nevnes noe negativt,.... Må det være at japanere bader med klærne på i bassenget...synes dette er veldig uhygenisk....kan komme rett fra gata og hoppe rett i bassenget!! Dette gjorde at vi ikke badet i bassenget. Under vårt opphold var det bare vi som var nordiske. Men vi vil gjerne bruke dette hotellet en annen gang også 😀
Silje T. Familie med store barn Norway, 25. januar 2014
et fantastisk luksuriøst hotell

villaen med det private svømmebassenget, utsikten og service
9,3
oppholdet var fantastisk, vi hadde bestillt villa med ett soverom og eget svømmebasseng i 3 dager, men likte oss så godt der at vi holdt oss der hele ferien. utsikten var fantastisk og de ansatte var bare enestående i å hjelpe oss dersom det var noe. rask roomservice og fantastisk frokostbufeet med alt man trenger. vi drar ned igjen om noen uker, kalima har fått en gjest for livet :-)
Janne E. Par Norway, 14. september 2013
suverent hotell!! elsket det!

service, room servic 24/7, fint hotell
Vi hadde først bare bestilt 2 netter fordi vi skulle reise videre til phi phi. Et byrå hadde bestilt et hotell til oss der. Det var min fødselsdag som skulle feires på phi phi. Hotellet der levde ikke opp til forventningene overhode så vi reiste tilbake til patong og klima hotell. Vi ble hele 3 dager til!:-) det ble den beste fødselsdag feiringen jeg har hatt:-) fikk sang og muffins med lys på av staffet på hotell resturanten inkl kokken selv:-) 2 timer spa fikk jeg i gave og det var helt fantastisk. Du kan ikke bli bedre tatt vare på, enn hva du blir på kalima. Maten er helt sinnsyk og du vil fort oppdage den store forskjellen på tilberedning, smak og utseende i forhold til andre hoteller og restauranter. Elsker dette hotellet Vi skal tilbake!
Terje S. Par Norway, 18. mai 2013
Veldig bra

rommet, frokost, internet
8,3
Atle B. Familie med store barn Norway, 15. desember 2012
Nytt og fint

Nytt og fint
Nytt flott hotell med fine rom og fint bassengområde og forholdsvis bra frokost. Litt vel tregt internett .. betjeningen skulle se på saken. (til neste gang vi kommer) Mafia styrer taxibusinessen utenfor hotellet. Bruk gjerne hotellets gratis shuttle til faste tider.
Tips om sightseeing/attraksjoner: rundtur til øyene
Mohamad A. Par Malaysia, 19. februar 2015
Great for honeymoon

Design, staff, pool
7,7
Good, quiet, clean. But location is 15 minutes by vehicle from Patong beach, the nightlife area
Uyen N. Par Vietnam, 16. februar 2015
So good in kalima

Wonderful seaview, beautiful pool and delicious foods with resonable price
Ali A. Reiste alene Qatar, 15. februar 2015
very bad stay ever
terrible, bad service, poor staff , no taste food and every things is so so so bad. please avoid it
Simon B. Par Australia, 15. februar 2015
great stay

room, pool, mini golf
Peter M. Par Slovakia, 11. februar 2015
What a let down!

view, room size, quite location....
Disappointing!Room not ready. We were asked to come back at 1400(Check in time). Room still wasn't ready by this time! Private villa with minibar included! We didn't get any refreshment towels or drinks on arrival, which was served all around us. We were offered some hush coffee at coffee bar, which I declined and asked for a complimentary dinner which was granted! We got to our room just before 1500. Breathtaking view form villa! However, room was poorly cleaned, there was some porridge milky thing on the floor in master bed room, pool with plenty of leafs, seats by the pool were black a very worn out, dirty glass and windows, finger prints and lipstick on the glasses and a single roll of toilet paper. Free mini bar? What a joke! 2 beers, 2 coke, 2 Juices, 2 coffee pods?!?, and tiny chips, which roughly added up to 30% of bars content! Not my experience from previous resorts where all was included! I and my wife are vegetarians, extremely limited option at the in room dining menu, so I went for a walk to main restaurant, limited option there, but wait they only had two copies of menu so I couldn't take one with me. At the complimentary dinner, we were told it’s a set menu, which no one told us previously, all had meat in it. So I went to front office for explanation, was met with a lot of attitude and some laughter. I requested to speak to manager, was told he'll come to see us at the restaurant. He'd never showed up. After that I went back and asked to be contacted by GM tomorrow, which never happened. At the checkout I observed front desk staff laughing when explaining situation to front office manager who casually presented me with bill to settle and barely said sorry, no proper apology. So I've politely settled the bill left him a tip He just gave me a nonchalant smirk!

Kalima Resort & Spa PhuketKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - UtsiktKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseKalima Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - TreningsromKalima Resort & Spa Phuket - TreningsromKalima Resort & Spa Phuket - MøteromKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - ButikkerKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - Restaurant

AS-AGWEB-3B05