Kalima Resort & Spa

338/1 Prabaramee Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Bad Kalima Resort & Spa Phuket - Bad Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa
Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Kalima Resort & Spa Phuket - Utsikt Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom
Område Patong Antall rom: 190

Alle anmeldelser (1922)
Elna B. Par Norway, 14. august 2014
Nydelig Hotel

Resepsjonen, ansatte, frokost terrassen
Vi bodde 4netter her og likte oss godt, flotte rom, fin beliggenhet, flotte fasiliteter. 2 flotte basseng, masse trapper da hotellet ligger i en skråning , men løses med at hotellet har hotelbil som henter om det trengs. Også transport inn til Patong 3 ganger om dagen....veldig kjekt. Skal det nevnes noe negativt,.... Må det være at japanere bader med klærne på i bassenget...synes dette er veldig uhygenisk....kan komme rett fra gata og hoppe rett i bassenget!! Dette gjorde at vi ikke badet i bassenget. Under vårt opphold var det bare vi som var nordiske. Men vi vil gjerne bruke dette hotellet en annen gang også 😀
Silje T. Familie med store barn Norway, 25. januar 2014
et fantastisk luksuriøst hotell

villaen med det private svømmebassenget, utsikten og service
9,3
oppholdet var fantastisk, vi hadde bestillt villa med ett soverom og eget svømmebasseng i 3 dager, men likte oss så godt der at vi holdt oss der hele ferien. utsikten var fantastisk og de ansatte var bare enestående i å hjelpe oss dersom det var noe. rask roomservice og fantastisk frokostbufeet med alt man trenger. vi drar ned igjen om noen uker, kalima har fått en gjest for livet :-)
Janne E. Par Norway, 14. september 2013
suverent hotell!! elsket det!

service, room servic 24/7, fint hotell
Vi hadde først bare bestilt 2 netter fordi vi skulle reise videre til phi phi. Et byrå hadde bestilt et hotell til oss der. Det var min fødselsdag som skulle feires på phi phi. Hotellet der levde ikke opp til forventningene overhode så vi reiste tilbake til patong og klima hotell. Vi ble hele 3 dager til!:-) det ble den beste fødselsdag feiringen jeg har hatt:-) fikk sang og muffins med lys på av staffet på hotell resturanten inkl kokken selv:-) 2 timer spa fikk jeg i gave og det var helt fantastisk. Du kan ikke bli bedre tatt vare på, enn hva du blir på kalima. Maten er helt sinnsyk og du vil fort oppdage den store forskjellen på tilberedning, smak og utseende i forhold til andre hoteller og restauranter. Elsker dette hotellet Vi skal tilbake!
Terje S. Par Norway, 18. mai 2013
Veldig bra

rommet, frokost, internet
8,3
Atle B. Familie med store barn Norway, 15. desember 2012
Nytt og fint

Nytt og fint
Nytt flott hotell med fine rom og fint bassengområde og forholdsvis bra frokost. Litt vel tregt internett .. betjeningen skulle se på saken. (til neste gang vi kommer) Mafia styrer taxibusinessen utenfor hotellet. Bruk gjerne hotellets gratis shuttle til faste tider.
Tips om sightseeing/attraksjoner: rundtur til øyene
Lai K. Småbarnsfamilie Hong Kong, 28. august 2015
Overall good especially for couple

View, spa, swimming
Overall good. Food average. The kid club is too small and not so attractive for kids to stay. It will be better if the facilities are better there so that can let the kids stay there and we can enjoy the spa. Bedides, need more seats for car to town.
Chi S. Par Malaysia, 28. august 2015
Great stay

The staff is very helpful and their service is heartwarming.
9,3
When i first arrive hotel it was too early to check in yet. The staff, jessie offer me to wait in their comfortable waiting room with WiFi and AC and food and snack. Is really heartwarming service. Free shuttle bus to nearest beach. Patong beach. Everything is perfect in this hotel. Highly recommended!!
Boby S. Småbarnsfamilie Indonesia, 19. august 2015
Great view and big hotel

Clean, great view, big hotel
Memorable. Great
James D. Reiste alene Australia, 13. august 2015
Luxurious resort with fantastic views

Beautiful Room, Beautiful views, Beatiful pool
9,3
Had a very relaxing & enjoyable stay (apart from the bad weather) Stayed in the Duplex Villa, beautiful view from the bedroom looking out to the sea The views from the rooftop restaurant are even better. Swimming pool is so amazing, with breathtaking views & a great swim up bar Would stay here again next time I visit Phuket.
Marie J. Par Philippines, 12. august 2015
the best hotel in phuket!

the staff are really nice and friendly. the rooms are clean and comfy!
it was unforgettable! love the place!
Rapporter denne anmeldelsen

Kalima Resort & Spa PhuketKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - UtsiktKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseKalima Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - TreningsromKalima Resort & Spa Phuket - TreningsromKalima Resort & Spa Phuket - MøteromKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - ButikkerKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - Etasjekart

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3A03