eller

Kalima Resort & Spa

338/1 Prabaramee Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Bad Kalima Resort & Spa Phuket - Bad Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Sport og aktiviteter Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng
Kalima Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Villa Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Gjesterom Kalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Kalima Resort & Spa Phuket - Utsikt Kalima Resort & Spa Phuket - Suiterom
Område Patong Antall rom: 190

8,5
7,9
Silje T. Familie med store barn Norway, 25. januar 2014
et fantastisk luksuriøst hotell

villaen med det private svømmebassenget, utsikten og service
9,3
oppholdet var fantastisk, vi hadde bestillt villa med ett soverom og eget svømmebasseng i 3 dager, men likte oss så godt der at vi holdt oss der hele ferien. utsikten var fantastisk og de ansatte var bare enestående i å hjelpe oss dersom det var noe. rask roomservice og fantastisk frokostbufeet med alt man trenger. vi drar ned igjen om noen uker, kalima har fått en gjest for livet :-)
Janne E. Par Norway, 14. september 2013
suverent hotell!! elsket det!

service, room servic 24/7, fint hotell
Vi hadde først bare bestilt 2 netter fordi vi skulle reise videre til phi phi. Et byrå hadde bestilt et hotell til oss der. Det var min fødselsdag som skulle feires på phi phi. Hotellet der levde ikke opp til forventningene overhode så vi reiste tilbake til patong og klima hotell. Vi ble hele 3 dager til!:-) det ble den beste fødselsdag feiringen jeg har hatt:-) fikk sang og muffins med lys på av staffet på hotell resturanten inkl kokken selv:-) 2 timer spa fikk jeg i gave og det var helt fantastisk. Du kan ikke bli bedre tatt vare på, enn hva du blir på kalima. Maten er helt sinnsyk og du vil fort oppdage den store forskjellen på tilberedning, smak og utseende i forhold til andre hoteller og restauranter. Elsker dette hotellet Vi skal tilbake!
Terje S. Par Norway, 18. mai 2013
Veldig bra

rommet, frokost, internet
8,3
Atle B. Familie med store barn Norway, 15. desember 2012
Nytt og fint

Nytt og fint
Nytt flott hotell med fine rom og fint bassengområde og forholdsvis bra frokost. Litt vel tregt internett .. betjeningen skulle se på saken. (til neste gang vi kommer) Mafia styrer taxibusinessen utenfor hotellet. Bruk gjerne hotellets gratis shuttle til faste tider.
Tips om sightseeing/attraksjoner: rundtur til øyene
Zhi W. Gruppe Singapore, 21. juli 2014
Great place!

The view, it's quietness as it's up a hill, the room is as nice as the pictures shown. But there were no convenience store nearby, the nearest convenience store would take a 25 mins walk.
9,3

Kyaw M. Par Myanmar, 21. juli 2014
Very nice stay

Hotel service
9,7
My stay in Kalima is wonderful. Room is confortable with full facilities and swimming pool is fantastic . Best part is breakfast at hotel. Shuttle bus to town is free on schedule basic. I suggest to rent motorbike which is in front of hotel . Service at front desk is very friendly and everybody there is always smilin . I love to visit again!!
Sherry C. Par United States of America, 18. juli 2014
Definately not a 5 star facility

The pool was the only best thing about this place
5,3
had to make a deposit upon check in and was charged yet they couldn't refund our deposit upon check out till 3-4 weeks later? Not acceptable.
Marselli P. Par Indonesia, 18. juli 2014
Nice view overlooking andaman sea

1. View
6,7
Rakhma A. Reiste alene Indonesia, 16. juli 2014
It was fantastic, short stay, amazing view

Good view, clean room, right place for escaping from work
8,7
Love my short stay at ocean view room, amazing view, will recomend to all my friends and definitely will comeback when I go to phuket

Kalima Resort & Spa PhuketKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - Sport og aktiviteterKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - UtsiktKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseKalima Resort & Spa Phuket - Balkong/terasseKalima Resort & Spa Phuket - GjesteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - SuiteromKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - BadKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - VillaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - SpaKalima Resort & Spa Phuket - TreningsromKalima Resort & Spa Phuket - TreningsromKalima Resort & Spa Phuket - MøteromKalima Resort & Spa Phuket - MøteromKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletKalima Resort & Spa Phuket - SvømmebassengKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - StrandKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - LobbyKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - ButikkerKalima Resort & Spa Phuket - RestaurantKalima Resort & Spa Phuket - Restaurant

AS-AGWEB-3A07