eller

Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort

96/42-3 Moo 3, Kathu, Kamala, Phuket, Thailand (Vis kart)

Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Direktørsalong Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Svømmebasseng Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Svømmebasseng Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Utsiden av hotellet Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Resepsjon Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Kaffebar/kafé Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom
Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Treningsrom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Svømmebasseng Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Treningsrom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Treningsrom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Hage Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Restaurant Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Møterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Gjesterom Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Utsikt Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Strand Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Bad
Område Kamala Antall rom: 353

8,5
8,2
7,8
Marianne S. Familie med store barn Sweden, 2. januar 2014
Fint hotell med snyggt rum (juiorsvit)

Bra rum, skön säng, fina pooler med jättetrevlig vattengympa
9,7
Vi är jättenöjda med vår vistelse. Hade en snygg juniorsvit med två badrum, badkar, extrasängen i annat rum. Fina pooler med bra ordning kring "bokningen" av solstolarna vilket gjorde att inga solstolar stod tomma stor del av dag. Rent och snyggt och lugnt och skönt med endast vuxna på hotellet. I angränsande Sunwing Resort var det desto fler barn. Bra vattengympa och många bra pass i träningslokalen. Bra frukost med stort utbud av mat. Vi trivdes jättebra under vår vistelse och skulle gärna återvända, helst då inte under högsäsong då priset var rätt högt för rummet.
Monica H. Familie med store barn Norway, 30. desember 2013
Utrolig herlig

Kort vei til strand, god frokost og rene og delikate fellesområder
9,3
Vi hadde to uker på Kamala Beach og koste oss veldig. Hotellet er stort og litt upersonlig, men har bra service og flotte fellesområder. Frokosten var utrolig bra og hadde en ekstremt hyggelig betjening. Renhold av rommet var heller dårlig, vi var 3 personer på rommet og fikk kun 2 håndklesett, gikk tom for toalettpapir uten at det ble fylt opp av betjeningen, ved flere anledinger var også såpen tom og ble ikke fylt opp igjen, badet luktet ikke godt da det sjelden ble rengjort. Ba tilslutt om rengjøring av rommet, men syntes det var slurvet da også...
Christer W. Par Sweden, 7. november 2013
Bra pooler, nära strand

Bra restauranger, bra pooler, nära strand
8,3
Vi stannade bara 4 dagar, Dessa fyra dagar var mycket prisvärda. Återvänder med säkerhet vid ett senare tillfälle. 4 stjärnigt hotell men kändes för det mesta som ett 5 stjärnigt.
Helge J. Par Norway, 1. april 2013
Fine basseng med bar

Bassengene,bassenbar,tilgang til Strand.
6,3
Det er et ok hotellet, litt slitne rom men fine basseng lett tilgang til stranden.Men ville ikke vært mer en en uke på dette hotellet, det finnes bedre 4 stjerners hoteller til samme pris, stygge rom ikke noe for par som vil bruke rommet, men greit vis du bare skal sove der.
Bjorn C. Par Norway, 24. februar 2013
Rein nytelse

Stort bassengområde, roleg og stille, reine fine rom
8,7
Stanley R. Familie med store barn United States of America, 13. april 2012
Fantastisk hotell rett ved stranden.

Rett ved stranden, med fire svømmebassenger.
dette hotellet kan virkelig anbefales. rommene var store og alltid rene. hotellet er perfekt for deg som ønsker en avslappende ferie. hotellet ligger rett ved stranden og har 4 svømmebassenger.
Bjorn A. Par Norway, 21. februar 2012
Service med et smil

Beligenhet.
4,3
Torild,Øivind,Kjerstin og Bjørn,har hatt 13 overnattinger på Kamala Beach Resort. Beligenhet,service og størelse på rom var bra. Et stort minus var lukta på rommene.Vi fikk byttet en gang,men lukta av mugg etc.ble med oss på neste rom. Trolig air condition som er dårlig vedlikeholdt. Dette ødla litt av ferien,da jeg var her på samme sted for to år siden og hadde ingen problemer da. Vi kommer igjen,hvis den fæle lukta blir borte. Mvh Bjørn
Roger V. Par Norway, 14. februar 2012
Turisthotell for de over 60, badeland for voksne.

for stort og upersonlig
5,3
kan ikke anbefale dette hotel og sted - damene i resepsjonen er sure og lite behjelpelig og behandler deg som en av tusen som du også er. lange korridorer med rom. rommene er forøvrig det eneste som er bra der. på kamala beach ligger man som sild i tønne på stranden. stedet er som kroatia sommerstid.
Morten R. Reiste alene Norway, 13. mars 2010
Kamala Beach

Romslige rom, Mange basseng.
Hotellet er generelt bra. Vanvittigt stort med mange bassenger, noen med alt for mye folk rundt og andre nesten tomme. Kort vei til en overbefolket strand. Bra frokost buffet, god mat i resturanten. For min del ble hele hotellet for stort med for mange folk, holdt meg unna stranda pga folk låg nesten oppå hverandre der.
Restauranttips: H C Andersen en god resturant
Bjorn A. Par Norway, 15. februar 2010
Hærlige kamala beach

Stille og godt hotel,med en utmerket beliggenhet. Service av beste slag.
8,3
Vi,to vennepar bodde på kamala beach fra 2.feb til 15feb.Vi hadde alle en super ferie her.Gode senger og god service var det.maten var også helt.topp.Det var masse varm mat hver dag til frokost.Rent og vellstellt var det overalt.beliggenheten er veldig bra.kort veg ned til stranden.Det begynner kansje og bli litt mye strand selgere.Tror jeg kommer til og reise hit igjen,på samme hotell. M.v.h.Britt-Thor-Kjerstin og Bjørn.
Tips om sightseeing/attraksjoner: Fanta sea 10 min.gåavstand. Patong 30 min med taxi. Pi-Pi og Hong øyene

Kamala Beach Resort - A Sunprime Resort PhuketKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - DirektørsalongKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Utsiden av hotelletKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - ResepsjonKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Kaffebar/kaféKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - TreningsromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - TreningsromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - TreningsromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - HageKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - MøteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - UtsiktKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - StrandKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - BadKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - StrandKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - UtsiktKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - LobbyKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - ButikkerKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - LobbyKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - GjesteromKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - LobbyKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - BarneklubbKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - UtsiktKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Varmt badKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RekreasjonsfasiliteterKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - UtsiktKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Kaffebar/kaféKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Balkong/terasseKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Balkong/terasseKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - SvømmebassengKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - RestaurantKamala Beach Resort - A Sunprime Resort Phuket - Lobby

AS-AGWEB-3A06