Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Kata Lucky Villa & Pool Access

8,5
8,3
7,3
Jorunn R. Par Norway, 6. februar 2016
Et sted du kommer tilbake til
6,3
Det sier jo det meste, at vi var der for ett år siden og velger samme stad igjen- En rolig perle nær sentrum og strand. Vi gikk til stranda på 7-8 min., det samme til Kata sentrum. Når du kommer inn på hotellområdet føler du at du er langt unna bråk og trafikk. Velstelt hageområde med pool sentralt, litt skjermet. Bodde i villa, midt i blinken for oss. Fin terrasse hvor vi startet dagen med kaffe kl.07-08.og avsluttet dagen med å nyte stillheten på kvelden. Personalet er utrolig koselige og imøtekommende. Frokosten er vi meget godt fornøyde med, gledet oss til å innta den, hver dag. Kan trygt anbefale dette hotellet.
Trygve K. Par Norway, 8. desember 2015
Veldig bra

Stille, fin beliggenhet og god standard.
Jorunn R. Par Norway, 7. februar 2015
Svarte til våre forventninger

Personalets vennlighet, beliggenheten og rolige omgivelser
9,3
Da vi ikke har vært på dette hotellet før var spenningen stor om vi kom til å trives - og det gjorde vi! Bodde i De luxe villa og dette passet mint i blinken for oss. God plass både inne og ute på terrassen, der satt vi forøvrig både tidlig morgen og sen kveld for å nyte stillheten (bortsett fra lyden av aircondition som nok er uungåelig der nede). Frokosten var god og variert. Nystekt omelett eller egg smaker godt. Meget god kaffe. Personalet var meget hyggelige og spurte alltid om hvordan vi hadde det, smilte og vinket. Det blir nok litt som men ønsker og gjør det til selv. Gratis skyss til og fra stranda hver time, men det er kun10 min.å gå, så da kan man jo velge. Nærbutikk like ved. Massasje kan man få på hotellet, omtrent til samme pris som ellers på Kata. Pool-baren serverte øl/drinker til rimelig pris. Og hvis man ønsket kunne man også bestiille mat servert ved bassenget, heller ikke dyrt. Ny-redde senger og vasking hver dag, fungerte bra. Hageanlegget ble ryddet og vannet også, hver dag. Ren pool. Vi var meget fornøyde med oppholdet der i 15 dager. Kan tenke oss å bo der igjen.
Tove H. Familie med store barn Norway, 8. mars 2014
Fantastisk

Rommet, de ansatte ja egentlig alt.
Veldig veldig bra!!!!!
Ove G. Par Norway, 3. januar 2014
Trivelig, god service og godt fri Internett.

Trivelig, service, fri wwi.
7,3
Utmerket opphold med god service og hyggelig betjening. Basseng ok men litt lite.
Magne N. Småbarnsfamilie Norway, 21. juli 2013
Igjen ett hyggelig opphold

Stille, frokost og mye for pengene
Tredje gangen vi er her! Perfekt for familier og par med kort avstand til aktiviteter. Meget god frokost og hyggelig personell . Rent og pent
Magnus K. Gruppe Norway, 13. mars 2013
FInt familie hotell

Basseng. God pris. Fine rom
6,3
Annbefales. Men lei en moped ett annet sted. Ligger litt off the beaten track.
Arild A. Par Norway, 16. februar 2013
flott hotell, kjempegreibetjening, harde senger.

renholdet både ute og inne
7,7
et helt fantastisk hotell, stille og rolig hele døgnet, steinharde senger er et stort minus, samt et stort minus er mange russere med dårlig oppførsel.
Tips om sightseeing/attraksjoner: dere bør få med dere phucket fantasyshow
Magne N. Småbarnsfamilie Norway, 12. januar 2013
Stille og rolig hotell med koselig omgivelse

Deilig basseng og hyggelig betjening
Vi var 4 netter på Kata Lucky Villa med en baby på 8mnd. Vi leide en "villa" perfefekt for oss, med muligheter til og lage litt mat på kjøkkenet og vaske flasker osv. Hotellet er ca 10minutter gangavstand fra Kata beach, men einer seg ikke og ha barnevogn med, da trafikken er stor. Men alt i alt, ett hotell vi gjerne reiser tilbake til
Tips om hotellegenskap: Leier du en Villa, har du en passe pool til dere, som er stille og rolig
Kjetil J. Par Norway, 3. mars 2012
Godt hotell

Bassenget!
7,7
Nærheten til bassenget gjorde oppholdet svært bra! Betjeningen i lobbyen kunne ha vært litt mere smilende og hyggelig som vi så så mange andre steder. Litt "gnien" på toalettpapiret, ellers helt topp!
1-10 av 15 anmeldelser
Kata Lucky Villa & Pool Access PhuketKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - InngangKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - LobbyKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - LobbyKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - LobbyKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - LobbyKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - ForretningssenterKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - ForretningssenterKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - TreningsromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - TreningsromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - HageKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Balkong/terasseKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - BadKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Kaffebar/kaféKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SpaKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SpaKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SpaKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Utsiden av hotelletKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Utsiden av hotelletKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - BadKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - BadKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Balkong/terasseKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Balkong/terasseKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Utsiden av hotelletKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Utsiden av hotelletKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - SvømmebassengKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - GjesteromKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - BadKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - RestaurantKata Lucky Villa & Pool Access Phuket - Etasjekart

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3C01