Mandarin Plaza Hotel

Archbishop Reyes Avenue corner Escario Street, IT Park, Cebu City, Filippinene 6000 (Vis kart)

tidligere : Hong Kong Plaza Hotel
Mandarin Plaza Hotel Cebu City - Utsiden av hotellet Mandarin Plaza Hotel Cebu City - Lobby Mandarin Plaza Hotel Cebu City - Lobby Mandarin Plaza Hotel Cebu City - Gjesterom Mandarin Plaza Hotel Cebu City - Gjesterom Mandarin Plaza Hotel Cebu City - Bad
Område IT Park Antall rom: 322

8,0
6,9
Helge H. Par Norway, 2. juli 2015
Sentrum av Cebu

store rom gode senger kort vei til kjøpesenter
7,3
Godt fornøyd
Letecia R. Familie med store barn Norway, 2. juli 2015
Veldig bra
9,3
Veldig bra og førnoyd , romslige room og rent,
Jenelyn E. Småbarnsfamilie Philippines, 17. juni 2015
Det var helt fantastisk hotell.

nice room and clean. helpfull staff
9,7
Preben B. Reiste alene Norway, 4. mai 2015
Fantastisk hotell for mitt 2 dagers opphold i Cebu

1. Beliggenheten. 2. Store romslige rom. 3. Hyggelig betjening og god service.
9,7
Kjempe fint hotell som ligger kjempe nærme Ayala kjøpesenter. Flotte rom som var romslige. God service. Noe enkel frokost, men maten var god og du ble mett. Kan anbefales.
Dag A. Par Norway, 24. februar 2015
Topp Kjempehotel !!!!!!

Frukost, rommene, betjeningen
Helt supert !!!
Dag A. Par Norway, 12. februar 2015
Topp hotell rett ved Ayala kjøpesenter.

Frukosten, rommene, servicen
9,3
Kjempehotell med kjekk betjening som ordner alt !!!
Olav M. Reiste alene Norway, 2. februar 2015
Sentralt

Betjenigen meget høflig og hjelpsom
6,7
Har bodd der mange ganger helt greit.
Bjorn V. Par Norway, 11. januar 2015
Flott hotell

Beliggenhet, fine rom, standard
8,3
Var et flott hotell, grei innsjekking. Ingenting å klage på, flott opphold i 3 netter.
Ove A. Par Norway, 2. juni 2014
Meget bra hotel, god frokost og vennlig betjening.

God frokost,rene rom,vennlig betjening.
Jeg og min forlovede liker godt å bo der når vi er i Cebu. Har bodd der flere ganger. Men da vi sjekket inn nå siste gangen fikk vi beskjed om at hvis sengettøyet lå på gulvet da vi sjekket ut så måtte vi betale 2000 pesos. Dette er noe jeg aldri har hørt før fra andre hoteller. Men det er vel hotellets politikk. Kanskje dere bør sjekke opp om dette stemmer.
Kim A. Par Norway, 25. mai 2014
Gåavstand til Ayala kjøpesenter.

Sentralt og rene fine rom.
internett fungerte helt greit,rommet var rent og fint. Servicen var også bra,aircon var kald og god når man skulle sove på natta. Alt i alt ett godt hotell midt i Makati gryta.
Rapporter denne anmeldelsen

Mandarin Plaza Hotel Cebu CityMandarin Plaza Hotel Cebu City - Utsiden av hotelletMandarin Plaza Hotel Cebu City - LobbyMandarin Plaza Hotel Cebu City - LobbyMandarin Plaza Hotel Cebu City - GjesteromMandarin Plaza Hotel Cebu City - GjesteromMandarin Plaza Hotel Cebu City - Bad

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3B02