eller

Mandarin Plaza Hotel

Archbishop Reyes Avenue corner Escario Street, Cebu City, Cebu, Filippinene 6000 (Vis kart)

tidligere : Hong Kong Plaza Hotel
Mandarin Plaza Hotel Cebu - Utsiden av hotellet Mandarin Plaza Hotel Cebu - Lobby Mandarin Plaza Hotel Cebu - Lobby Mandarin Plaza Hotel Cebu - Gjesterom Mandarin Plaza Hotel Cebu - Gjesterom Mandarin Plaza Hotel Cebu - Bad
Område Cebu City Antall rom: 322

Topp Kjempehotel !!!!!!

Frukost, rommene, betjeningen
Helt supert !!!
Dag A. Par Norway, 12. februar 2015
Topp hotell rett ved Ayala kjøpesenter.

Frukosten, rommene, servicen
9,3
Kjempehotell med kjekk betjening som ordner alt !!!
Olav M. Reiste alene Norway, 2. februar 2015
Sentralt

Betjenigen meget høflig og hjelpsom
6,7
Har bodd der mange ganger helt greit.
Bjorn V. Par Norway, 11. januar 2015
Flott hotell

Beliggenhet, fine rom, standard
8,3
Var et flott hotell, grei innsjekking. Ingenting å klage på, flott opphold i 3 netter.
Ove A. Par Norway, 2. juni 2014
Meget bra hotel, god frokost og vennlig betjening.

God frokost,rene rom,vennlig betjening.
Jeg og min forlovede liker godt å bo der når vi er i Cebu. Har bodd der flere ganger. Men da vi sjekket inn nå siste gangen fikk vi beskjed om at hvis sengettøyet lå på gulvet da vi sjekket ut så måtte vi betale 2000 pesos. Dette er noe jeg aldri har hørt før fra andre hoteller. Men det er vel hotellets politikk. Kanskje dere bør sjekke opp om dette stemmer.
Kim A. Par Norway, 25. mai 2014
Gåavstand til Ayala kjøpesenter.

Sentralt og rene fine rom.
internett fungerte helt greit,rommet var rent og fint. Servicen var også bra,aircon var kald og god når man skulle sove på natta. Alt i alt ett godt hotell midt i Makati gryta.
Marichu R. Familie med store barn Norway, 29. april 2014
Behagelig, lett tilgjengelig til shopping, god mat

God mat, Store rom, god service
9,7
Jeg trives absolutt på Mandarin , et av det beste hotellets opphold som er basert på god komfort på rommet.
Ronny P. Reiste alene Norway, 11. februar 2014
hotellet var bra men mye støy

betjening var blid og hyggelig renslige rom kort avstant til ayala senteret
7,3
greit hotell sentralt men mye støy fra trafikk og at det bygges på flere plasser veldig nær hotellet. føltes litt som å bo på en byggeplass. baseng var lite og ligger rett ved siden av en stor byggeplass samen med ute balkong,betjening var hyggelige og blide, returang helt grei,det ser mye finere ut på bildene en det det er. kort avstand til ayala kjøpesenter
Robert P. Reiste alene United States of America, 1. mars 2015
Front Desk personnel have to be more diplomatic

Location , location , location
Front Desk Clerks have to be more diplomatic and not tell me not to put the two single beds together or ill be charged . They also said I will be charged extra 1t pesos if I check in earlier than 10am. They tgink all guests are ignorant travelers . They need more training . They deserve to be 2 Star!
Timothy B. Par Australia, 28. februar 2015
18 th floor what a veiw close to shopping centre

food swimming pool location
loved it

Mandarin Plaza Hotel CebuMandarin Plaza Hotel Cebu - Utsiden av hotelletMandarin Plaza Hotel Cebu - LobbyMandarin Plaza Hotel Cebu - LobbyMandarin Plaza Hotel Cebu - GjesteromMandarin Plaza Hotel Cebu - GjesteromMandarin Plaza Hotel Cebu - Bad

Kundeanmeldelser - Mandarin Plaza Hotel, Cebu

AS-AGWEB-3A04