eller

Manhattan Hotel

13 Soi 15 Sukhumvit Road, Sukhumvit, Bangkok, Thailand (Vis kart)

Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Gjesterom Manhattan Hotel Bangkok - Bad Manhattan Hotel Bangkok - Bad Manhattan Hotel Bangkok - Bad Manhattan Hotel Bangkok - Bad
Manhattan Hotel Bangkok - Bad Manhattan Hotel Bangkok - Bad Manhattan Hotel Bangkok - Inne i hotellet Manhattan Hotel Bangkok - Inne i hotellet Manhattan Hotel Bangkok - Lobby Manhattan Hotel Bangkok - Restaurant Manhattan Hotel Bangkok - Restaurant Manhattan Hotel Bangkok - Restaurant Manhattan Hotel Bangkok - Restaurant Manhattan Hotel Bangkok - Buffet Manhattan Hotel Bangkok - Buffet Manhattan Hotel Bangkok - Inne i hotellet
Område Sukhumvit Antall rom: 200

Lars H. Reiste alene Sweden, 24. desember 2013
Bra shopping i Bangkok

Läget, Den nya poolen, rummen
8,7
Jag har bott här tidigare efter rekommendation från en resebyrå. Det är enkelt att ta sig hit och det är mycket prisvärt hotell. Bra att de byggt om poolen, det behövdes, nu är den fin, men ligger i skugga på eftermiddagen. Allt var bra och fungerade som det skulle. Kul shopping i gatustånden utanför på Sukhumvit Road.
Oddvar J. Reiste alene Norway, 24. september 2013
Greit, men det er alt!

Beliggenheten, hyggelig personell og kort vei til skytrain.
8,3
Jeg er en fast gjest som gjerne vender tilbake til Manhattan når jeg kun skal være to, tre dager i Bangkok. Men hotellet har fått stor konkurranse av hoteller nær Manhattan, og for noen få dollar ekstra får man e mye bedre hotell.
Bjorn J. Par Sweden, 23. august 2013
Mycket bra och trevligt

Bra personal.Tyst trots att det ligger i centrum.Nära shopping
8,3
Mycket bra hotell som ligger nära "allt". Man tar sig snabbt både till shopping och till flyget. Rummet var bra också och frukosten var helt ok.
Leif E. Småbarnsfamilie Norway, 25. juli 2013
Manhattan Hotel

Sentral
8,3
Veldig bra hotel, litt gammel, god service, ligger sentral, kort vei å gå til skytrain, shopping senter, og mange andre underholdningsplass.
Pawinee T. Par Thailand, 12. april 2013
Bra hotel med god beliggenhet. Vi har kost oss mas

Renslighet,mat,betjeningen
Bare positivt. Serviceinnstilt betjening og fin lobby/inngangsparti. Lite minus for svømmebasseng å område rundt dette
Alf M. Reiste alene Norway, 7. april 2013
Ok

Beliggenhet . Renslig . Pris .
6,7
Helt greit . Det er ikke brannalarm på hotellet . Meget brannfalig . Bor ikke der mere .
Alf M. Reiste alene Norway, 10. november 2012
Meget brannfalig hotell. Brannalarm virket ikke .

Beliggenhet . Men bor her aldri mere .
5,7
Vi bodde på 313 og 315 . Morten oppdaget røykk under døra og ut av air con . Kl var da 03.30 på natta.Han ringte resepsjon og vekket meg på 313 . Det var brann over gangen i peronalrom med sengetøy og div . Ingen alarm ble utløst . Våre rom ble fylt av sterk røyk . Personalet kom raskt og slukket . Hva hadde skjedd om vi var beruset og lå i sterk søvn tør jeg ikke tenke på . Ingen takk da vi sjekket ut . Takk for oss . Dette hotell er meget brannfalig . Her bør det skje noe . Men jeg vi bor her aldri mere.
Tips om hotellegenskap: Her bør ingen bo !!!! Meget brannfarlig hotell .
Richard R. Par Norway, 28. oktober 2012
Ok

Heismannen
4,7
Hotellet er ok. Du får det du betaler for. Vi var ikke fornøyde. Vi måtte bytte rom 2 ganger før vi fikk det vi mener å ha betalt for. Først 1 rom med 2 enkeltsenger. Så er rom med kakkelaker på badet og hull i baderomstaket. Vi ble tildelt en kakkelakspray, som de mente vi kunne ha på nattbordet ila natten. Da kokte det for oss, og vi ble tildelt et rom som var i 9 Etg. Her hadde de renovere rom. Rommene var av samme type som det med kakkelaker og to enkeltsenger. Så dette er noe å spørre etter. Men alt i alt vil vi velge et annet hotell neste gang. Eneste positive er treningsrommet og bassenget.
Geir M. Reiste alene Norway, 25. oktober 2012
Gamelt men bra

Gode priser selv om det er slitt
7,7
Bodde her to netter i oktober og synes de gir en god pris i forhold til hva du får. Var imponert over frokost utvalget som for mindel var inkludert i prisen Greit baseng og treningsmulughet. Kan anbefales om du vil ha et rimelig alternativ og om du ikke er opptatt av de siste hippe hotellet. Rent og pent, selv om det er gamelt. Dropp velkomst drinken om de servere det samme som de tilbydde meg, tam Fanta eller Cola fra 1,5 liters flaske og ingen alternativer (f.eks boks til å ta med seg ut) De har Cola på boks, men det inngår ikke i tilbudet og blevært vanskelig å ordne... ellers alt bra under oppholdet.
Tips: .
Alf M. Reiste alene Norway, 18. oktober 2012
Bra hotell men brannfalig .

sentralt
7,3
Ganske skummelt . Oppsto brann i naborommet . Ingen allarm utløst .
Shoppingtips: Her i byen er allt du kan tenke deg .

Manhattan Hotel BangkokManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - GjesteromManhattan Hotel Bangkok - BadManhattan Hotel Bangkok - BadManhattan Hotel Bangkok - BadManhattan Hotel Bangkok - BadManhattan Hotel Bangkok - BadManhattan Hotel Bangkok - BadManhattan Hotel Bangkok - Inne i hotelletManhattan Hotel Bangkok - Inne i hotelletManhattan Hotel Bangkok - LobbyManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - BuffetManhattan Hotel Bangkok - BuffetManhattan Hotel Bangkok - Inne i hotelletManhattan Hotel Bangkok - Inne i hotelletManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - Kaffebar/kaféManhattan Hotel Bangkok - RestaurantManhattan Hotel Bangkok - TreningsromManhattan Hotel Bangkok - TreningsromManhattan Hotel Bangkok - TreningsromManhattan Hotel Bangkok - TreningsromManhattan Hotel Bangkok - TreningsromManhattan Hotel Bangkok - TreningsromManhattan Hotel Bangkok - SvømmebassengManhattan Hotel Bangkok - SvømmebassengManhattan Hotel Bangkok - SvømmebassengManhattan Hotel Bangkok - SvømmebassengManhattan Hotel Bangkok - InngangManhattan Hotel Bangkok - InngangManhattan Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletManhattan Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletManhattan Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletManhattan Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletManhattan Hotel Bangkok - Lobby

AS-AGWEB-3A01