Manila Airport Hotel

99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex, Parañaque, Manila, Filippinene 1705 (Vis kart)

Manila Airport Hotel Manila - Gjesterom Manila Airport Hotel Manila - Gjesterom Manila Airport Hotel Manila - Gjesterom Manila Airport Hotel Manila - Mat og drikke Manila Airport Hotel Manila - Gjesterom Manila Airport Hotel Manila - Gjesterom Manila Airport Hotel Manila - Utsiden av hotellet Manila Airport Hotel Manila - Restaurant Manila Airport Hotel Manila - Gjesterom Manila Airport Hotel Manila - Restaurant
Område Parañaque Antall rom: 50

5,6
Ove H. Par Norway, 14. februar 2015
8 timer pit stop

Gratis shutle til flyplassen
Beliggenhet ved terminal 1. Mørkt vekk gjemt alene. Skumle mørke gater og ingen utlendinger (hvite) som oss.
Werner I. Reiste alene Norway, 28. november 2013
Bra för den som skall lämna Terminal 1 tidigt på m

Jag kan bara hitta 2 bra saker. Läget nära terminal 1 och sängen som var ok
4,7
Otroligt smutsigt och slitet hotell med alldeles för högt pris i förhållande till vad man får. Inget ställe man stannar längre än nödvändigt på. Det finns bara en enda anledning till att bo på detta hotell, och det är om man skall lämna Manila tidigt på morgonen. Annars finns det betydligt bättre alternativ till halva priset.
Per I. Reiste alene Norway, 14. mars 2013
værste hotellet jeg har bodd på

en ting som er bra med dette hotellet. vis du skal reise tidlig med fly, så ligger dette ved fly plassen.
2,7
ingen service fra betjenningen, møkkete, lukter vodt i korridorer og rom. kom 11:30 fikk beskjed av resepsjonen, vis jeg skulle sjekke inn nå måtte jeg betale 500 ekstra innsjekk var kl 12:00. jeg satte meg i lobbyen og ventet i 30 min. fikk ikke hjelp med bagasjen da jeg komm eller når jeg skulle dra.
Odd E. Småbarnsfamilie Norway, 25. mars 2012
Noe slitent, men helt greit for en natt.

Gangavstand fra terminalen og til hotellet, selv med bagasje.
4,7
Overnattet der en natt i på vente av videre fly til Boracay. Hotellet ligger faktisk så nært ankomst terminalen for internationale flyvninger at det ikke er noe vits i og bruke masse unødvendig tid på og skaffe seg drosje, det er bare og gå ut av terminalen og noen hundre meter til høyre,så ser du det på høyre hånd.
Trond B. Reiste alene Norway, 24. august 2011
bra hotell med god service.

hyggelig betjening og rent og pent.
9,3
kun overnatting for aa fly videre. god hente og bringe tjeneste til og fra flyplass.
Michael Z. Par United States of America, 27. juli 2015
Great stay!!

Price staff and room comforts
Very good

Liezl C. Foretningsreisende United States of America, 24. juli 2015
Its an Ok hotel

Location, affordable,convinient
5,7
It was okay to spend the night, before the flight. Just didnt like that there was no free wifi.
Alice K. Par Philippines, 21. juli 2015
Not as advertised
4,3
I would not recommend staying here longer than 1 day.
Anna L. Småbarnsfamilie South Korea, 13. juli 2015
Nearest hotel from Terminal 1

its near the airport.
5,3
Our room air conditioner wasn't working😭
Rapporter denne anmeldelsen

Manila Airport Hotel ManilaManila Airport Hotel Manila - GjesteromManila Airport Hotel Manila - GjesteromManila Airport Hotel Manila - GjesteromManila Airport Hotel Manila - Mat og drikkeManila Airport Hotel Manila - GjesteromManila Airport Hotel Manila - GjesteromManila Airport Hotel Manila - Utsiden av hotelletManila Airport Hotel Manila - RestaurantManila Airport Hotel Manila - GjesteromManila Airport Hotel Manila - Restaurant

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3A03