eller

Millennium Resort Patong Phuket

199 Rat-Uthit 200 Pee Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gjesterom Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gjesterom Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Dansesal Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Møterom Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Møterom Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Utsiden av hotellet Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Utsiden av hotellet Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Pub/salong Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Pub/salong Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Pub/salong
Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Svømmebasseng Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Spa
Område Patong Antall rom: 418

8,5
8,4
7,9
Mona M. Par Norway, 13. mars 2014
ok men hotellet er slitt.

Svømmebasseng
Magnus K. Reiste alene Norway, 30. januar 2014
Fem stjerner

Treningsrommet, rommet og beliggenhet
8,3
Til å være 5 stjerner ble jeg skuffet av å måtte avlegge dep på 6000 baht, som de beholder i to uker hvis du betaler med kort. I tillegg var WiFi litt dårlig. Ligger ved shoppingens mekka Jungceylon. Også misfornøyd med at strandhånkleene var veldig små. Men 5 stjerne i Thailand er ikke det samme som USA el Europa
Tom K. Par Norway, 29. januar 2014
En følelse av luxus!

Pool,rom og betjening.
8,3
Veldig fornøy med det meste.Flotte rom med direkte tilgang til Poolen.Skinnende rent med stort delikat baderom og behagelige senger! Vi kom i bil og den tok betjeningen seg av hver gang for parkering.Hyggelig betjeningen I pool området og housekeeping.Noe krøll ved ankomst men oppholdet ble svært vellykket! Vi kommer tilbake.
Jan A. Par Norway, 15. januar 2013
Flott hotell med herlig bassengområdet!

God service.
7,3
vi oppgraderte til rom med utgang basseng. men de rommene hadde kun skygge så du fikk ikke solt deg der. så det anbefales ikke. bestill spa tidlig da det er stor pågang. fra hotellet går du rett inn i kjøpesenteret jungceylon. det er mye bråk i patong. anbefaler kun et par netter her.
Naser F. Par Norway, 20. april 2010
Beste hotellet noensinne!

Servicen var kjempe bra. Likte alt med at de var hjelpsomme, hyggelige og mottagelige de som jobbet der. Rommene var kjempe fine. Det var rent og ryddig hele tiden! INGEN TING Å KLAGE OVER! Maten var godt og utestedet foran hotellet var vakkert og pent, samtidig veeeldig renslig. Alt var supert!
9,7
Når vi først kom til hotellet var det veldig fint å føle seg så velkommne. De tok imot oss på en veldig hyggelig måte, bærte koffortene våres og åpnet alle dører vi skulle gå igjennom. De som serverte maten og ellers serverte andre ting sånn som kaffe og te, drinker osv, de var veldig høfflige og flinke. Vi trengte ikke reise oss opp for å be om noe mer, de kom ofte bort til oss og spurte hvordan vi hadde det og om det var noe vi trengte. Bassenget var kjempe fint, vannet og rensligheten de hadde der var helt utrolig. Ifølge bildene vi så før vi bestemte oss for å reise til millenium resort så det helt utrolig ut, det så ut som et paradise, og når vi kom til stedet så tenkte vi det samme, for det var virkelig et paradis, vi ble ikke skuffet i det hele tatt! Alt var helt supert. Vi visste ikke om at det var et så fint spa senter på hotellet så vi fikk ikke vært der, og dette angrer vi på. For det hadde vi virkelig trengt. Men det var våres feil at vi ikke så etter det tidligere, for vi er veldig glad i stranden og være ute så vi brukte mye tid utenfor hotellet i bessenget og ellers på stranden. Men alt var helt perfekt. Om det er et varmt sted vi skal til igen, så blir det phuket på millenium resort for det var en opplevelese vi aldri kommer til å glemme!!
Shoppingtips: Det var et shoppingsenter som hang sammen med hotellet og det var kjempe fint der. Klærne, de som jobbet der var flinke til å hjelpe til. Det var et pluss å ha det rett ved der hvor man bor slik at man kunne ta seg en tur dit når som helst. Et pluss for de som liker å shoppe!!!!
Rune G. Par Norway, 24. januar 2010
Anbefales!!!

Service, SPA, rommet var bra.
7,7
Meget bra hotel om man ønsker å bo sentralt i Patong, men samtidig ha det litt rolig. Alt på hotellet var bra. God service, bra SPA, trivelig bassengområde. Samtidig så har man alt av shopping og resturanter nært. Kan trygt anbefale hotellet.
Fredrik V. Par Norway, 5. oktober 2009
Godt alternativ på Patong

Meget bra hotell nært shopping og i gåavstand til strand
8,7
Megt bra opphold på Millenium. meget vannlig betjening og alt av hotellets fasiliteter stod til forventningene. Jeg vil gjerne trekke fram den gode frokosten (NB! kan være dårlig med plass i spisesalen om alle skal spise frokost til samme tid) Dette inntraff en dag for oss, da det var et større seminar på hotellet...
Restauranttips: Ta turen ut i Patong og spis middag der...
Rolf N. Par Norway, 11. juli 2010
Millennium Resort
Denne kunden har kun rangert dette hotellet og har ikke lagt til noen kommentar.
Donghoon L. Par South Korea, 14. desember 2014
Fantastic location

location, dine, facility
7,3
Not bad, but need to keep the room condition more clean. I would like to make the point as between 4 to 5 stars
Choon S. Par Singapore, 13. desember 2014
Good Location only

Good Location, Very Cold Air Con, Next to Shopping Centre
7,7
Only the location of the hotel is a plus point. Otherwise, most other areas have plenty of room for improvement. (1) The staff service level and attitude was poor. I asked for directions to the 7-11 to buy a SIM card, the staff showed me attitude, like I owe them 1 million dollars! Especially the Spa located within the hotel. I called and made a booking for a spa appointment. When I arrived, the Spa said there was no such booking! (2) The hotel was next to the shopping centre, so food and shopping was easily accessible. But the hotel was also very near to the clubbing area, so the noise level at night (even at 1am) was tremendously loud! (3) Good thing is the wifi speed is quite fast and free, although it disconnects often.

Millennium Resort Patong Phuket PhuketMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GjesteromMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GjesteromMillennium Resort Patong Phuket Phuket - DansesalMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - MøteromMillennium Resort Patong Phuket Phuket - MøteromMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Pub/salongMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Pub/salongMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Pub/salongMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SvømmebassengMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SpaMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SpaMillennium Resort Patong Phuket Phuket - TreningsromMillennium Resort Patong Phuket Phuket - TreningsromMillennium Resort Patong Phuket Phuket - OmgivelserMillennium Resort Patong Phuket Phuket - OmgivelserMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Omgivelser

Kundeanmeldelser - Millennium Resort Patong Phuket, Phuket

AS-AGWEB-3A06